Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-06-08
Toruń: Najem samochodów osobowych
dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu
Drogowego w Toruniu
Numer ogłoszenia: 82527 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Polna 109/111, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 82 82, faks 56 653 82 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest najem bez limitu kilometrów dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Toruniu: 1. od 10 do 20 samochodów osobowych wraz z (objętych) pakietem ubezpieczeń OC/AC/NNW dla kierującego i pasażerów/Assistance, przystosowanych do egzaminowania na kategorię B prawa jazdy, zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 5a i projektem umowy będącym Załącznikiem nr 4 do SIWZ, w tym 1 samochód osobowy przystosowany do szkolenia i egzaminowania osób dotkniętych dysfunkcją narządów ruchu, 2. 1 samochodu osobowego wraz z (objętego) pakietem ubezpieczeń OC/AC/NNW dla kierującego i pasażerów/ Assistance, przystosowanego do przeprowadzenia egzaminów na kategorię B + E prawa jazdy, zgodnego ze specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 5b i projektem umowy będącym Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2) Dostarczane samochody muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostarczenia samochodów, z wyjątkiem pierwszej dostawy (do 26 lutego 2016r.) gdzie samochody powinny być wyprodukowane w roku 2016, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 3) Dostarczane samochody wykorzystywane będą w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Toruniu i w Oddziale Terenowym w Grudziądzu. 4) Zamawiający wymaga w okresie trwania umowy jednokrotnej lub dwukrotnej lub trzykrotnej wymiany samochodów opisanych w ust. 1.1) ppkt 1. i 2., przystosowanych do egzaminowania na kategorię B i B+E prawa jazdy, na samochody nowe tej samej marki i modelu, bez istotnych zmian konstrukcyjnych, wraz z wymianą ogumienia odpowiednio na sezon zimowy lub letni, w cyklu 12 lub 18 lub 24 miesięcznym licząc od daty dostaw. Przy czym wymiana pojazdów w cyklu 12 i 24 miesięcznym nastąpi w okresie między 5 - 15 kwietnia. 5) Zamawiający przewiduje w najmowanych samochodach średniomiesięczny przebieg do 2 500 km, rozliczany w całym okresie eksploatowania danego pojazdu. Jest to jednak jedynie wielkość przewidywana, której przekroczenie nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 6) Z zachowaniem postanowień ust. 4 częstotliwość wymiany i jego termin ustala Wykonawca przedkładając szczegółowy harmonogram dostaw jako załącznik do umowy łącznie z ofertą. Terminy wymiany (bez względu na ich częstotliwość) muszą być zgodne z terminami wymiany samochodów określonymi w Załączniku nr 7 do SIWZ. 7) Każdy z dostarczanych samochodów przystosowanych do egzaminowania musi mieć zamontowane urządzenia rejestrujące obraz i dźwięk z przebiegu egzaminów. Szczegółowe wymagania odnośnie urządzeń rejestrujących zawarte są w Załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Montażu i demontażu urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk z przebiegu egzaminów dokonuje Wykonawca. Pojazdy w dniu ich dostarczenia do Zamawiającego powinny być wyposażone zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą Załączniki nr 5A i 5B oraz 6 do niniejszej SIWZ. Kompletne wyposażenie jest wymogiem względem każdego najmowanego pojazdu. 8) Wykonawca dostarcza samochody do siedziby Zamawiającego w Toruniu oraz do jego Oddziału Terenowego w Grudziądzu, według wskazania Zamawiającego. Wykonawca odpowiedzialny jest za odbiór samochodów w przypadku ich wymiany lub konieczności dokonania naprawy z siedziby Zamawiającego w Toruniu oraz z jego Oddziału Terenowego w Grudziądzu. Odbiór zdawanych samochodów od Zamawiającego przez Wykonawcę powinien nastąpić nie później niż 7 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego nowych samochodów. W przypadku przewidywania przez Wykonawcę, przekroczenia tego terminu, Wykonawca poinformuje Zamawiającego. Ewentualne przedłużenie terminu nastąpi na warunkach określonych przez Zamawiającego. 9) W całym okresie obowiązywania umowy najmu Wykonawca jest zobowiązany, dla każdego dostarczanego samochodu, zapewnić pakiet ubezpieczeniowy OC/AC/NNW/Assistance. Ubezpieczenie NNW powinno obejmować kierującego i pasażerów z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 000,00 zł na każdą osobę. Samochody winny być ubezpieczone przez cały okres trwania umowy - Wykonawca odpowiada za zapewnienie ciągłości ubezpieczenia, w szczególności zobowiązuje się do terminowego i kompletnego opłacania składek. 10)Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonywanie wszelkich czynności związanych z serwisowaniem, przeglądami, naprawami dostarczanych samochodów niezbędnych dla ich prawidłowego użytkowania, wymianą i przechowywaniem opon oraz likwidacją szkód. Czynności te realizowane będą staraniem Wykonawcy i na jego koszt. 11) Zamawiający ponosi koszty wynikające z bieżącej eksploatacji pojazdu, tj. koszt paliwa, płynów do spryskiwaczy i chłodnicy, przepalonych żarówek i naprawy uszkodzonych opon i felg. Wszelkie pozostałe koszty obciążają Wykonawcę. 12) W przypadku awarii samochodów przystosowanych do egzaminowania na kategorię B prawa jazdy (1.1)1.) (wyłączenia z używania ze względu na uszkodzenia, usterki, zarówno pojazdu jak i sprzętu nagrywającego itp.) trwającej dłużej niż 72 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia samochodu zastępczego spełniającego wszelkie wymagania określone w SIWZ na czas dokonania naprawy. