eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Włodawa: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 82204 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5725817, faks 082 5724170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego 1. Wanna do hydromasażu z opcją elektronicznego sterowania, napełniania i czasu zabiegu. Zabezpieczeniem pompy przed pracą na sucho, funkcją napowietrzania strumienia wody 1 szt. 2. Wanna do masażu wirowego kończyn górnych z elektronicznym sterowaniem napełniania wody oraz czasem zabiegu. Zabezpieczeniem pompy przed pracą na sucho. 1 szt. 3. Wirówka do masażu wirowego podudzi i stóp, z elektronicznym sterowaniem napełniania wody oraz czasem zabiegu. 1 szt. 4. Aparat do laseroterapii wyposażony w dwie sondy punktowe R i IR, dwa niezależne gniazda do każdej sondy. 4 szt. okularów ochronnych. 1 szt. 5. Aparat do magnetoterapii jednokanałowy wyposażony w dwa aplikatory szpulowe, leżankę i stolik pod aplikator. 1 szt. 6. Aparat do terapii ultradźwiękowej. Możliwość pracy na 2 częstotliwościach 1/3 MHz. Wyposażony w głowice min 4 cm. 1 szt. 7. Dwukanałowy aparat do elektroterapii prądami: diadynamicznymi, interferencyjnymi, impulsowymi średniej częstotliwości, tonolizy, TENS, Kotza, Traberta, faradycznymi, galwanicznymi. Niezależną regulacją natężenia prądu w każdym kanale. 3 szt. 8. Stoliki do fizykoterapii min trzypółkowy szt.3 9. Leżanki do fizykoterapii. Wysokość min 60 cm, szerokość 65 cm 4 szt. 10. Lampa sollux statywowa. Elektroniczny sterownik czasowy z regulacją mocy, filtr niebieski i czerwony, okulary ochronne. szt.2 11. Diatermia krótkofalowa. Znamionowa częstotliwość 27,12 MHz, programowanie czasu terapii, praca w trybie ciągłym i impulsowym. 1 szt. 12. Kabina do ćwiczeń i zawieszeń UGUL, kształtownik min 30x30 mm, druty kratownicy min. 6 mm 1 szt. 13. Leżanka rehabilitacyjna. Wysokość min. 60 cm, regulowany zagłówek, boczne uchwyty do stabilizacji. 1 szt. 14. Linka 960 mm 8 szt. 15. Linka 3750 mm 1 szt. 16. Linka 2450 mm /elgin/ 1 szt. 17. Podwieszki dwu stawowe szt.4 18. Podwieszki ramion i ud szt.2 19. Podwieszki ramion i podudzi szt.2 20. Kamaszek skórzany 1 szt. 21. Pas do stabilizacji odcinka lędźwiowego lub klatki piersiowej 1 szt. 22. Klin dł/szer/wys/ 20x25x10 2 szt. 23. Półwałek dł /szer /wys/ 60x18x12 4 szt. 24. Półwałek korektor lędźwi dł/szer/wys. 30x25x5 2 szt. 25. