Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-13
Warszawa: Dostawa sprzętu stomatologicznego do Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/03/15)
Numer ogłoszenia: 82240 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 69 400, faks 22 55 69 403.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmit leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu stomatologicznego do Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/03/15).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu stomatologicznego do Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ; CZĘŚCI 1 - KĄTNICA TURBINOWA W&H TA 98 CLED; CZĘŚCI 2 - KĄTNICA DO MIKROSILNIKA ELEKTRYCZNEGO ZE ŚWIATŁEM W&H WA 56LT; CZĘŚCI 3 - LAMPY DIODOWE BEZPRZEWODOWEMECTRON STARLIGHT PRO; CZĘŚCI 4 - ENDOMETR RYPEX 6; CZĘŚCI 5 - PIASKARKA STOMATOLOGICZNAEMS AIR FLOW HANDY 2+; CZĘŚCI 6 - URZĄDZENIE DO KONSERWACJI KOŃCÓWEK STOMATOLOGICZNYCH ASSISTINA 301 PLUS; CZĘŚCI 7 - GŁOWICA (RĘKOJEŚĆ) DO SKALERA MINI PIEZON FIRMY EMS;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9, 33.13.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części nr 1 w kwocie: 5200,00 zł, dla części nr 2 w kwocie: 4200,00 zł. Łączna wartość wadium wynosi 9400,00 zł. Na pozostałe części zamówienia wadium nie jest wymagane. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina), określonym w Rozdziale XII. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą oraz w sytuacji określonej w art. 46 ust. 3 Ustawy. Wadium można wnieść w jednej lub kilku niżej wymienionych formach w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu wpłaconym przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. 20 1240 1037 1111 0010 2605 1773 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.), zwanej dalej PARP. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego kwotą wadium (wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy składać wraz z ofertą. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu PARP musi zawierać stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w okresie obowiązywania poręczenia (gwarancji). Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Przedłużenia ważności wadiów w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w Ustawie, należy składać w Sekretariacie (III piętro, pokój nr 321) w siedzibie Zamawiającego (adres wskazany w Rozdziale I SIWZ) od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 lub przesłać drogą pocztową na adres Zamawiającego podany w Rozdziale I SIWZ, z dopiskiem na kopercie i w dokumencie dla formy innej niż pieniądz: Wadium w postępowaniu na ..............................nr ref. ZP/03/15)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje min. 2 dostaw sprzętu stomatologicznego na kwotę minimalną: - dla części 1 - 150 000,00 PLN brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100); - dla części 2 - 120.000,00 PLN brutto ( sto dwadzieścia tysięcy 00/100);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
Aktualny Certyfikat zgodności CE wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikującą lub Deklarację zgodności producenta dla oferowanych końcówek stomatologicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony na podstawie przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda istotna zmiana Umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) nastąpi zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpi zmiana nazwy handlowej, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania produktu, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 4) nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w takim przypadku zmianie ulegną ceny jednostkowe netto, przy czym ceny jednostkowe brutto pozostaną bez zmian; 5) nastąpi brak produktu na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, (zamiennikiem takiego produktu) o parametrach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 1 do umowy, z tym że cena wskazana w załączniku nr 1 do umowy nie może ulec podwyższeniu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany Umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcs-przychodnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Centrum Stomatologii Spółka z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2015 godzina 12:30, miejsce: Mazowieckie Centrum Stomatologii Spółka z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa, Oferty należy składać w Sekretariacie (III piętro, pokój nr 321).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KĄTNICA TURBINOWA W&H TA 98 CLED (lub równoważna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KĄTNICA TURBINOWA W&H TA 98 CLED (lub równoważna) w ilości określonej w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancji i serwisu - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KĄTNICA DO MIKROSILNIKA ELEKTRYCZNEGO ZE ŚWIATŁEM W&H WA 56LT (lub równoważna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KĄTNICA DO MIKROSILNIKA ELEKTRYCZNEGO ZE ŚWIATŁEM W&H WA 56LT (lub równoważna) w ilości określonej w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancji i serwisu - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: LAMPY DIODOWE BEZPRZEWODOWEMECTRON STARLIGHT PRO (lub równoważna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LAMPY DIODOWE BEZPRZEWODOWE MECTRON STARLIGHT PRO (lub równoważna) w ilości określonej w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ENDOMETR RYPEX 6 (lub równoważny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ENDOMETR RYPEX 6 (lub równoważny) w ilości określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PIASKARKA STOMATOLOGICZNAEMS AIR FLOW HANDY 2+ (lub równoważna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PIASKARKA STOMATOLOGICZNAEMS AIR FLOW HANDY 2+ (lub równoważna) w ilości określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: URZĄDZENIE DO KONSERWACJI KOŃCÓWEK STOMATOLOGICZNYCH ASSISTINA 301 PLUS (lub równoważna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIE DO KONSERWACJI KOŃCÓWEK STOMATOLOGICZNYCH ASSISTINA 301 PLUS (lub równoważna) w ilości określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancji i serwisu - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GŁOWICA (RĘKOJEŚĆ) DO SKALERA MINI PIEZON FIRMY EMS (lub równoważna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GŁOWICA (RĘKOJEŚĆ) DO SKALERA MINI PIEZON FIRMY EMS (lub równoważna) w ilości określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancji i serwisu - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.