Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-08
Tychy: Remont łazienek w budynku Urzędu Miasta Tychy
Numer ogłoszenia: 8253 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek w budynku Urzędu Miasta Tychy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek w budynku Urzędu Miasta Tychy. Zakres robót obejmuje między innymi: I. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: 1. Rozebranie ścian - 48,33 m2, 2. Skucie nierówności, występów, tynków - 269,28 m2, 3. Rozebranie posadzek z płytek - 160,92 m2, 4. Demontaż rurociągów - 590,00 m 5. Demontaż urządzeń sanitarnych - 53 szt. II. Roboty remontowe - ogólnobudowlane: 1. Ściany z pustaków YTONG gr. 11,5 cm - 23,31m2, 2. Ściany z płyt Farmacell na konstrukcji stalowej wypełnionej wełną mineralną - 99,99m2, 3. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi - 364,95 m2, 4. Sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi dekoracyjnymi - 152,91 m2, 5. Gładzie gipsowe dwuwarstwowe - 152,91 m2, 6. Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi - 171,90 m2, 7. Ściany z laminatów - 212,67 m2, 8. Montaż luster - 93,96 m2, 9. Osadzenie drzwi płytowych wewnętrznych wraz z ościeżnicą regulowaną - 27 szt., 10. Wyposażenie: - podajnik chusteczek - 27 szt., - dozownik mydła - 27 szt., - uchwyt do papieru - 27 szt., - kosz na odpadki - 18 szt., - szczotka wisząca - 27 szt., III. Instalacja elektryczna - roboty montażowe: 1. Rozdzielnie skrzynkowe TP - 9 szt., 2. Układanie przewodów w bruzdach - 1275 m, 3. Wentylator dachowy - 1 szt., 4. Montaż opraw oświetleniowych - 117 szt., IV. Instalacja sanitarna - roboty montażowe: 1. Montaż rurociągów stalowych - 45,00 m, 2. Montaż rurociągów polipropylenowych - 333,00 m, 3. Montaż rurociągów PVC - 268,00 m, 4. Biały montaż: - umywalki porcelanowe - 27 szt., - zlewozmywaki żeliwne - 9 szt., - ustęp - 27 szt., - pisuar - 9 szt., 5. Montaż przepływowych podgrzewaczy wody - 36 szt., 6. Przewody wentylacyjne SPIRO - 15,72 m2, 7. Montaż anemostatów kołowych - 45 szt. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (wymagane jest wykonanie min. 2 zadań kubaturowych o charakterze ogólnobudowlanym o wartości min. 200 000 zł brutto każde oraz min. 2 zadania z branży instalacji sanitarnych o wartości min. 100 000 zł brutto każde z należytą starannością oraz dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami: budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, w specjalności elektrycznej bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 300 000,00 zł ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1.Wykaz osób (załącznik nr 4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami: a) budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, b) w specjalności elektrycznej bez ograniczeń, c) w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń Wymagane jest przedstawienie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. osób 2.Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością min. 2 zadań kubaturowych o charakterze ogólnobudowlanym o wartości min. 200 000 zł brutto każde oraz min. 2 zadania z branży instalacji sanitarnych o wartości min. 100 000 zł brutto każde w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 3. oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 300 000,00zł. 2) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy
Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 3 do SIWZ -zaakceptowany poprzez parafę Wykonawcy na każdej stronie wzór umowy, c) wypełniony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy, d) dowód wniesienia wadium, e) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 2009-01-08.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Przebudowa zjazdu na Oczyszczalni Ścieków w Tychach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Zakup oświetlenia na salę teatralną Teatru Małego
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grota Roweckiego 31/36 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Konserwacja budynków i lokali będących własnością Tyskiego TBS Sp. z o.o. oraz obsługa pogotowia lokatorskiego.
- Remont żelbetowego zbiornika 401 D na odpady płynne o pojemności 250 m3
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.