eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Remont drogi pożarowej nr 41 w Leśnictwie Cielcza w oddz. 8183/2, 8183/4, 8184/9 oraz przebudowa dróg wewnętrznych na terenie OSN w Jarocinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-08

Jarocin: Remont drogi pożarowej nr 41 w Leśnictwie Cielcza w oddz. 8183/2, 8183/4, 8184/9 oraz przebudowa dróg wewnętrznych na terenie OSN w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 82675 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jarocin , ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472319 w. 122, faks 062 7472415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi pożarowej nr 41 w Leśnictwie Cielcza w oddz. 8183/2, 8183/4, 8184/9 oraz przebudowa dróg wewnętrznych na terenie OSN w Jarocinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Remont drogi pożarowej nr 41 w Leśnictwie Cielcza w oddz. 8183/2, 8183/4, 8184/9. Realizacja inwestycji obejmuje remont drogi leśnej pożarowej z uwagi na jej zły stan istniejący, mający na celu poprawę parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni, dostosowaniu jej do przejazdu pojazdów wysokotonażowych do wywozu drewna uczestniczących w ruchu, umożliwienia dojazdu pojazdom straży pożarnej oraz osobom wypoczywającym i zwiedzającym kompleks leśny. Trasa drogi przebiega w istniejącym pasie ograniczonym drzewostanem na terenie Nadleśnictwa Jarocin na następujących oddziałach: 8183/2, 8183/4, 8184/9. Droga leśna zaczyna się dowiązaniem do granicy pasa drogowego drogi publicznej a kończy się w pasie działki leśnej/skrzyżowanie z drogą leśną. Droga przebiega w ciągu istniejącego śladu. Teren drogi jest skoleinowany, pofałdowany, nierówny. Wzdłuż drogi zlokalizowane są rowy zakrzaczone i zarośnięte ogólnie w złym stanie technicznym. Droga leśna przebiega przez teren zabudowany budownictwem jednorodzinnym. Dodatkowo w pasie działek leśnych zlokalizowany jest przepust w dobrym stanie technicznym. Droga leży w terenie równinnym ze zmiennym łagodnym nachyleniem podłużnym. Istniejący pas drogowy jest wąski, jego szerokość nie pozwala na poprawne przeprowadzenie geometrii drogi z uwagi na parametry techniczne dróg leśnych przystosowanym do obsługi pojazdów do wywozu drewna. Długość drogi wynosi ca. 0,7 km. Brak jest mijanek, skrzyżowań, zjazdów o nawierzchni utwardzonej. Brak skrzyżowań, zjazdów o nawierzchni utwardzonej oraz częściowo nie zachowany warunek minimalnej skrajni drogowej pomiędzy koronami drzew powoduje utrudnienia w ruchu pojazdów. W pasie drogowym zlokalizowano sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego t.j.: sieć wodociągowa, sieć teletechniczna, sieć energetyczna. Parametry remontowanej drogi: - prędkość projektowa Vmax = 30 km/h, - obciążenie ruchem KR1, - szerokość korony drogi 5,00 m, - szerokość jezdni 3,50 m, - przekrój poprzeczny jezdni daszkowy 3,0%, - szerokość poboczy 2 x 0,75 m, - spadek poprzeczny poboczy 6,0%, - szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m, - promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 15,0 m, - szerokość wlotów zjazdów indywidualnych 3,50 m, - promienie wyokrąglające łuki na zjazdach indywidualnych 3,0 m, - mijanki szerokość 3,00 m, długości 23,00 m ze skosami wjazdowym i wyjazdowym 1:8 wyokrąglone łukami poziomymi 50,0 m. Zakres robót obejmuje: Roboty przygotowawcze: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; Usunięcie pni i krzaków; Zdjęcie warstwy humusu; Roboty ziemne: Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych; wykonanie nasypów Podbudowy: Profilowanie i zagęszczenie podłoża Nawierzchnie: Nawierzchnie tłuczniowe z kruszywa łamanego Roboty wykończeniowe: Rowy II. Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie OSN w Jarocinie. OSN (Ośrodek Szkółkarsko - Nasienny Nadleśnictwa Jarocin) położony jest w Jarocinie, ul. Poznańska 34, działka ewidencyjna 8205/10, obręb ewidencyjny: Cielcza. Prace obejmują poszczególne elementy związane z przebudową dróg wewnętrznych:- droga dojazdowa o szerokości 5,00 m i długości 389,00 m zakończona pętlą nawrotu (istniejąca nawierzchnia tłuczniowa);- droga dojazdowa o szerokości 5,00 m i długości 204,50 m (istniejąca nawierzchnia gruntowa); - droga dojazdowa o szerokości 5,00 m i długości 115,00 m zakończona pętlą nawrotu (istniejąca nawierzchnia tłuczniowa); - plac postojowy o szerokości 31,40 m i 27,00 m pomiędzy halą i tunelem foliowym wraz z odcinkiem drogi dojazdowej w rejonie zbiorników gazu (istniejąca nawierzchnia tłuczniowa); - droga dojazdowa o szerokości zmiennej od 11,00 m do 14,00 i długości ok. 51,50 m (istniejąca nawierzchnia w części asfaltowa o dużym stopniu zniszczenia i w części tłuczniowa) wraz z placem postojowym o szerokości zmiennej od 4,00 m do 17,50 m i długości ok. 57,00 m (istniejąca nawierzchnia tłuczniowa);- zjazd o szerokości 4,50 m i długości 28,00 m z drogi dojazdowej (istniejąca nawierzchnia gruntowa); - ciągi pieszo - jezdne o szerokości 5,00 m i długości 58,00 m wzdłuż hali po obu stronach (istniejąca nawierzchnia tłuczniowa);- ogrodzenie o wysokości 1,80 m i długości 558,50 m od strony lasu, siatka na słupkach stalowych wraz z bramą wjazdową. Zakres robót obejmuje: Roboty przygotowawcze: rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów;odwodnienie korpusu drogowego: Kanalizacja deszczowa Podbudowy: Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; warstwy odsączające; oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; Nawierzchnie:Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna; nawierzchnia z kostki brukowej betonowej Elementy ulic:Krawężniki betonowe na ławie betonowej; obrzeża betonowe III. Wykonawca zapewni ubezpieczenie OC prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji zamówienia o wartości co najmniej 750.000 zł. