eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostaw środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektów Centrum Usług Logistycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Warszawa: Dostaw środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Numer ogłoszenia: 82829 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych , ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cul.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektów Centrum Usług Logistycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (partiami) wg potrzeb Zamawiającego dostawy środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektów Centrum Usług Logistycznych. 2. Zamówienie zostało podzielone na 17 niżej wymienionych części: 1) Część nr 1 - Międzyzdroje; 2) Część nr 2 - Dziwnów; 3) Część nr 3 - Świnoujście; 4) Część nr 4 - Szczecin; 5) Część nr 5 - Jurata; 6) Część nr 6 - Ustka; 7) Część nr 7 - Olsztyn; 8) Część nr 8 - Gorzów Wlkp.; 9) Część nr 9 - Poznań; 10) Część nr 10 - Warszawa Hotele; 11) Część nr 11 - Warszawa Bursy; 12) Część nr 12 - Lotnisko Warszawa-Babice; 13) Część nr 13 - Wrocław; 14) Część nr 14 - Szklarska Poręba; 15) Część nr 15 - Opole; 16) Część nr 16 - Zakopane; 17) Część nr 17 - Polańczyk. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub większej ilości części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy środków lub materiałów do utrzymania czystości do jednego odbiorcy o wartości nie mniejszej niż: 1) 20 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 1 - Międzyzdroje; 2) 5 000,0 zł w brutto, przypadku złożenia oferty do Części nr 2 - Dziwnów; 3) 9 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 3 - Świnoujście; 4) 2 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 4 - Szczecin; 5) 20 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 5 - Jurata; 6) 3 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 6 - Ustka; 7) 500,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 7 - Olsztyn; 8) 1 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 8 - Gorzów Wlkp.; 9) 3 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 9 - Poznań; 10) 17 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 10 - Warszawa Hotele; 11) 8 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 11 - Warszawa Bursy; 12) 10 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 12 - Lotnisko Warszawa-Babice; 13) 1 200,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 13 - Wrocław; 14) 25 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 14 - Szklarska Poręba; 15) 1 500,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 15 - Opole; 16) 13 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 16 - Zakopane; 17) 5 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 17 - Polańczyk, wraz z dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę do dwóch lub większej ilości części, Zamawiający uzna, że spełnił warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, gdy wykaże wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 dostawy środków lub materiałów do utrzymania czystości o wartości nie mniejszej niż największa spośród wymaganych dla części, do której składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej 1 dostawy środków lub materiałów do utrzymania czystości do jednego odbiorcy o wartości nie mniejszej niż: 1) 20 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 1 - Międzyzdroje; 2) 5 000,0 zł w brutto, przypadku złożenia oferty do Części nr 2 - Dziwnów; 3) 9 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 3 - Świnoujście; 4) 2 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 4 - Szczecin; 5) 20 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 5 - Jurata; 6) 3 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 6 - Ustka; 7) 500,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 7 - Olsztyn; 8) 1 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 8 - Gorzów Wlkp.; 9) 3 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 9 - Poznań; 10) 17 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 10 - Warszawa Hotele; 11) 8 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 11 - Warszawa Bursy; 12) 10 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 12 - Lotnisko Warszawa-Babice; 13) 1 200,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 13 - Wrocław; 14) 25 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 14 - Szklarska Poręba; 15) 1 500,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 15 - Opole; 16) 13 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 16 - Zakopane; 17) 5 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 17 - Polańczyk, wraz z dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku złożenia oferty z środkami czystości równoważnymi opisanym przez Zamawiającego, należy złożyć wraz z nią w celu wykazania ich równoważności, Karty Charakterystyki zaoferowanych środków

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z odpowiednimi formularzami kalkulacji cenowej 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: 1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, 2) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga sie podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest - w celu oceny przez zamawiającego, czy dany wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący danego wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - przedstawić stosowne dokumenty dotyczące, w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; 3) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; 4) ewentualnego zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w pkt. 1 - 4 z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1) Zmiana terminu: a) spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie danej dostawy w terminie; b) będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit. a - b termin danej dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2) Zmiana okresu trwania umowy: Zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości towaru. W takim przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości towaru określonego w Umowie. Zmiana ta nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia spowodowane koniecznością dostawy towarów ze względu o których mowa w pkt. 1 lit. b - Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie. 4) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy; b) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cul.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Logistycznych w Warszawie, Zespół Obiektów OLIMPIA i JOWISZ w Poznaniu, 60-790 Poznań, ul. Taborowa 8, recepcja..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 14:00, miejsce: Centrum Usług Logistycznych w Warszawie, Zespół Obiektów OLIMPIA i JOWISZ w Poznaniu, 60-790 Poznań, ul. Taborowa 8, recepcja..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Międzyzdroje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Międzyzdrojach, położonego przy ul. Krótka 1, 72-500 Międzyzdroje, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1a do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 1, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dziwnów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Dziwnowie, położonego przy ul. kpr. Koniecznego 13, 72-420 Dziwnów, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1b do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 2, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiajacego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świnoujście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Świnoujściu, położonego przy ul. Słowackiego 4/6, 72-600 Świnoujście, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1c do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 3, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szczecin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Bursy CUL w Szczecinie, położonej przy ul. Sierpowa 4, 70-016 Szczecin oraz obiektu HOTELIK SŁOWIAŃSKI w Szczecinie położonego przy ul. Potulicka, 70-233 Szczecin w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1d do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 4, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jurata.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego KAPER w Juracie, położonego przy ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1e do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 5, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ustka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Rekreacyjnego w Ustce-Uroczysku, 76-270 Ustka, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1f do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 6, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Olsztyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Bursy LANDOR w Olsztynie, położonej przy ul. Dąbrowszczaków 25, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1g do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 7, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.11.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Gorzów Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektu Stacja Paliw w Gorzowie Wlkp., położonej przy ul. Wróblewskiego 4, 66-400 Gorzów Wlkp. w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1h do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 8, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Zespołu Obiektów OLIMPIA i JOWISZ w Poznaniu, położonych odpowiednio przy ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań oraz przy ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1i do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 9, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Warszawa Hotele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektu HOTEL KARAT w Warszawie, położonego przy ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, do obiektu HOTEL ŁAZIENKOWSKI w Warszawie, położonego przy ul. 29 Listopada 3B, 00-465 Warszawa, oraz do obiektu BUFET PUŁAWSKA położonego przy ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1j do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 10, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Warszawa Bursy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Zespołu Burs położonych w Warszawie przy ul. Włochowska 25/33, 03-336 Warszawa oraz w Piasecznie przy ul. Puławska 44, 05-500 Piaseczno w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1K do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 11, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Lotnisko Warszawa-Babice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektu LOTNISKO WARSZAWA-BABICE w Warszawie, położonego przy ul. Gen. Bryg. S. Kaliskiego 57, 00-476 Warszawa, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1l do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 12, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Bursy SAVOY we Wrocławiu, położonego przy Pl. Kościuszki 19, 50-027 Wrocław, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1m do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 13, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Szklarska Poręba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego OLIMP w Szklarskiej Porębie położonego przy ul. 1-go Maja 62, 58-580 Szklarska Poręba, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1n do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 14, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Opole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Bursy CUL w Opolu, położonej przy ul. Gospodarcza 8, 45-759 Opole, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1o do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 15, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zakopane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego DAFNE w Zakopanem, położonego przy ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1p do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 16, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Polańczyk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego JAWOR w Polańczyku, położonym przy ul. Zdrojowa 21, 38-610 Polańczyk, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1q do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 17, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.13.00-2, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.