Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Łódź: Dostawa sprzętu jednorazowego i szklanego laboratoryjnego CPV 25222200-5, CPV 26152330-0, zamówienie ZP/01/08
Numer ogłoszenia: 8263 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Bałuty, ul. Smugowa 6, 91-433 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6577970, fax 042 6577228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego i szklanego laboratoryjnego CPV 25222200-5, CPV 26152330-0, zamówienie ZP/01/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego i szklanego laboratoryjnego CPV 25222200-5, CPV 26152330-0, zamówienie ZP/01/08
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4. Koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca. Wykonawca powinien zapoznać się z całością siwz, których integralną część stanowią załączniki. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniajacy warunki określone w art. 22 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą następujące dokumenty: 5.1. wypełniony formularz cenowy oferty-załącznik nr 1-spis sprzętu, 5.2. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 , 24 i art. 44 ustawy-załącznik nr 2, 5.3. zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3, 5.4. oświadczenie,że akceptuje termin płatności 30 dni- załącznik nr 4, 5.5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy,których wyroby spełniają normy określone w art. 30,ust 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.2.Oferowane produkty muszą bezwzględnie spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 ( Dz.U. Z 2004r. Nr 93, poz. 896 ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegaC Wykonawcy spełniajacy warunki określone w art. 22 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą następujące dokumenty: 5.1. wypełniony formularz cenowy oferty-załącznik nr 1-spis sprzętu, 5.2. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 , 24 i art. 44 ustawy-załącznik nr 2, 5.3. zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3, 5.4. oświadczenie,że akceptuje termin płatności 30 dni- załącznik nr 4, 5.5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Łódź-Bałuty, 91-433 Łódź, ul. Smugowa 6, pok.402.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 10:00, miejsce: ZOZ Łódź-Bałuty, 91-433 Łódź, ul. Smugowa 6, pok.313.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostosowanie przestrzeni w bibliotece w celu przygotowania zaplecza socjalnego dla studentów korzystających z CIB w trybie całodobowym w budynku przy ul. Muszyńskiego 2
- Termomodernizacja budynku G w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42 - powtórka
- Dostawa inkubatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni...
- 144/TP/ZP/U/2025 usługa odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- " Dostawa agregatów prądotwórczych zamontowanych na specjalistycznych przyczepach transportowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)"
- Dostawy wyrobów medycznych, akcesoriów laboratoryjnych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na 34 części
- SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO ASORTYMENTU LABORATORYJNEGO DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Sprzedaż i dostawa pipet automatycznych i drobnych materiałów laboratoryjnych/zużywalnych niezbędnych do realizacji zadań na Wydziałach UR
- Dostawa systemu do zlewania, filtracji i przechowywania Koncentratu Krwinek Płytkowych (KKP) i zestawów do pobierania osocza kompatybilnych z urządzeniami Autopheresis-C, model 200, i 201.
- Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego
więcej: Pojemniki na krew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





