Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-03-16
Warszawa: Zakup nowego samochodu terenowego na potrzeby działania Schroniska Studenckiego KOLIBA, znak sprawy ZP/D/SE/14/2012
Numer ogłoszenia: 82642 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego samochodu terenowego na potrzeby działania Schroniska Studenckiego KOLIBA, znak sprawy ZP/D/SE/14/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego samochodu terenowego na potrzeby działania Schroniska Studenckiego KOLIBA. Wymagania dotyczące samochodu zostały określone w specyfikacji technicznej która stanowi załącznik nr 2 do Formularza oferty. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy odpowiada pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiada wymagane świadectwa kwalifikacyjne, jest wolny od wad fizycznych i prawnych oraz jest dopuszczony do obrotu prawnego na terytorium UE. Wykonawca dostarczy, najpóźniej w dniu dostawy, wszystkie dokumenty niezbędne do skutecznego zarejestrowania i ubezpieczenia samochodu oraz przekaże Zamawiającemu pełną instrukcję obsługi i dokumentację konieczną dla prawidłowej eksploatacji i użytkowania samochodu. Instrukcja i niezbędna dokumentacja w całości musi być napisana w języku polskim. Gwarancja: nie mniej niż 2 lata gwarancji na cały samochód wraz z wyposażeniem. Pełen pakiet ubezpieczeniowy pojazdu. Kolor lakieru Zamawiający wybierze z palety barw Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 1. Parametry wymagane: 1) samochód fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, 2) rok produkcji nie późniejszy niż 2011, 3) model aktualnie wytwarzany przez producenta, 4) samochód terenowy, 5) przedział bagażowy za drugim rzędem siedzeń, 6) napęd obu osi, 7) spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 8) posiadający homologację, wystawioną z art. 68 ustawy Prawo o ruchu drogowym. 2. Wymiary: 1) dopuszczalna masa całkowita do 2,5 t, 2) prześwit większy niż 18 cm, 3) kąt natarcia min 30 stopni, 4) kąt zejścia większy niż 35 stopni, 5) kąt pochylenia min 35 stopni, 6) dopuszczalna ładowność min 350 kg, 7) rozstaw osi max 2500, 8) długość całkowita max 4500 mm. 3. Silnik: 1) benzynowy lub diesel, 2) zużycie energii (l/km) w cyklu miejskim nie więcej niż 13 l/100 km, w warunkach pozamiejskich nie więcej niż 10 l/100 km. 4. Dodatkowe wymogi techniczne: 1) wspomaganie układu kierowniczego, 2) skrzynia biegów manualna, 3) immobiliser. 5. Wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa: 1) trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, 2) poduszki powietrzne minimum dla kierowcy, 3) przednie reflektory przeciwmgielne, 4) hamulce tarczowe na min jednej osi. 6. Wyposażenie wnętrza: 1) zamek centralny, 2) autoalarm sterowany pilotem, 3) kompletna instalacja radiowa, 4) elektryczne sterowanie min szyb przednich. 7. Wyposażenie zewnętrzne: 1) koło zapasowe pełnowymiarowe, 2) opony terenowe, 3) hak holowniczy, 4) osłony przeciw błotne przednie i tylne, 5) podnośnik samochodowy. 8. Gwarancja: 1) nie mniej niż 2 lata gwarancji na cały samochód wraz z wyposażeniem, 2) pełen pakiet ubezpieczeniowy. 9. Kryteria środowiskowe: 1) emisja zanieczyszczeń zgodnie z normą EURO V, 2) emisja CO2 w cyklu mieszanym nie więcej niż 250 g/km, 3) spełnianie wymogów Dyrektywy CEE EURO 5 (2007/715/EC) w zakresie emisji spalin. 10. Dane uzupełniające: 1) wnętrze i tapicerka w ciemnym kolorze, 2) dywaniki gumowe w kabinie, 3) kolor lakieru Zamawiający wybierze z palety barw Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, 4) przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy, na własny koszt, na adres: Schronisko Studenckie Politechniki Warszawskiej Koliba Caryńskie 1, 38-713 Lutowiska, 5) Wykonawca zapewni serwis pojazdu na terenie Gminy Lutowiska lub w odległości do 100 km od Ustrzyk Dolnych, wyposażenie w apteczkę spełniająca wymogi normy DIN 13164, trójkąt ostrzegawczy, pełnowymiarowe koło zapasowe, kamizelki odblaskowe szt. 4, gaśnicę, linę holowniczą, zapasowy komplet żarówek, kanister..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe 34.11.50.00 - Inne samochody pasażerskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom (co najmniej 1) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem nazw i adresów odbiorców, przedmiotu, ich wartości, daty wykonania, sporządzony na załączniku nr 1e do Formularza oferty oraz załączy dokumenty potwierdzające (np. listy referencyjne, opinie), że dostawy zostały wykonane należycie. Dokumenty takie jak faktury, protokoły odbioru powinny potwierdzać należyte wykonanie zamówienia w sposób nie budzący wątpliwości, a zapisy w nich zawarte nie powinny ograniczać się jedynie do potwierdzenia ilości wykonanych dostaw. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, aktualny oraz ważny, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, złożona w dokumentach ofertowych, traci ważność przed terminem realizacji zamówienia, Wykonawca przedłuży ubezpieczenie OC, zachowując jego ciągłość przez okres realizacji zamówienia i przedstawi odpis (kopię) polisy Zamawiającemu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt 8.2., 8.3. Rozdziału 11. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą składają pełnomocnictwo lub umowę spółki cywilnej. Aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty - w przypadku osób fizycznych zgłoszonych do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia) - jeżeli dotyczy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1c do Formularza oferty. Obszerny i wyczerpujący opis techniczny pojazdu sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Formularza oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Gwarancja - 10
- 3 - Zużycie energii (l/km) w cyklu miejskim nie więcej niż 13 l/100 km, w warunkach pozamiejskich nie więcej niż 10,00 l/100 km - 10
- 4 - Emisja dwutlenku węgla - 5
- 5 - Emisja zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji: - ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców), - zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia, - ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, - wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które umożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: - wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; - terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; - skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę; - klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; - bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców; - inne wydarzenia losowe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Politechniki Warszawskiej, Gmach Biurowy, klatka A, piętro II, pokój nr 204, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Politechniki Warszawskiej, Gmach Biurowy, klatka A, piętro II, pokój nr 204, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie licencji subskrypcyjnych rozwiązań security firmy Cisco ISE w CSD sieci OST 112 wraz ze wsparciem technicznym producenta na okres 36 miesięcy
- Całodobowa ochrona obiektów i majątku GDDKiA ZHD w Szczucinie [usługa społeczna]
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług serwisu technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością (łózka rehabilitacyjne, podnośniki transportowe, koncentratory tlenu)
- Dostawa w formie depozytu płyt oraz śrub do zabiegów w ramach chirurgii szczękowo-twarzowej
- Zakup wyposażenia gospodarstwa domowego i kuchennego oraz multimedialnego w latach 2025-2027.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup i dostawa sześciu fabrycznie nowych samochodów na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich
- Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu furgon
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Zawadzkie
- Dostawa samochodu z zabudową chłodniczą dla RCKiK w Krakowie
- Dostawa samochodu terenowego typu pick-up
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.