eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH Z PODZIAŁEM NA PAKIETY DLA POTRZEB SZPZLO WARSZAWA - MOKOTÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Warszawa: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH Z PODZIAŁEM NA PAKIETY DLA POTRZEB SZPZLO WARSZAWA - MOKOTÓW
Numer ogłoszenia: 82613 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19989 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów, ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8569745, faks 022 5417270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH Z PODZIAŁEM NA PAKIETY DLA POTRZEB SZPZLO WARSZAWA - MOKOTÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na pakiety dla potrzeb SZPZLO Warszawa - Mokotów Zadanie 1: Pakiet A - Dezynfekcja powierzchni i sprzętu medycznego Zadanie 2: Pakiet B - Mycie i dezynfekcja rąk Zadanie 3: Pakiet C - Mycie i dezynfekcja endoskopów Zadanie 4 : Pakiet D - Chusteczki nawilżone Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ Wspólny słownik zamówień CPV: 33.63.16.00-8 Środki Dezynfekcyjne Termin wykonania zamówienia 12 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET A - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI I SPRZETU MEDYCZNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medilab Sp. z o. o., ul. Niedźwiedzia 60, 15-531 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31006,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31006,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31006,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET B - MYCIE I DEZYNFEKCJA RAK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medilab Sp. z o. o., ul. Niedźwiedzia 60, 15-531 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30725,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30725,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30725,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET C - MYCIE I DEZYNFEKCJA ENDOSKOPOW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medim Sp. z o. o., ul. Puławska 45 B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8257,50

  • Oferta z najniższą ceną: 8257,50 / Oferta z najwyższą ceną: 8257,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET D - CHUSTECZKI NAWILŻONE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Euro Trade Technology Sp. z o. o., ul. Jana Styki 8, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9048,50

  • Oferta z najniższą ceną: 9048,50 / Oferta z najwyższą ceną: 33400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.