Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Warszawa: Dostaw środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Numer ogłoszenia: 82829 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych , ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cul.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektów Centrum Usług Logistycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (partiami) wg potrzeb Zamawiającego dostawy środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektów Centrum Usług Logistycznych. 2. Zamówienie zostało podzielone na 17 niżej wymienionych części: 1) Część nr 1 - Międzyzdroje; 2) Część nr 2 - Dziwnów; 3) Część nr 3 - Świnoujście; 4) Część nr 4 - Szczecin; 5) Część nr 5 - Jurata; 6) Część nr 6 - Ustka; 7) Część nr 7 - Olsztyn; 8) Część nr 8 - Gorzów Wlkp.; 9) Część nr 9 - Poznań; 10) Część nr 10 - Warszawa Hotele; 11) Część nr 11 - Warszawa Bursy; 12) Część nr 12 - Lotnisko Warszawa-Babice; 13) Część nr 13 - Wrocław; 14) Część nr 14 - Szklarska Poręba; 15) Część nr 15 - Opole; 16) Część nr 16 - Zakopane; 17) Część nr 17 - Polańczyk. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub większej ilości części.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy środków lub materiałów do utrzymania czystości do jednego odbiorcy o wartości nie mniejszej niż: 1) 20 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 1 - Międzyzdroje; 2) 5 000,0 zł w brutto, przypadku złożenia oferty do Części nr 2 - Dziwnów; 3) 9 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 3 - Świnoujście; 4) 2 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 4 - Szczecin; 5) 20 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 5 - Jurata; 6) 3 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 6 - Ustka; 7) 500,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 7 - Olsztyn; 8) 1 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 8 - Gorzów Wlkp.; 9) 3 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 9 - Poznań; 10) 17 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 10 - Warszawa Hotele; 11) 8 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 11 - Warszawa Bursy; 12) 10 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 12 - Lotnisko Warszawa-Babice; 13) 1 200,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 13 - Wrocław; 14) 25 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 14 - Szklarska Poręba; 15) 1 500,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 15 - Opole; 16) 13 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 16 - Zakopane; 17) 5 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 17 - Polańczyk, wraz z dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę do dwóch lub większej ilości części, Zamawiający uzna, że spełnił warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, gdy wykaże wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 dostawy środków lub materiałów do utrzymania czystości o wartości nie mniejszej niż największa spośród wymaganych dla części, do której składa ofertę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
co najmniej 1 dostawy środków lub materiałów do utrzymania czystości do jednego odbiorcy o wartości nie mniejszej niż: 1) 20 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 1 - Międzyzdroje; 2) 5 000,0 zł w brutto, przypadku złożenia oferty do Części nr 2 - Dziwnów; 3) 9 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 3 - Świnoujście; 4) 2 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 4 - Szczecin; 5) 20 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 5 - Jurata; 6) 3 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 6 - Ustka; 7) 500,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 7 - Olsztyn; 8) 1 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 8 - Gorzów Wlkp.; 9) 3 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 9 - Poznań; 10) 17 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 10 - Warszawa Hotele; 11) 8 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 11 - Warszawa Bursy; 12) 10 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 12 - Lotnisko Warszawa-Babice; 13) 1 200,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 13 - Wrocław; 14) 25 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 14 - Szklarska Poręba; 15) 1 500,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 15 - Opole; 16) 13 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 16 - Zakopane; 17) 5 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 17 - Polańczyk, wraz z dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku złożenia oferty z środkami czystości równoważnymi opisanym przez Zamawiającego, należy złożyć wraz z nią w celu wykazania ich równoważności, Karty Charakterystyki zaoferowanych środków
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z odpowiednimi formularzami kalkulacji cenowej 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: 1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, 2) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga sie podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest - w celu oceny przez zamawiającego, czy dany wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący danego wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - przedstawić stosowne dokumenty dotyczące, w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; 3) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; 4) ewentualnego zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w pkt. 1 - 4 z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1) Zmiana terminu: a) spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie danej dostawy w terminie; b) będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit. a - b termin danej dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2) Zmiana okresu trwania umowy: Zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości towaru. W takim przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości towaru określonego w Umowie. Zmiana ta nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia spowodowane koniecznością dostawy towarów ze względu o których mowa w pkt. 1 lit. b - Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie. 4) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy; b) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cul.