eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MęcinkaREMONT BUDYNKU W PIOTROWICACH - ADAPTACJA NA KLUB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Męcinka: REMONT BUDYNKU W PIOTROWICACH - ADAPTACJA NA KLUB
Numer ogłoszenia: 82580 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Męcinka, Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, fax 076 8708624.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU W PIOTROWICACH - ADAPTACJA NA KLUB.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie : podkładów pod posadzki ( parter i piętro ) , podłóg i posadzek, okładzin ścian, instalacji c.o., instalacji gazowej, wentylacji, pomieszczenia zmywalni, wiatrołapu, instalacji elektrycznej wewnętrznej Przedmiot zamówienia opisują : dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2)Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie t.j. wykonawca, który: wykonał należycie (zakończył ) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. jedno zadanie o podobnym zakresie jak przedmiot niniejszego zamówienia; 3)wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , tj : wykonawca, którego : zdolność kredytowa lub wysokość posiadanych środków finansowych nie jest mniejsza niż 100 000,00 zł; 5)Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : a) Za zadanie o podobnym zakresie zamawiający uważa wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem w budynku o kubaturze nie mniejszej niż 941,1 m³: potwierdzonej referencjami. Referencje muszą zawierać :nazwę zamawiającego, datę wystawienia, termin realizacji zamówienia wyrażony poprzez daty skrajne, zakres i wielkość robót wykonanych robót łącznie z kubaturą budynku, w którym były te roboty wykonywane oraz informację o należytym wykonaniu robót. b) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, o której mowa w tabeli warunków ma potwierdzać, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy nie jest mniejsza niż 100 000,00 zł.( słownie; sto tyś.zł ) c) oceny spełniania pozostałych warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonych dokumentów wyszczególnionych w siwz;
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania robót objętych niniejszym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 5)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału ZUS - u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mecinka.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Męcinka 59-424 Męcinka.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Męcince.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.