To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-15
Ogłoszenie nr 82747 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.
Wędrzyn: Remont pomieszczeń budynek nr 8/k.2629 m. Skwierzyna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 54826 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
8052101800000, ul.
,
69211
Wędrzyn, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 556 236, faks
957 556 222, e-mail
zp45@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.45wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń budynek nr 8/k.2629 m. Skwierzyna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):26/2017/INFRA
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń budynek nr 8/k.2629 m. Skwierzyna. Zakres przedmiotu zamówienia: ? Rozebranie ścianek pełnych z cegły o grubości 1/2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej, ? Rozebranie podłoża z betonu żwirowego (podkłady pod posadzki), ? Wykonanie ścianki działowej pełnej z cegieł pełnych grubości 1/2 ceg. kabiny WC i ścianka w pomieszczeniu nr 4 i na korytarzu, ? Wykonanie i uzupełnienie tynku wewn. zwykłe kat. III ręcznie na ścianach, ? Częściowa wymiana okien i drzwi tego samego wyglądu odtworzenie (okna PCV RAL 9006 drzwi okleina drewnopodobna jabłoń lub grusza), ? Montaż drzwi dwuskrzydłowych zewnętrznych aluminiowych z obróbką obsadzenia. Drzwi zewnętrzne 1300 x2000 (odtworzenie). System MB-65 (aluminium ciepłe) lub równoważne, lakier RAL 7040, ? Wykonanie podkładu betonowego przy zastosowaniu pompy do betonu na podłożu gruntowym B 15 (podkłady pod posadzki), ? Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych 2 razy z papy zgrzewalnej w pomieszczeniach umywalni i WC na parterze i na piętrze, ? Wykonanie licowania ścian płytkami o wymiarach 20x25 cm na klej metodą zwykłą. Ściany do wysokości 2 m w pomieszczeniach sanitarnych na parterze i na piętrze, ? Wykonanie posadzek z płytek o wymiarach 30x30 cm, układanych metodą zwykłą. gres techniczny szary lub beżowy. klasa ścieralności V w pomieszczeniach sanitarnych i na korytarzu, ? Wykonanie okładziny schodów z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą zwykłą, ? Wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej, wykładzina dywanowa typu BOUCLE kolor brąz - beż, ? Zeskrobanie i zmycie starej farby ścian i sufitów w pomieszczeniach objętych remontem, ? Wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, ? Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych sufitów i ścian, ? Malowanie lamperii farbą olejną, ? Wywóz i utylizacja gruzu po robotach, ? Roboty demontażowe i montażowe instalacji wod-kan wewnętrznej i zewnętrznej, ? Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania, ? Montaż tablic rozdzielczych, ? Wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego, ? Montaż instalacji oświetlenia awaryjnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 10) oraz Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45331000-6,
45330000-9,
45440000-3,
45430000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT325187.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 338 272.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.