Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa płynów do hemodializy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego we Wrocławiu, do kontaktów: Anna Śmirska, Olga Fedorowicz, ul. J. M. Hoene-Wrońskiego 24/25, 50-376 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3200668, 7332711, fax 071 3200669, e-mail: ask.dzp@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ask.am.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa płynów do hemodializy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego we Wrocławiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa płynów do hemodializy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1 Zadanie 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 10
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 PZP Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie (wg załączonego wzoru) przewidziane w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamóień Publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z zdnia 21.08.2006 r. ) stwierdzające, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania okreśłonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniana podstawie art. 24 ustay Prawo Zamówień Publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ask.am.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.01.2007, godzina 13:00, Akademicki Szpital Klinicny Dział Zamówień Publicznych, ul. J.M. Hoene - Wrońskiego 24/25, 50-376 Wrocław.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.01.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





