Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-08
Wrocław: Sukcesywna dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi żylnej i tętniczej wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego odczytu OB oraz sukcesywne dostawy sprzętu  jednorazowego do diagnostyki laboratoryjnej in vitro z podziałem na 2 pakiety.
Numer ogłoszenia: 82469 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi żylnej i tętniczej wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego odczytu OB oraz sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do diagnostyki laboratoryjnej in vitro z podziałem na 2 pakiety..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi żylnej i tętniczej wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego odczytu OB oraz sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego in vitro. Pakiet nr 1 -sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego dla diagnostyki in vitro dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej zgodnie z załącznikiem nr 1,2,3,6 do SIWZ. Pakiet nr 2-sukcesywna dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno próżniowego do pobierania krwi żylnej i tętniczej wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego odczytu OB zgodnie załącznikiem nr 4,5,7 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 4050,00 zł (cztery tysiące pięćdziesiąt). PAKIETY Wadium zł PAKIET 1 750 zł PAKIET 2 3300 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z art. 22 ustawy pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z art. 22 ustawy pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z art. 22 ustawy pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z art. 22 ustawy pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z art. 22 ustawy pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
 - zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na potwierdzenie spełnienia wymagań wraz z ofertą Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że oferowane wyroby medyczne do diagnostyki in vitro zostały zgłoszone do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010.107.679). Jeżeli dany wyrób medyczny nie podlega wpisowi do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, należy załączyć oświadczenie z uzasadnieniem dlaczego wpisowi nie podlega (Pakiet nr 1-2).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
 - 2 - termin dostawy - 5
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w ramach uregulowań art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem zapisu § 4, ust. 4 niniejszej umowy. 2. W przypadku nie wyczerpania asortymentu wynikającego z niniejszej umowy przed upływem okresu, do którego umowa jest zawarta, na wniosek Zamawiającego do umowy mogą zostać wprowadzone zmiany polegające na zmianie terminu obowiązywania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ZP/PN/44/15/EZPL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ONKOLOGII PL. HIRSZFELDA 12 WROCŁAW SALA312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2015 godzina 09:00, miejsce: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ONKOLOGII PL. HIRSZFELDA 12 WROCŁAW SALA312.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego dla diagnostyki in vitro dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1,2,3,6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
 - 2. TERMIN DOSTAWY - 5
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywna dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno próżniowego do pobierania krwi żylnej i tętniczej wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego odczytu OB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie załącznikiem nr 4,5,7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
 - 2. TERMIN DOSTAWY - 5
 
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
 - Wyposażenie cel mieszkalnych
 - SZP/243-299/2025 SUBSKRYPCJA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE VEEAM BACKUP AND REPLICATION ENTERPRISE PLUS LUB PRODUKT RÓWNOWAŻNY
 - 3/SP/U/2025 Świadczenie kompleksowej obsługi ratowniczej na pływalni w Szkole Podstawowej nr 50 we Wrocławiu.
 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego oraz Biura Obsługi Urzędu
 - Dostawa Systemu do cyfrowego PCR (dPCR) wraz z zestawem startowym oraz akcesoriami dla Kliniki Hematologii, Terapii Komórkowych i Chorób Wewnętrznych.
 
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych w podziale na pakiety
 - Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych na Wydziałach UR
 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Wielkopolskiego Ośrodka Reumatologicznego im. dr. Wiesława Romanowskiego w Śremie
 - SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO ASORTYMENTU LABORATORYJNEGO DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
 - Sprzedaż i dostawa pipet automatycznych i drobnych materiałów laboratoryjnych/zużywalnych niezbędnych do realizacji zadań na Wydziałach UR
 - Dostawa materiałów jednorazowego użytku (probówki, igły, uchwyty, korki do probówek, pipety Pasteura, końcówki do pipet, nakłuwacze do drenów) do RCKiK w Słupsku.
 
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





