Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Słupsk: Dostawa leków, środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych oraz sprzętu medycznego do budynku Towarzystwa Opieki Paliatywnej im. J. Różyckiej w Słupsku Hospicjum Miłosierdzia Bożego ul. Jana Druyffa 2.
Numer ogłoszenia: 8248 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Opieki Paliatywnej im. J. Różyckiej w Słupsku, ul. J. Druyffa 2, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 8403925, 8411643, fax 0-59 8403925.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.hospicjumslupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych oraz sprzętu medycznego do budynku Towarzystwa Opieki Paliatywnej im. J. Różyckiej w Słupsku Hospicjum Miłosierdzia Bożego ul. Jana Druyffa 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków, środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych oraz sprzętu medycznego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.42.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 10.02.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na które Wykonawcy składają ofertę; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 1.2. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w ppkt 1.1.4.musi spełniać każdy z Dostawców. 2. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW: 2.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.2. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą /spełnia/ albo /nie spełnia/. 2.3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania. 2.4. Ofertę Dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Dostawca spełnia wymagane warunki i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp Dostawca przedkłada: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ, 2. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.1. dokument wymieniony w pkt 1 ppkt 1.1. oraz oświadczenia wymienione w pkt 1 ppkt 1.2 i 1.3 niniejszego rozdziału winny być przedłożone przez każdego Dostawcę; 2.2. Dostawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; 2.3. dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Dostawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Dostawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Dostawcy. 3. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Dostawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4. Pozostali Dostawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Dostawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hospicjumslupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Opieki Paliatywnej im. J. Różyckiej w Słupsku Hospicjum Miłosierdzia Bożego ul. Jana Druyffa 2, 76-200 Słupsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 15:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 76-200 Słupsk, ul. Jana Druyffa 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykaz najczęściej stosowanych leków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot ww. grupy zamówienia obejmuje dostawę do budynku Towarzystwa Opieki Paliatywnej im. J. Różyckiej w Słupsku Hospicjum Miłosierdzia Bożego ul. Jana Druyffa 2, 76-200 Słupsk leków o PKWiU: 24.42. zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.02.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykaz środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot ww. grupy zamówienia obejmuje dostawę środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych o PKWiU: 24.42, 21.22, 17.54, 24.52, 24.20. do budynku Towarzystwa Opieki Paliatywnej im. J. Różyckiej w Słupsku Hospicjum Miłosierdzia Bożego ul. Jana Druyffa 2, 76-200 Słupsk zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.02.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykaz sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot ww. grupy zamówienia obejmuje dostawę sprzętu medycznego o PKWiU: 33.10, 33.14, 33.19, 25.13, 25.24 do budynku Towarzystwa Opieki Paliatywnej im. J. Różyckiej w Słupsku Hospicjum Miłosierdzia Bożego ul. Jana Druyffa 2, 76-200 Słupsk zgodnie z załącznikiem nr 1 c do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.02.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy aparatury do hemodializy i terapii nerkozastępczej - 41/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych - 37/TP/2025
- Dostawa akcesoriów okulistycznych jednorazowego użytku - 40-TP-2025
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu osobowego
- PODN.ZP.321.9.2025 przygotowanie i dostarczenie posiłków w formie grilla dla 500 uczestników Festynu edukacyjnego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Sukcesywne dostawy leków do Działu Farmacji ROPS w Branicach
- Dostawa leków i produktów leczniczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowogrodźcu.
- Sukcesywna dostawa płynów i sprzętu do terapii nerkozastępczej do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Dostawa produktu leczniczego stosowanego w leczeniu zakażenia oka (akantamoeboza rogówki) w ramach RatunkowegoDostępu do Terapii Leczniczych (RDTL) - powtórzenie postępowania
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.