Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-13
Opole: DOSTAWA ZINTEGROWANYCH TESTÓW KONTROLI PROCESÓW STERYLIZACJI PAROWEJ W AUTOKLAWIE, PASKÓW FLUOROSCEINOWYCH ORAZ DOSTAWA SZAFEK KARTOTEKOWYCH
Numer ogłoszenia: 82723 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście" , ul. Waryńskiego 30, 45-047 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4412072, faks 0-77 4412072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZINTEGROWANYCH TESTÓW KONTROLI PROCESÓW STERYLIZACJI PAROWEJ W AUTOKLAWIE, PASKÓW FLUOROSCEINOWYCH ORAZ DOSTAWA SZAFEK KARTOTEKOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego testu kontroli procesów sterylizacji parowej w autoklawie dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Śródmieście w Opolu: Zadanie nr 1: Zintegrowany test kontroli procesów sterylizacji parowej w autoklawie;Zadanie nr 2: Paski fluorosceinowe;Zadanie nr 3: Szafki kartotekowe;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 39.13.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowanie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oferowanych w postępowaniu wskaźników w przypadku, gdy przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów. (dot. zad.1,2)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU, 45-047 OPOLE, ul. Waryńskiego 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2010 godzina 14:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU, 45-047 OPOLE, ul. Waryńskiego 30 pok.nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Test chemiczny do kontroli sterylizacji w autoklawie STERICLAVE 18B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zintegrowany wskaźnik chemiczny klasy 5 (zgodne z EN ISO 11140-1) do kontroli sterylizacji parowej temp. ster. 134oC- czas ster. 4 min. - 10.000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sterylne paski fluoresceinowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne paski fluoresceinowe do tonometrii aplanacyjnej typu FLUORO lub równoważne; długość min. 6 cm, zawartość Fluorescein Sodium 1 mg. - 4.800 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szafki kartotekowe do kartotek formatu B 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafka kartotekowa o wymiarach 1523x620x580 ( 2 rzędy kartotek) - 16 szt. Szafka kartotekowa o wymiarach 1523x360x580 (1 rząd kartotek) - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.NPŻ.60.25_Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców
- Zakup wraz z dostawą płynów infuzyjnych i płynów do przepłukiwania.
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu" w zakresie wyposażenia podstawowego (laptopy, oprogramowanie, monitory dotykowe) - pomoce dydaktyczne
- Dostawa trzech mobilnych urządzeń do uzdatniania wody na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
- "Remont jednostki ratowniczo gaśniczej nr 3 z siedzibą w Niemodlinie po powodzi."
- Dostawa instrumentów na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup wyposażenia w ramach zadania pn.: "Budowa zadaszonego lodowiska z funkcją boiska wielofunkcyjnego w Nakle nad Notecią".
- Dostawa z montażem wyposażenia szkół na terenie Gminy Zagórz
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Olsztynek
- Dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Dostawa mebli biurowych do Składnic RARS
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych do pomieszczeń Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.