eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i drukarek dla Wydziału Rejestru Zastawów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i drukarek dla Wydziału Rejestru Zastawów
Numer ogłoszenia: 82723 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, ul. Lompy 14, 40-040 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 604-74-26, 0-32 604-74-25, fax 0-32 604-74-27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-wschod.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i drukarek dla Wydziału Rejestru Zastawów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się dwie części: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz dostawa małych i dużych drukarek sieciowych monochromatycznych - o określonych minimalnych parametrach technicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: DOTYCZY CZĘŚCI I i II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: I.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; I.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; I.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;I.4 Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. II.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:II.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, II.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie I.2 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów z tym, że Wykonawca musi wykazać że: DOTYCZY CZĘŚCI I - wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy dostawy sprzętu komputerowego dla instytucji sektora finansów publicznych, każda na kwotę, co najmniej 80.000,00 zł brutto. DOTYCZY CZĘŚCI II - wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy dostawy drukarek laserowych dla instytucji sektora finansów publicznych, każda na kwotę, co najmniej 40.000,00 zł brutto II.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie I.3 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia II.4. W zakresie warunku wskazanego w punkcie I.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. III. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:III.1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w Rozdziale V i VI SIWZ. III.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca -spełnia- albo -nie spełnia- poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY CZĘŚCI I i II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. W celu spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: I.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z ofertą, każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. I.2 Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ, jednocześnie do oferty należy załączyć: DOTYCZY CZĘŚCI I: - wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech dostaw sprzętu komputerowego dla instytucji sektora finansów publicznych, każda na kwotę, co najmniej 80.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ. DOTYCZY CZĘŚCI II: - wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech dostaw drukarek laserowych dla instytucji sektora finansów publicznych, każda na kwotę, co najmniej 40.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do SIWZ. Dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane należycie może być referencja lub inny dokument np. oświadczenie, który będzie zawierał następujące dane: - Datę wystawienia dokumentu, - Oznaczenie odbiorcy dostaw, - Adres odbiorcy dostaw, - Wartość dostawy, - Podpis osoby reprezentującej odbiorcę dostaw, - Pieczątkę odbiorcy dostaw. I.3.Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. I.4 W celu potwierdzenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: I.4.1. Oświadczenie potwierdzające, że nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. I.4.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; I.4.3 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, I.4.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, I.4.5 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające czy: a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy; b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo - akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy; c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. I.4.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; II. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: II.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.II.2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. III. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : III.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. I.4.2, I.4.3, I.4.4, I.4.6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, III.2. dla podpunkt I.4.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8) ustawy. III.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa punkcie III.1. i III.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE, ŻE OFEROWANE DOSTAWY SPEŁNIAJĄ WYMAGANIA MINIMALNE OKREŚLONE PRZEZ ZAMAWIJACEGO: DOTYCZY CZĘŚCI I: I. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3A do SIWZ potwierdzający oferowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania spełniającego minimalne parametry techniczne wskazane przez Zamawiającego, w tym oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt komputerowy: I.1.Spełnia kryterium głośności - głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosi maksymalnie 26 dB, I.2. Posiada Certyfikat Microsoft ( wydruk ze strony Microsoft WHCL ), potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym, I.3.Oferowany produkt znajduje się w Microsoft Windows Catalog, I.4.Posiada deklarację zgodności CE producenta, I.5.Posiada oznakowanie efektywności energetycznej Energy Star. Ponadto, że: I.6.Wskazana w załączniku nr 1A do SIWZ firma serwisująca posiada :I.6.1.ważny certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych, I.6.2.autoryzację producenta oferowanego sprzętu komputerowego, I.7. Producent komputera w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. II.Dokument (oświadczenie) dotyczący ważnego certyfikatu jakości ISO 9001:2000 lub równoważnego na cały proces produkcji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę stosownego Oświadczenia o posiadaniu przez producenta oferowanego sprzętu komputerowego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi lub równoważnego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego obszaru Gospodarczego lub innego dokumentu potwierdzającego odpowiednio stosowanie przez producenta równoważnych środków zapewnienia jakości - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. DOTYCZY CZĘŚCI II III. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3B do SIWZ potwierdzający oferowanie drukarek spełniających minimalne parametry techniczne wskazane przez Zamawiającego, IV.Dokument (oświadczenie) dotyczący ważnego certyfikatu jakości ISO 9001:2000 lub równoważnego na cały proces produkcji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę stosownego Oświadczenia o posiadaniu przez producenta oferowanego sprzętu komputerowego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi lub równoważnego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego obszaru Gospodarczego lub innego dokumentu potwierdzającego odpowiednio stosowanie przez producenta równoważnych środków zapewnienia jakości - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. V. Dla przedmiotów zamówienia zawartych w Rozdziale III SIWZ, w przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowany przez Wykonawcę sprzęt komputerowy jak i oprogramowanie, wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania sprzętu lub oprogramowania równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania następujących testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia w ciągu jednego tygodnia, na okres co najmniej 2 tygodni zestawu sprzętu zaoferowanego w Ofercie przez Wykonawcę.VI.Zamawiający przeprowadzi stosowne testy wg niżej przedstawionych warunków: VI.1.testowanie zaoferowanych zastawów przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust 4 ustawy), VI.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzenia sprzętu osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty, VI.3.przedmiotem testów będzie kompletny zestaw sprzętu, identyczny z zaoferowanym w przetargu. Zestaw będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy, VI.4.sprzęt dostarczony do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione w specyfikacji. Niesprawność któregokolwiek elementu podczas testów dyskwalifikuje sprzęt. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ. VII. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wykonanie dwóch części przedmiotu zamówienia, celem potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dopuszczalnym jest złożenie jednego kompletu dokumentów wskazanych w Rozdziale VI, za wyjątkiem dokumentów odnoszących się bezpośrednio do poszczególnych części zamówienia.VIII.Oryginał oświadczeń musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy IX.Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-wschod.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Oddział Gospodarczy ul. Lompy 14, 40-040 Katowice pokój 04, 05.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Oddział Gospodarczy ul. Lompy 14, 40-040 Katowice pokój 04, 05.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem spełniającego wskazane przez Zamawiającego minimalne parametry techniczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.12.50-4, 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek sieciowych monochromatycznych, dużych i małych spełniających minimalne określone przez Zamawiającego parametry techniczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.