eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceWynajem i serwis kabin sanitarnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Siedlce: Wynajem i serwis kabin sanitarnych
Numer ogłoszenia: 8277 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241603 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem i serwis kabin sanitarnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wynajem i serwis w okresie 36 miesięcy 6 szt. przenośnych kabin sanitarnych (bez umywalek) dla potrzeb miasta Siedlce. Kabiny zostaną ustawione w różnych miejscach na terenie miasta. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lokalizacji kabin w zależności od potrzeb i zastrzega sobie bezpłatne prawo zmiany lokalizacji toalet w ramach obowiązującej umowy. 2. Wynajem i serwis kabin sanitarnych (standardowych oraz VIP i przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych) ustawianych na imprezy kulturalne na terenie miasta Siedlce w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowe warunki wykonania zadania: Wynajem 6 szt. przenośnych kabin sanitarnych na terenie miasta Siedlce, tj. ustawienie kabin na terenie miasta w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz usunięcie kabin po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Serwis kabin (2 razy w tygodniu, w dni robocze, to jest wtorki i piątki). W razie konieczności Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany dni tygodnia, w których wykonywane będą serwisy w zależności od potrzeb. Serwis kabin będzie obejmował: opróżnianie i odkażanie zbiornika na nieczystości ciekłe, mycie i odkażanie kabin, uzupełnianie papieru toaletowego, naprawy wszystkich uszkodzeń kabin, bądź wymiana kabin w przypadku znacznego uszkodzenia lub całkowitego zniszczenia. Przewidywane ustawienie dodatkowych kabin oraz ich serwisy będzie obejmowało między innymi następujące imprezy: 1. W dniach 8-9 maja w latach 2010-2012 - Jarmark Św. Stanisława - 6 szt. standard. 2. W dniach 25-29 maja w latach 2010-2012.- Jackonalia - 4 szt. standard + 1 szt. dla osób niepełnosprawnych. 3. W dniu 7 czerwca w latach 2010-2012 Festyn PCK - 4 szt. standard. 4. W dniach 3-14 czerwca w latach 2010-2012 Dni Siedlec - 40 szt. standard + 4 szt. VIP (wraz z przestawianiem kabin w inne miejsca). 5. W dniu 5 lipca w latach 2010-2012 - I Siedlecki Rock Open Air Festival - 5 szt. standard. 6. W dniu 23 sierpnia w latach 2010-2012. - Wakacyjna Kraina Zabawy - 2 szt. standard. 7. W dniach 5-6 września w latach 2010-2012 - Hosanna Festival - 2 szt. standard. 8. W dniu 27 września w latach 2010-2012. - Pożegnanie Lata - 2 szt. standard. 9. W dniu 11października w latach 2010-2012 - Dni Papieskie - 3 szt. standard. 10. W dniu 30 października w latach 2010-2012 - Parkingi przy Cmentarzach Janowskim i Centralnym (Wszystkich Świętych) - 10 szt. standard. 11. W dniu 22 grudnia w latach 2010-2012 - Wigilia na Placu - 2 szt. standard. 12. W dniu 31grudnia w latach 2010-2012 - Sylwester na Placu - 3 szt. standard. Razem: 88 szt. (w tym 83 szt. kabin w wersji standard, 4 szt. VIP, 1 szt. dla osób niepełnosprawnych)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51210.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOI TOI Systemy Sanitarne Sp. z o. o., Przedstawicielstwo, ul. Budowlana 26 B, 20-469 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 51210.00
  • Oferta z najniższą ceną: 51210.00 oferta z najwyższą ceną: 76057.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.