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Logistycznych w Warszawie, Zespół Obiektów OLIMPIA i JOWISZ w Poznaniu, 60-790 Poznań, ul. Taborowa 8, recepcja..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 14:00, miejsce: Centrum Usług Logistycznych w Warszawie, Zespół Obiektów OLIMPIA i JOWISZ w Poznaniu, 60-790 Poznań, ul. Taborowa 8, recepcja..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Międzyzdroje.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Międzyzdrojach, położonego przy ul. Krótka 1, 72-500 Międzyzdroje, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1a do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 1, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dziwnów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Dziwnowie, położonego przy ul. kpr. Koniecznego 13, 72-420 Dziwnów, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1b do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 2, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiajacego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świnoujście.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Świnoujściu, położonego przy ul. Słowackiego 4/6, 72-600 Świnoujście, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1c do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 3, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szczecin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Bursy CUL w Szczecinie, położonej przy ul. Sierpowa 4, 70-016 Szczecin oraz obiektu HOTELIK SŁOWIAŃSKI w Szczecinie położonego przy ul. Potulicka, 70-233 Szczecin w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1d do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 4, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jurata.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego KAPER w Juracie, położonego przy ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1e do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 5, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ustka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Rekreacyjnego w Ustce-Uroczysku, 76-270 Ustka, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1f do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 6, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Olsztyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Bursy LANDOR w Olsztynie, położonej przy ul. Dąbrowszczaków 25, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1g do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 7, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.11.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Gorzów Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektu Stacja Paliw w Gorzowie Wlkp., położonej przy ul. Wróblewskiego 4, 66-400 Gorzów Wlkp. w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1h do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 8, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Poznań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Zespołu Obiektów OLIMPIA i JOWISZ w Poznaniu, położonych odpowiednio przy ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań oraz przy ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1i do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 9, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Warszawa Hotele.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektu HOTEL KARAT w Warszawie, położonego przy ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, do obiektu HOTEL ŁAZIENKOWSKI w Warszawie, położonego przy ul. 29 Listopada 3B, 00-465 Warszawa, oraz do obiektu BUFET PUŁAWSKA położonego przy ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1j do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 10, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Warszawa Bursy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Zespołu Burs położonych w Warszawie przy ul. Włochowska 25/33, 03-336 Warszawa oraz w Piasecznie przy ul. Puławska 44, 05-500 Piaseczno w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1K do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 11, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Lotnisko Warszawa-Babice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektu LOTNISKO WARSZAWA-BABICE w Warszawie, położonego przy ul. Gen. Bryg. S. Kaliskiego 57, 00-476 Warszawa, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1l do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 12, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wrocław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Bursy SAVOY we Wrocławiu, położonego przy Pl. Kościuszki 19, 50-027 Wrocław, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1m do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 13, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Szklarska Poręba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego OLIMP w Szklarskiej Porębie położonego przy ul. 1-go Maja 62, 58-580 Szklarska Poręba, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1n do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 14, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Opole.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Bursy CUL w Opolu, położonej przy ul. Gospodarcza 8, 45-759 Opole, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1o do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 15, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zakopane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego DAFNE w Zakopanem, położonego przy ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1p do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 16, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Polańczyk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego JAWOR w Polańczyku, położonym przy ul. Zdrojowa 21, 38-610 Polańczyk, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1q do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 17, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-2, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Sukcesywne dostawy środków czystości - płyny, mleczka, żele wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
- Zakup sprzętu w ramach zadania "Wydatki na ochronę ludności"
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 środków czystości i artykułów gospodarczych w 2025 r.
więcej: Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





