eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › "Modernizacja energetyczna i remont budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku przy ul. Żwirki i Wigury 10"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 827 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Sanok: : "Modernizacja energetyczna i remont budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku przy ul. Żwirki i Wigury 10"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Sanoku" dla zadania; Termomodernizacja budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR, współfinansowanego ze środków RPO WP 2014-2020 w ramach umowy o dofinansowanie RPPK.03.02.00-18-0022/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 340866-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 349691-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka, krajowy numer identyfikacyjny 37044071000000, ul. ul. Rynek  1, 38500   Sanok, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, faks 134 630 890, e-mail inwestycje@um.sanok.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.sanok.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: "Modernizacja energetyczna i remont budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku przy ul. Żwirki i Wigury 10"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

TI.271.10.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie modernizacji energetycznej i remontu budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku przy ul. Żwirki i Wigury 10 w zakresie: 1. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Sanoku" dla zadania; Termomodernizacja budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR, współfinansowanego ze środków RPO WP 2014-2020 w ramach umowy o dofinansowanie RPPK.03.02.00-18-0022/16-00 który obejmuje: ? wykonanie termomodernizacji energetycznej budynku wykonanej od wewnątrz obejmującej ocieplenie; ścian zewnętrznych, ścian gruntowych, ścian wewnętrznych na granicy pomieszczenie ogrzewane-nieogrzewane, ścian kotłowni, stropodachu pod trybuną, stropodachu nad kotłownią, podłogi na gruncie, stropu wewnętrznego na parterze, ? hydroizolacje ścian gruntowych poprzez izolacje przeciwwilgociowe i wodochronne, osuszenie i odwodnienie budynku, ? wymiana stolarki okiennej, ? wymiana stolarki drzwiowej, ? wymianę instalacji CO i CWU, Szczegółowy opis zamówienia opisany został za pomocą: - Dokumentacji projektowych: projekt wykonawczy branża architektoniczna, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, instalacje c.o. - Audyt energetyczny budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku przy ul. Żwirki i Wigury 10 - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - Kosztorysów ofertowych - Rozdziału II SWIZ. 2. "Remontu budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku współfinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki, który obejmuje: ? remont i wykończenie wnętrz budynku socjalno-administracyjnego, ? remont zadaszenia trybuny, ? przebudowa wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej i c.w.u., ? przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, ? budowa instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, ? ocieplenie budynku toalet. ? wyposażenie meblarskie ? wyposażenie w sprzęt sportowy Szczegółowy opis zamówienia opisany został za pomocą: - Dokumentacji projektowych - Audyt energetyczny budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku przy ul. Żwirki i Wigury 10 - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - Kosztorysu ofertowego - Rozdziału II SWIZ. 3 Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące dla przyszłego wykonawcy do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające zgodność ich kluczowych parametrów technicznych, jakościowych, potwierdzonych w (atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, świadectwach jakości).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45211100-5, 45410000-4, 45320000-6, 45431200-9, 45443000-4, 45442100-8, 45233222-1, 45331200-8, 45321000-3, 45332300-6, 45311200-2, 45331221-1, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2087613.98
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Budowlana "POL - BUD" Grzegorz Buczkowicz,  ,  Humniska 846,  36-206,  Humniska,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2356578.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2150021.11
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2356578.71
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.