Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Warszawa: Świadczenie usług wynajmu autobusu wraz z kierowcą do przewozu uczestników szkoleń w roku 2008 na potrzeby C/KRUS
Numer ogłoszenia: 8279 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, fax 022 5926663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wynajmu autobusu wraz z kierowcą do przewozu uczestników szkoleń w roku 2008 na potrzeby C/KRUS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych na terenie kraju dla potrzeb Centrali KRUS - zgodnie z następującymi wymaganiami: - 57 wyjazdów autobusem dla minimum 60 osób na trasie Warszawa-Teresin k/Sochaczewa- Warszawa, w czasie do 4 godzin, - 16 wyjazdów autobusem dla minimum 50 osób na trasie Warszawa-Teresin k/Sochaczewa-Warszawa, w czasie do 4 godzin, - 1 wyjazd autobusem o pojemności minimum 60 osób na trasie Warszawa-Szklarska Poręba-Warszawa, w czasie 3 dni, - 6 wyjazdów autobusem o pojemności minimum dla 40 osób na trasie Warszawa-Świnoujście-Warszawa, w czasie 4 dni. Szczegółowy Harmonogram Przewozów stanowić będzie załącznik do umowy. Jednocześnie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji Harmonogramu Przewozów w trakcie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia został określony wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV: 60.11.72.00-3 - wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą). Ponadto, Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Trzy standardy środków transportu: a) autobus z liczbą miejsc pasażerskich minimum 40, wyposażony w klimatyzację, sprawny technicznie, eksploatowany nie dłużej niż 6 lat; b) autobus z liczbą miejsc pasażerskich minimum 50, wyposażony w klimatyzację, sprawny technicznie, eksploatowany nie dłużej niż 6 lat; c) autobus z liczbą miejsc pasażerskich minimum 60, wyposażony w: rozkładane fotele, nagłośnienie, klimatyzację, sprawny technicznie, eksploatowany nie dłużej niż 6 lat. 2. Gotowość Wykonawcy do realizacji usługi w terminie do 72 godzin od otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia faksem. 3. Posiadanie przez Wykonawcę ważnej licencji na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób. 4. Posiadanie przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy ważnego ubezpieczenia OC i NNW. 5. W przypadku awarii autobusu Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia i podstawienia autobusu spełniającego takie same wymogi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 4 stosuje się odpowiednio, Ponadto na ofertę powinny składać się następujące oświadczenia i dokumenty: 6. Wypełniony formularz oferty wg wzoru zawartego w Rozdziale I SIWZ - Formularz Oferty. 7. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp. 8. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 9. Ważną licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób. 10. Aktualny dokument ubezpieczenia OC i NNW.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. 228.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Centrali Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 101 Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowych warsztatów dla GDOŚ oraz rdoś z zakresu realizacji projektów nr: FENX.01.05-IW.01-0113/24 oraz nr: FENX.01.05-IW.01-0106/24.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Poniatowa w 2026 r.
- "Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą dla jednostek będących na zaopatrzeniu 25. WOG w Białymstoku na 2026 r."
- "Usługa organizacji i realizacji 22 szkoleń wyjazdowych dla nauczycieli i dyrekcji 10 szkół podstawowych z subregionu ełckiego w ramach projektu "SZKOŁA ZADAŃ PRAWDZIWYCH - program rozwoju szkół ..."
- Organizacja kondycyjnego obozu narciarsko - snowboardowego dla uczniów Zespołu Szkół Sportowych.
- Przewóz pracowników na terenie m. st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





