Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Olkusz: Remont chodnika przy ul. Rataja w Olkuszu
Numer ogłoszenia: 82621 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, fax 032 6431804, 6478910.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika przy ul. Rataja w Olkuszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika w zakresie określonym w kosztorysie nakładczym - ślepym Zamawiającego. 2. Zakres prac do wykonania obejmuje : - rozebranie chodników z płytek chodnikowych - demontaż korytek ściekowych - korytowanie - wykonanie podbudowy dolnej - ułożenie krawężników, obrzeży na ławie betonowej - wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 6 cm - wykonanie remontu cząstkowego w nawierzchni asfaltowej - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom. 3. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji w terenie. 4. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres min.5 lat od dnia dokonania odbioru końcowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Zamawiający wymaga posiadania osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zadania posiadającej uprawnienia budowlane w branży drogowej lub ogólnobudowlanej bedącej członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania watunków udzialu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą nalezy złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie z art. 22 ustawy, dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, oraz kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia -(wg załącznika nr 2 do siwz)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 308, w cenie 15 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz pok. 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Przystosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój zielono - niebieskiej infrastruktury w mieście Stalowa Wola" - zieleń przy SPZOZ cz. 4 inwestycji
- Budowa parku w ramach projektu "Ochrona różnorodności biologicznej - park naturalistyczny przy ulicy Stawowej i Spółdzielców w Bielsku-Białej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





