To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-12
Ogłoszenie nr 82245 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.
Rzeszów: Roboty remontowe i utrzymaniowe rowów, poboczy i dróg o nawierzchni nieulepszonej na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 62642
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
125755700000, ul.
ul. Budziwojska
149,
35-317
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 636 134, faks
178 636 113, e-mail
przetargi@zdp.rzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe i utrzymaniowe rowów, poboczy i dróg o nawierzchni nieulepszonej na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP-5-DZP/373/2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Roboty remontowe i utrzymaniowe rowów, poboczy i dróg o nawierzchni nieulepszonej na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie 2.Zamówienie będzie realizowane okresowo w terminie od podpisania umowy do 31.12.2017 r. według potrzeb Zamawiającego. 3.Zakres zamówienia obejmuje: 3.1.W zakresie remontów i utrzymania poboczy: a)oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy - 10 000 m2, b)umocnienie poboczy mieszanką z kamienia łamanego 0/32 mm - 500 m3. 3.2.W zakresie remontów i utrzymania rowów: a)oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp wraz z uzupełnieniem poboczy i wywozem nadmiaru ziemi na odkład - 80 000 mb, b)oczyszczenie przepustów - 290 mb, c)przepusty rurowe pod zjazdami - 230 mb, d)remont przepustów rurowych pod zjazdami - 30 mb, e)hydromechaniczne czyszczenie kanalizacji deszczowej - 1600 mb, f)oczyszczanie studzienek ściekowych i przykanalików - 20 kpl, g)oczyszczanie studni kanalizacyjnych - 20 szt, h)ułożenie ścieków betonowych - 100 mb. 3.3.W zakresie remontów i utrzymania dróg o nawierzchni nieulepszonej: a)wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką z kamienia łamanego 0/32 - 200 m3, b)roboty ziemne koparkami z transportem - 1000 m3, mechaniczne czyszczenie nawierzchni - 10 000 m2. 3.4.W zakresie koszenia: a)koszenie traw mechaniczne wraz z ręcznym koszeniem w miejscach niedostępnych na poboczach, skarpach i przeciwskarpach dróg - 500 ha, b)ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia - 2 ha. 3.Zamówienie będzie realizowane okresowo w terminie od podpisania umowy do 31.12.2017 r. według potrzeb Zamawiającego. 4.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) osób wykonujących następujące czynności: - oczyszczanie rowów, przepustów i kanałów ze studniami i studzienkami, - oczyszczanie nawierzchni, - koszenie traw i karczowanie zarośli, - układanie warstw z kruszyw, - układanie podbudowy z kruszyw i betonów pod przepusty i ścieki betonowe, - montowanie części przelotowych przepustów, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i profilowanie z plantowaniem mas ziemnych. 5.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233141-9
Dodatkowe kody CPV:
45233142-6,
90611000-3,
77312000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1010500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1242915.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przeprowadzenie usługi szkoleniowej realizowanej przez eksperta w dziedzinie rozwiązań opartych na przyrodzie w ramach projektu NBS4Local.
- Sprzedaż i dostawa krzeseł obrotowych do pracowni kryminalistycznej w ramach projektu Migranci z Ukrainy w województwie podkarpackim. Implikacje społeczno-gospodarcze
- Wykonanie prac geodezyjnych część 5
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 5
- Wykonanie pomiarów kontrolnych hałasu przy zabudowie chronionej akustycznie przy DK 84 w miejscowości Zagórz powiat sanocki w województwie podkarpackim
- Zakup instrumentów szałamai dla Dziewczęcej Orkiestry Szałamaistek
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.