eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDostawa pojemników na odpady wg poszczególnych zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Chełm: Dostawa pojemników na odpady wg poszczególnych zadań
Numer ogłoszenia: 8246 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, fax 082 5630450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników na odpady wg poszczególnych zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników na odpady według poniższych zadań: Zadanie Nr 1: 1. Pojemniki na odpady - kontener KP- 7 - szt. 5 - według poniższych parametrów: a) spód kontenera z blachy 2,5 mm, b) boki kontenera z blachy 2 mm, c) góra kontenera z blachy 2 mm, d) przód kontenera z blachy 3 mm, e) tył kontenera z blachy 2 mm, f) klapy kontenera z blachy 1,5 mm, g) ceownik 60 x 80 x 60 grubość 4 mm, h) kolor kontenera brąz - RAL 2001, i) wykonanie zgodne z rysunkiem technicznym stanowiącym załącznik nr 1, 2. Pojemnik na odpady POK 2,2 - szt. 20 - według poniższych parametrów: a) profile i spód pojemnika z blachy 3mm, b) boki z blachy 2 mm, c) pokrywy małe z blachy 1,5 mm, d) kolor czerwień, e) pokrywy małe klap wrzutowych w pokrywie głównej - mocowanie zawiasów spawane i wzmocnione śrubami (nie nitami), 3. Pojemnik na odpady 1100 L na 4 kółkach - szt. 20 - według poniższych parametrów: a) cały pojemnik z blachy 1,5 mm, b) pokrywy małe klap wrzutowych w pokrywie głównej - mocowanie zawiasów spawane i wzmocnione śrubami (nie nitami), c) kolor zielony, Wszystkie pojemniki muszą posiadać atesty lub potwierdzenie zgodności z normami na uchwyty załadunkowe. Zadanie Nr 2: 1. Pojemnik na odpady ocynkowany na kółkach 110 L - szt. 40, 2. Pojemnik na odpady ocynkowany bez kółek 110 L - szt. 40. Zadanie Nr 3: Pojemnik na odpady plastik 240 L używany, kolor zielony 60%, kolor grafitowy 40% - szt. 1000 Zadanie Nr 4: Wariant I: Pojemnik na odpady plastik 120L używany, kolor zielony 60%, kolor grafitowy 40% - szt. 1000, lub Wariant II: Pojemnik na odpady plastik 140 L używany, kolor zielony 60%, kolor grafitowy 40% - szt. 1000 Zadanie Nr 5: Pojemnik na odpady plastik 240 L nowy, kolor zielony - szt. 30 Ceny wszystkich w/w pojemników muszą uwzględniać koszt dostawy na Zakład Oczyszczania Miasta w Chełmie ul. Bieławin 5. UWAGA: Pojemniki używane nie mogą nosić śladów używalności w postaci: zabrudzeń, przebarwień, pęknięć czy też widocznych prób napraw w postaci zgrzewania lub maskowania uszkodzeń. Klapy pojemników nie mogą być wyposażone w sprężynowy mechanizm zamykający (wspomagający).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe Oryginalny kod CPV: 28.21.31.00 - Pojemniki z żelaza lub stali Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.30.00 - Duże pojemniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawcy: Dopuszcza się składanie ofert częściowych w zakresie poszczególnych zadań opisanych w pkt. III SIWZ. Treść oferty nie podlega negocjacjom. Wykonawca określi ceny jednostkowe każdego wyrobu według załącznika nr 5. Wymagany termin realizacji - sukcesywnie na podstawie składanych pisemnych zamówień do dnia 30.11. 2008 r. Koszt transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: 1. Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zmianami) oraz określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Produkujący uchwyty załadunkowe do oferowanych pojemników zgodnie z obowiązującymi normami (nie dotyczy zadania 3 i 4). 3. Produkujący pojemniki zgodnie z obowiązującymi normami, a w szczególności z grupami norm: PN-EN 12574, PN-EN 840, PN-M-49010 (nie dotyczy zadania 3 i 4). 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań opisanych do poszczególnych zadań, w zakresie zadania lub zadań do którego ofertę składają (nie dotyczy zadania 3 i 4). 5. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VII SIWZ, według formuły (spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, winien złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenia, zgodnie z treścią załącznika nr 3. 3. Atesty lub deklaracje zgodności z normami na uchwyty załadunkowe do oferowanych pojemników (nie dotyczy zadania 3 i 4). 4. Atesty lub deklaracje zgodności z normami do oferowanych pojemników (nie dotyczy zadania 3 i 4). 5. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VIII ust. 4 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: parametry i opis techniczny oferowanych pojemników (nie dotyczy zadania 3 i 4). 6. Wymagane dokumenty z punktów: 1, 2, 3, 4 i 5 muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. W przypadku złożenia oferty na dwa zadania przez tego samego Wykonawcę dokumenty wymienione w pkt. 1 należy złożyć w jednym egzemplarzu. Pozostałe dokumenty należy złożyć oddzielnie do poszczególnych zadań, wskazując którego zadania dotyczą. Oferenci, których oferty nie zawierają wymaganych dokumentów lub z przedłożonych dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty nie będą rozpatrywane, po uwzględnieniu zastrzeżenia zawartego w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57, pok. 32 w godz. 7:00-14:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57, sekretariat, pok. 27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemniki na odpady - kontener KP- 7 - szt. 5 - według poniższych parametrów: a) spód kontenera z blachy 2,5 mm, b) boki kontenera z blachy 2 mm, c) góra kontenera z blachy 2 mm, d) przód kontenera z blachy 3 mm, e) tył kontenera z blachy 2 mm, f) klapy kontenera z blachy 1,5 mm, g) ceownik 60 x 80 x 60 grubość 4 mm, h) kolor kontenera brąz - RAL 2001, i) wykonanie zgodne z rysunkiem technicznym stanowiącym załącznik nr 1, 2. Pojemnik na odpady POK 2,2 - szt. 20 - według poniższych parametrów: a) profile i spód pojemnika z blachy 3mm, b) boki z blachy 2 mm, c) pokrywy małe z blachy 1,5 mm, d) kolor czerwień, e) pokrywy małe klap wrzutowych w pokrywie głównej - mocowanie zawiasów spawane i wzmocnione śrubami (nie nitami), 3. Pojemnik na odpady 1100 L na 4 kółkach - szt. 20 - według poniższych parametrów: a) cały pojemnik z blachy 1,5 mm, b) pokrywy małe klap wrzutowych w pokrywie głównej - mocowanie zawiasów spawane i wzmocnione śrubami (nie nitami), c) kolor zielony, Wszystkie pojemniki muszą posiadać atesty lub potwierdzenie zgodności z normami na uchwyty załadunkowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.31.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik na odpady ocynkowany na kółkach 110 L - szt. 40, 2. Pojemnik na odpady ocynkowany bez kółek 110 L - szt. 40.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.31.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na odpady plastik 240 L używany, kolor zielony 60%, kolor grafitowy 40% - szt. 1000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wariant I: Pojemnik na odpady plastik 120L używany, kolor zielony 60%, kolor grafitowy 40% - szt. 1000, lub Wariant II: Pojemnik na odpady plastik 140 L używany, kolor zielony 60%, kolor grafitowy 40% - szt. 1000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na odpady plastik 240 L nowy, kolor zielony - szt. 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.