eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławOdnowa drogi krajowej nr 8 polegająca na remoncie nawierzchni w km 40+000 - 43+200,Kłodzko-Boguszyn, dł.3,2km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Wrocław: Odnowa drogi krajowej nr 8 polegająca na remoncie nawierzchni w km 40+000 - 43+200,Kłodzko-Boguszyn, dł.3,2km
Numer ogłoszenia: 82734 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa drogi krajowej nr 8 polegająca na remoncie nawierzchni w km 40+000 - 43+200,Kłodzko-Boguszyn, dł.3,2km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa drogi krajowej nr 8 polegająca na remoncie nawierzchni w km 40+000 - 43+200, Kłodzko - Boguszyn, dł. 3,2 km. Oprócz samego wzmocnienia zaprojektowano również remont lub odtworzenie wszystkich elementów jezdni: - zjazdy - zatoki autobusowe - pobocza - zatoki postojowe - remont rowów odwadniających Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił opracowanie i zatwierdził projekt organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji robót wraz z wyniesieniem jej w teren.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 80 000 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy w KREDYT BANK SA IV Oddział Wrocław nr 431500 1793 1217 9002 3658 0000, w takim czasie, aby kwota wadium w dniu otwarcia ofert znajdowała się na tym koncie.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale , i musi obejmować cały okres związania ofertą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oferta nieodrzucona, zawierająca najniższą cenę zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą. W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy Pzp. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1.średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż - 6,0 mln zł 2.dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,5 mln zł. 3.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 1,2,3. 4.Potencjał kadrowy :Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko wymienione w poniższej. Kierownik Budowy (1 osoba) - winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4. 5.Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi poniżej: Sprzęt (podstawowy) - Wytwórnia mas powyżej 60 Mg/godz. min. 1szt., Frezarka o szerokości bębna min. 1,2m-min. min.1 szt., Rozkładarka mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską (nowej generacji) o szerokości min. 5,5m min. 1 szt. Walec drogowy :lekki, średni, ciężki min. po 1 szt. Szczotka mechaniczna min. 1 szt. Samochody samowyładowcze przystosowane do transportu mieszanek mineralno-bitumicznych (zaopatrzone w plandeki) min. 3 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 5. 6.Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował ( zakończył) , co najmniej: 1 zadanie na drogach publicznych o wartości min. 5,0 mln zł i który ułożył masę bitumiczną (warstwa ścieralna ) min 20 000 m2 . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6. 7.Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót : -oznakowanie dróg 8.Laboratorium - Wykonawca winien dysponować Laboratorium wyposażonym w sprzęt do przeprowadzania badań w trakcie realizacji robót, zgodnie z zapisami SST.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 8
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie o sytuacji ekonomiczno - finansowej. 7.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonych w sek. III niniejszej instrukcji dla Wykonawców. 8.Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy) Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe. Do informacji winny być dołączone - dla Kierownika Budowy - kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 10.Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 11.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 12.Informację na temat części robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. 13.Oświadczenie Wykonawcy o dostępie do laboratorium do przeprowadzania badań wymaganych w SST.W przypadku braku własnego zaplecza laboratoryjnego, należy podać nazwę i adres laboratorium zapewniającego obsługę laboratoryjną. 14.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt 2,4 i 5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu; W pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 14 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Dokumenty, o których mowa w pkt. 14 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 2-5. 16. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 17.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt 2-5 albo odpowiadające im określone w pkt 14 winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt 7 i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom. 18. Podpisany projekt Umowy oraz projekt istotnych postanowień umowy. 19. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 20.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniach i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Oddziału przy ul.Powstańców Śl. 186, pokój nr 204(203) po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ 155zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śl. 186, w pokoju nr 106, w terminie do 13.05.2008 roku, do godziny 10:30 czasu lokalnego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.