eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Ozorków: Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 82516 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ozorków , ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 7103100, 7103142, faks 042 7103101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzozorkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 40 przenośnych komputerów z preinstalowanym systemem operacyjnym oraz 40 pakietów oprogramowania biurowego + 40 sztuk oprogramowania antywirusowego, zgodnie ze założeniami projektu pn. Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania. Zadanie Nr 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 40 przenośnych komputerów z preinstalowanym systemem operacyjnym zgodnie z założeniami projektu pn. Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie. Komputery, będące przedmiotem niniejszego zamówienia powinny spełniać co najmniej następujące warunki: Typ urządzenia - przenośny Zastosowanie: - standardowe aplikacje biurowe - na potrzeby edukacyjne - dostęp do Internetu Procesor - co najmniej klasy x86 lub równoważny, o wydajności nie gorszej niż 2,20 GHz, częstotliwość szyny systemowej 800 MHz, pamięć L2 2MB Dysk twardy: co najmniej 160 GB Serial ATA, 5400 obr/min. lub równoważny Pamięć RAM - 2 GB z możliwością rozbudowy Wyświetlacz - co najmniej 15,6 cala WXGA (1280x800) typu LED z powłoka antyodblaskową lub równoważny Karta graficzna - zintegrowana, nie gorsza niż Intel GMA 4500 MHD lub równoważna Bateria - min. 6-cell, min. 3,5 godziny pracy Waga - z baterią 6-cell max. 3,1 kg Elementy składowe: - czytnik kart pamięci, - zintegrowana kamera 2 Mpix lub równoważna - klawiatura min. 87 klawiszy (układ US - QWERTY) - Touchpad - głośniki stereo, - złącze słuchawek i mikrofonu - myszka - napęd optyczny - 8x DVD - RW z dołączonym oprogramowaniem do odtwarzania lub równoważny - nagrywarka płyt DVD ( z możliwością wydrukowania etykiet na płytach) - złącza zewnętrzne - co najmniej 3 USB 2.0 System operacyjny Windows 7 PRO PL lub rozwiązanie równoważne, zainstalowany na komputerach będącym przedmiotem niniejszego ogłoszenia, spełniający co najmniej poniższe warunki: - umożliwiający pracę bez podejmowania dodatkowych czynności związanych z jego aktywacją lub instalacją. - zapewniający wsparcie powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych, - posiadający wbudowaną zaporę internetową dla ochrony połączeń internetowych, - umożliwiający uruchomienie aplikacji działających we wskazanych środowiskach ( Sun Java i NET Framework. Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. Parametry techniczne i wymagania wskazane w niniejszym ogłoszeniu stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. Urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Sposób realizacji umowy określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie Nr 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 40 pakietów oprogramowania biurowego, zgodnie z założeniami projektu pn.Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, tworzenie baz danych, zintegrowany z pakietem klient poczty elektronicznej, tworzenie prezentacji multimedialnych. 40 pakietów oprogramowania antywirusowego z licencją nie krótszą niż do dnia 31.03.2011 r. Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego oprogramowania. Wymagania wskazane w niniejszym ogłoszeniu stanowią wymagania minimalne, które musi spełnić oferowane oprogramowanie. Oprogramowania muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Sposób realizacji umowy określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku osób fizycznych winny one złożyć oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie spełnia/niespełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie spełnia/niespełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie spełnia/niespełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ dla Zadania Nr 1 oraz/ lub załącznik Nr 2 do SIWZ dla Zadania Nr 2 - w zależności czy Wykonawca składa ofertę na jedno z zadań czy na całość przedmiotu zamówienia obejmującego Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2. Wykonawca składający ofertę na całość przedmiotu zamówienia składa ofertę wypełniając formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 i Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dodatkowo Wykonawca do oferty składa wymagane oświadczenia (wymienione w pkt.VI niniejszej SIWZ) które wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. Upoważnienie do podpisania oferty i załączników - reprezentacji Wykonawcy (w oryginale lub poświadczone przez notariusza) musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Do oferty wykonawca załącza akceptowany tj. podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ dla Zadania Nr 1 oraz/lub załącznik Nr 7 do SIWZ dla Zadania Nr 2 w zależności czy Wykonawca składa ofertę tylko na jedno z zadań czy na całość przedmiotu zamówienia. Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia do oferty załącza akceptowany tj.: podpisany i wypełniony wzór umowy stanowiący załącznik Nr 6 i załącznik Nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozorkow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ozorkowie, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ozorkowie, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, Sekretariat pokój nr 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.