eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzebudowa i modernizacja sieci energetycznych, sanitarnych i hydrantowych oraz wykonanie instalacji i systemów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego w budynkach dydaktyczno-szkoleniowych nr 7, 9, 10 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-08

Gdynia: Przebudowa i modernizacja sieci energetycznych, sanitarnych i hydrantowych oraz wykonanie instalacji i systemów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego w budynkach dydaktyczno-szkoleniowych nr 7, 9, 10 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 82214 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte , ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, faks 058 6262963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja sieci energetycznych, sanitarnych i hydrantowych oraz wykonanie instalacji i systemów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego w budynkach dydaktyczno-szkoleniowych nr 7, 9, 10 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek nr 7 wymianę wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej, dostosowanie wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej do celów oddymiania klatki schodowej, wymiana pustaków szklanych znajdujących się w pomieszczeniu magazynu nr 01 w piwnicy oraz wykończenia ościeży po ich montażu, wykonanie kurtyn dymowych z ogniochronnych płyt GKF oddzielających klatki schodowe od korytarzy na parterze, I i II piętrze, wykonanie ściany oddzielenia pożarowego na poddaszu, zabezpieczenie ppoż. drewnianych elementów konstrukcji dachu, zabezpieczenie ppoż. mebli, elementów wyposażenia i wykończenia wnętrz wykonanych z drewna lub materiałów drewnopochodnych zlokalizowanych na drogach ewakuacyjnych, zamurowanie otworu okiennego zlokalizowanego na II piętrze pomiędzy pomieszczeniem 202 a korytarzem, wykonanie nowej instalacji hydrantowej wewnętrznej oraz wymiana istniejących hydrantów wewnętrznych, zamurowanie wnęk po starych szafkach hydrantowych w ścianach korytarzy na wszystkich kondygnacjach, malowania ścian w pomieszczeniach, w których wykonywane były roboty budowlane takie jak montaż stolarki drzwiowej, wykonanie instalacji wewnętrznych, zamurowanie wnęk w ścianach itp., wykonanie wewnętrznych linii zasilających, gniazd zasilających oraz rozdzielnic elektrycznych, montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej. Budynek nr 9 wraz z budynkiem nr 500 wymianę wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej, dostosowanie wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej do celów oddymiania klatki schodowej, wykonanie nowej ściany działowej w technologii GK w piwnicy, wykonanie kurtyn dymowych z ogniochronnych płyt GKF oddzielających klatki schodowe od korytarzy na parterze, I i II piętrze, wykonanie ściany oddzielenia pożarowego na poddaszu, zabezpieczenie ppoż. drewnianych elementów konstrukcji dachu, elementów wykończenia wnętrz oraz zabytkowych drzwi drewnianych i futryny z doświetleniem, wykonanie obróbki blacharskiej przy głównych drzwiach wejściowych, wykonanie nowej instalacji hydrantów wewnętrznych oraz wymiana istniejących hydrantów wewnętrznych, zamurowanie wnęk po starych szafkach hydrantowych w ścianach korytarzy na wszystkich kondygnacjach, malowania ścian w pomieszczeniach, w których wykonywane były roboty budowlane takie jak montaż stolarki drzwiowej, wykonanie instalacji wewnętrznych, zamurowanie wnęk w ścianach itp., malowania nowo wykonanych ścian działowych w pomieszczeniu stolarza pomieszczenie nr 021 w piwnicy, wykonanie wewnętrznych linii zasilających, gniazd zasilających oraz rozdzielnic elektrycznych, montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej. Budynek nr 10 wymianę wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej, dostosowanie wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej do celów oddymiania klatki schodowej, wykonanie nowych ścian działowych w technologii GK w pomieszczeniach nr 23 i 24 na parterze, wykonanie ściany działowej z bloczków betonu komórkowego w pomieszczeniu nr 09 w piwnicy, wykonanie kurtyn dymowych z ogniochronnych płyt GKF oddzielających klatkę schodową od korytarza na parterze, I i II piętrze, wykonanie ściany oddzielenia pożarowego na poddaszu, zabezpieczenie ppoż. drewnianych elementów konstrukcji dachu, zabezpieczenie ppoż. mebli, elementów wyposażenia i wykończenia wnętrz wykonanych z drewna lub materiałów drewnopochodnych zlokalizowanych w obrębie dróg ewakuacyjnych m.in. zabytkowych drzwi zlokalizowanych na I i II piętrze pomiędzy budynkami 10 i 7, zabezpieczenie zabytkowych drzwi zdemontowanych z klatki schodowej K5, które należy zachować i umieścić np. w gablocie na korytarzu, wykonanie posadzek w salach nr 23 i 24, wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej, zamurowanie wnęk po starych szafkach hydrantowych w ścianach korytarzy, malowania ścian w pomieszczeniach, w których wykonywane były roboty budowlane takie jak wykonanie ściany działowej, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie instalacji wewnętrznych, zamurowanie wnęk w ścianach itp., wykonanie wewnętrznych linii zasilających, gniazd zasilających oraz rozdzielnic elektrycznych, montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.14 - 45.42.11.14 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 44.11.23.10 - Ścianki działowe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium - 60.000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), które należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3), zezwolenie oraz dokument dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz (zał. nr 7) i dokumenty dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o wykaz (zał. nr 8) i oświadczenia (zał. nr 9, 10 i 11) dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca dołączy do oferty kosztorys ofertowy, w którym podane zostaną nazwy i typy materiałów, które zastosuje do wykonania przedmiotu zamówienia. ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o kosztorys dołączony do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 251 w godz. od 11:00 do 13:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.