Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Gdynia: Przebudowa i modernizacja sieci energetycznych, sanitarnych i hydrantowych oraz wykonanie instalacji i systemów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego w budynkach dydaktyczno-szkoleniowych nr 7, 9, 10 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 82214 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte , ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, faks 058 6262963.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja sieci energetycznych, sanitarnych i hydrantowych oraz wykonanie instalacji i systemów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego w budynkach dydaktyczno-szkoleniowych nr 7, 9, 10 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek nr 7 wymianę wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej, dostosowanie wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej do celów oddymiania klatki schodowej, wymiana pustaków szklanych znajdujących się w pomieszczeniu magazynu nr 01 w piwnicy oraz wykończenia ościeży po ich montażu, wykonanie kurtyn dymowych z ogniochronnych płyt GKF oddzielających klatki schodowe od korytarzy na parterze, I i II piętrze, wykonanie ściany oddzielenia pożarowego na poddaszu, zabezpieczenie ppoż. drewnianych elementów konstrukcji dachu, zabezpieczenie ppoż. mebli, elementów wyposażenia i wykończenia wnętrz wykonanych z drewna lub materiałów drewnopochodnych zlokalizowanych na drogach ewakuacyjnych, zamurowanie otworu okiennego zlokalizowanego na II piętrze pomiędzy pomieszczeniem 202 a korytarzem, wykonanie nowej instalacji hydrantowej wewnętrznej oraz wymiana istniejących hydrantów wewnętrznych, zamurowanie wnęk po starych szafkach hydrantowych w ścianach korytarzy na wszystkich kondygnacjach, malowania ścian w pomieszczeniach, w których wykonywane były roboty budowlane takie jak montaż stolarki drzwiowej, wykonanie instalacji wewnętrznych, zamurowanie wnęk w ścianach itp., wykonanie wewnętrznych linii zasilających, gniazd zasilających oraz rozdzielnic elektrycznych, montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej. Budynek nr 9 wraz z budynkiem nr 500 wymianę wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej, dostosowanie wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej do celów oddymiania klatki schodowej, wykonanie nowej ściany działowej w technologii GK w piwnicy, wykonanie kurtyn dymowych z ogniochronnych płyt GKF oddzielających klatki schodowe od korytarzy na parterze, I i II piętrze, wykonanie ściany oddzielenia pożarowego na poddaszu, zabezpieczenie ppoż. drewnianych elementów konstrukcji dachu, elementów wykończenia wnętrz oraz zabytkowych drzwi drewnianych i futryny z doświetleniem, wykonanie obróbki blacharskiej przy głównych drzwiach wejściowych, wykonanie nowej instalacji hydrantów wewnętrznych oraz wymiana istniejących hydrantów wewnętrznych, zamurowanie wnęk po starych szafkach hydrantowych w ścianach korytarzy na wszystkich kondygnacjach, malowania ścian w pomieszczeniach, w których wykonywane były roboty budowlane takie jak montaż stolarki drzwiowej, wykonanie instalacji wewnętrznych, zamurowanie wnęk w ścianach itp., malowania nowo wykonanych ścian działowych w pomieszczeniu stolarza pomieszczenie nr 021 w piwnicy, wykonanie wewnętrznych linii zasilających, gniazd zasilających oraz rozdzielnic elektrycznych, montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej. Budynek nr 10 wymianę wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej, dostosowanie wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej do celów oddymiania klatki schodowej, wykonanie nowych ścian działowych w technologii GK w pomieszczeniach nr 23 i 24 na parterze, wykonanie ściany działowej z bloczków betonu komórkowego w pomieszczeniu nr 09 w piwnicy, wykonanie kurtyn dymowych z ogniochronnych płyt GKF oddzielających klatkę schodową od korytarza na parterze, I i II piętrze, wykonanie ściany oddzielenia pożarowego na poddaszu, zabezpieczenie ppoż. drewnianych elementów konstrukcji dachu, zabezpieczenie ppoż. mebli, elementów wyposażenia i wykończenia wnętrz wykonanych z drewna lub materiałów drewnopochodnych zlokalizowanych w obrębie dróg ewakuacyjnych m.in. zabytkowych drzwi zlokalizowanych na I i II piętrze pomiędzy budynkami 10 i 7, zabezpieczenie zabytkowych drzwi zdemontowanych z klatki schodowej K5, które należy zachować i umieścić np. w gablocie na korytarzu, wykonanie posadzek w salach nr 23 i 24, wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej, zamurowanie wnęk po starych szafkach hydrantowych w ścianach korytarzy, malowania ścian w pomieszczeniach, w których wykonywane były roboty budowlane takie jak wykonanie ściany działowej, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie instalacji wewnętrznych, zamurowanie wnęk w ścianach itp., wykonanie wewnętrznych linii zasilających, gniazd zasilających oraz rozdzielnic elektrycznych, montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.14 - 45.42.11.14 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 44.11.23.10 - Ścianki działowe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium - 60.000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), które należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3), zezwolenie oraz dokument dołączone do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz (zał. nr 7) i dokumenty dołączone do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o wykaz (zał. nr 8) i oświadczenia (zał. nr 9, 10 i 11) dołączone do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca dołączy do oferty kosztorys ofertowy, w którym podane zostaną nazwy i typy materiałów, które zastosuje do wykonania przedmiotu zamówienia. ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o kosztorys dołączony do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 251 w godz. od 11:00 do 13:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
więcej: Ścianki działowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