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu podpisania umowy. IV. Wykonawca jest zobowiązany przygotować harmonogram rzeczowo-finansowy, który będzie obejmował w szczególności terminy wykonania przez Wykonawcę robót, z podziałem na etapy. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć harmonogram Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. V. Gwarancja i rękojmia Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 60 miesięcy. Zamawiający ustala maksymalny okres dodatkowej gwarancji 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca poda dłuższy okres dodatkowej gwarancji, będzie to rozumiane jako podanie maksymalnego okresu dodatkowej gwarancji t.j. 60 miesięcy. Łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 120 miesięcy (okres podstawowej gwarancji + okres dodatkowej gwarancji). Umownie wydłużona zostaje rękojmia, na okres równy udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w treści wzoru Umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. VI. Zamawiający wprowadza jeden odbiór częściowy robót, w terminie wybranym przez Wykonawcę. Zamawiający wprowadza jedną płatność częściową, na podstawie odbioru częściowego. Faktura częściowa nie może być większa niż 60% ceny ofertowej brutto. VII. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest zapewnić samojezdną układarkę drogową do mas bitumicznych o szerokości układania min. 3,50 m posiadająca możliwość układania warstw z kamienia naturalnego łamanego o frakcji do 63 mm i grubości warstwy min. 5 cm. Dysponowanie układarką stanowi warunek udziału w postępowaniu. VIII. Zamawiający zapewni wszelką dokumentację związaną z planowanymi robotami budowlanymi, w tym m.in. decyzje o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia. IX. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające nie przekroczą więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.90 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 92 1090 1131 0000 0000 1300 2021; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zadania, każde polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji dróg, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 mln złotych brutto, w tym w ramach co najmniej jednego zadania drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto (roboty najważniejsze).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną samojezdną układarką drogową do mas bitumicznych o szerokości układania min. 3,50 m, posiadająca możliwość układania warstw z kamienia naturalnego łamanego o frakcji do 63 mm i grubości warstwy min. 5 cm.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności drogowej, posiadającą przynajmniej 5 letnie doświadczenie w budowie dróg - przynajmniej 3 roboty; b) dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalnościach wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą przynajmniej 5 letnie doświadczenie w budowie dróg - przynajmniej 3 roboty;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 750.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. W przypadku podania przez Wykonawcę w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wartości w walucie innej niż złoty (PLN), Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote (PLN), na podstawie średniego kursu złotego (PLN) w stosunku do waluty obcej, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty Wykonawca, dodatkowo załącza: a) odpowiednie pełnomocnictwa (w tym KRS) wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, b) oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, c) kosztorys ofertowy - sporządzony metodą uproszczoną - sporządzony na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres dodatkowej gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna; b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia; c) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia; d) zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej - w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania według dokumentacji projektowej powodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, byłaby niemożliwa lub gdy zaistniałaby, z przyczyn wynikających z dokumentacji projektowej, konieczność wstrzymania prowadzonych przez wykonawcę robót budowlanych; dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianę terminu zakończenia robót budowlanych (w związku z koniecznością opracowania i uzgodnienia rozwiązań niezbędnych do właściwej realizacji robót); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych oraz zmiany dotyczące terminów: zostanie określony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakończenia robót budowlanych; e) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych; f)zmiana zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia wykonawcy; g) zmiana osobowa: zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego - podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których wykonawca realizuje zamówienie, oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców; h) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia; i) zmiana sposobu spełnienia świadczenia wskutek zmian technologicznych, w szczególności: pojawienie się na rynku sprzętu / urządzeń nowszej generacji, o parametrach korzystniejszych dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jarocin, ul. Kościuszki 43, 63-200 Jarocin - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Jarocin, ul. Kościuszki 43, 63-200 Jarocin - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.