Ogłoszenie z dnia 2015-06-08
Lublin: Dostawa czekolady 100 g. w ilości 120.000 szt.
Numer ogłoszenia: 82737 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5328932, faks 081 5325318.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czekolady 100 g. w ilości 120.000 szt..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa czekolady 100 g. w ilości 120.000 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00 - Czekolada .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurt Detal Artykuły Spożywcze Bogusława i Lech Pacan s.c., ,, ul. Armii Ludowej 109, 26-300 Opoczno, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 188928,00
Oferta z najniższą ceną: 188928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 188928,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie jest udzielane w związku z unieważnieniem w dniu 20.04.2015 r. przetargu nieograniczonego na dostawę 500 szt. czekolady 100 g. (postępowanie znak RCKiK.DZ-3321/01/15). - wynik tego postępowania uprawomocnił się w dniu 01.05.2015 r. Wszystkie 3 oferty złożone w tym postępowaniu zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią którego Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3) cyt. ustawy. Zamawiający nie przewidywał konieczności unieważnienia tego postępowania, a jego powtórzenie - z uwagi na jego wartość przekraczającą równowartość w PLN kwoty 134.000 euro - zajmie prawdopodobnie kolejne 2,5-3 miesiące. Na ten okres niezbędne jest udzielenie doraźnego zamówienia wykonawcy, który zdolny jest do szybkiej realizacji zamówienia i gwarantującego należytą jakość czekolad. Jako takiego wykonawcę wytypowano firmę Hurt - Detal Art. Spożywcze Bogusława i Lech Pacan s.c., ul. Armii Ludowej 109, 26-300 Opoczno. Pomimo, że jest to jedna z firm które złożyły ofertę w unieważnionym postępowaniu i ta oferta została odrzucona za udzieleniem zamówienia właśnie temu wykonawcy przemawia: - najniższa cena - 1,28 zł. netto za szt. (cena dotychczas kupowanych czekolad w firmie Union Chocolate to 1,40 zł. netto) - oferta podtrzymująca warunki realizacji zamówienia wymagane w unieważnionym przetargu (w tym możliwość uruchomienia dostaw w dedykowanych opakowaniach a 8 szt. czekolad juz w terminie 7 dni od daty podpisania umowy). - fakt dostarczania przez wykonawcę czekolad do RCKiK w Kielcach w ramach kontraktu na kwotę 515.616,00 zł. oferowane Glanc Czekolady otrzymały najwyższe noty członków komisji w RCKiK w Kielcach. - zadowalająca jakość czekolad - producent firma Eurovita Sp. z o.o. (marka Terravita) posiada wdrożony System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności zgodnie z wymaganiami FSSC 22000, system HACCP., a także posiada certyfikat PN-EN ISO 9001:2009 i PN-EN ISO 22000:2006 - wdrożony u Wykonawcy System HACCP.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Kongresu Gospodarczego - ,,Metrologia Przyszłości''.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Biernata z Lublina w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Zespołu Szkół Budowlanych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lublinie (budynek wraz z gruntem) na rok 2025
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Wykonanie remontu ścian oraz kostki betonowej w budynku Sądu Rejonowego we Włodawie przy ul. Sejmowej 7
- Modernizacja Oddziału Nefrologii i Nadciśnienia Tętniczego z utworzeniem miejsc dializacyjnych w WSS SP ZOZ w Lublinie w ramach zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.