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu dostarczenia samochodu zastępczego. W przypadku samochodu przystosowanego do przeprowadzenia egzaminów na kategorię B + E prawa jazdy (1.1)2.) okres usunięcia awarii przedłuża się do 5 dni roboczych. Postanowienie to nie dotyczy samochodu przystosowanego do szkolenia i egzaminowania osób niepełnosprawnych, przy czym czas naprawy w/w pojazdu nie może przekroczyć okresu 21 dni. Samochód zastępczy nie musi być fabrycznie nowy, jednakże spełniać musi wymogi określone dla samochodu zastępowanego. 13) W przypadku, gdy producent oferowanych samochodów w trakcie realizacji Zamówienia wprowadzi do zaoferowanego modelu samochodu zmiany, Zamawiający dopuści dostarczenie zmienionego modelu pod warunkiem, iż zmiany te nie oznaczają zmiany marki i modelu samochodu i pod warunkiem, że parametry tego samochodu, opisanego w niniejszej SIWZ i w ofercie, będą takie same lub wyższe. 14) W sytuacji uzasadnionej zmianą potrzeb Zamawiającego dopuszcza się możliwość zmniejszenia liczby lub zwiększenia samochodów branych przez Zamawiającego w najem, przystosowanych do prowadzenia egzaminów na kat. B (1.1)1.), jednakże w każdym wypadku : 1) liczba samochodów w okresie rocznym nie może być mniejsza niż 10 i większa niż 20, 2) o zamiarze zmniejszenia lub zwiększenia liczby samochodów na kolejny okres najmu Zamawiający jest zobowiązany powiadomić Wykonawcę, z wyprzedzeniem 60 dniowym licząc datę kolejnej wymiany. 15) Wraz z wymianą samochodów przystosowanych do prowadzenia egzaminów na kat. B, liczba pojazdów będzie aktualizowana, każdorazowo z zachowaniem zasad określonych w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 32.34.24.50 - Rejestratory głosu 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu musi wnieść wadium w wysokości: 11 500,00 złotych Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego : 70 1160 2202 0000 0000 6090 0897 na przelewie należy umieścić informację - WADIUM - Najem samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Toruniu Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) należy złożyć w formie oryginału w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Toruniu, ul. Polna 109/111, pokój nr 5 lub 6, za poświadczeniem godziny złożenia. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy, z których każda obejmowała min. 20 samochodów osobowych. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, określający okres, wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz dowody, czy zostały wykonane należycie,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ocena z jazdy próbnej - 15
- 3 - Zużycie paliwa - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian uzasadnionych zmianą przepisów prawa oraz w zakresie: 1. terminu realizacji zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty w szczególności: a) sytuacji finansowej Zamawiającego lub warunków organizacyjnych, leżących po stronie Zamawiającego, tj. istotnej zmiany liczby osób przystępujących do egzaminów; b) wystąpienia siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy działania wojenne. c) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem, 2. zmian technicznych i technologicznych w samochodach (zmiany sposobu spełnienia świadczenia), w przypadku gdy wystąpi: a) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji samochodów; b) konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany, o których mowa w lit. b) nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 3. sposobu organizacji świadczenia, w następującym zakresie: a) procedur odbioru przedmiotu umowy, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie wpłynie na ograniczenie uprawnień Zamawiającego; b) treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 4. zmiany terminów płatności wynikających z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy. 5. zmiany wysokości wynagrodzenia, w następującym zakresie: 1) wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie odpowiedniej zmianie, zgodnie z zapisem art. 142 ust.5 pkt 1-3 ustawy Pzp w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.word.torun.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Toruniu, ul. Polna 109/111, 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Toruniu, ul. Polna 109/111, 87-100 Toruń sekretariat II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa aparatu USG dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa sprzętu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej oraz Pracowni Toksykologii
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii (II)
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (II)
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 4 zadania
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku nr 8 przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa samochodu elektrycznego służbowego wraz ze stacją ładowania.
- Zakup i dostawa samochodu do nauki jazdy - pomoc dydaktyczna.
- Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Dostawa samochodu osobowego z napędem hybrydowym dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
- "Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Choszcznie"
więcej: Rejestratory obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.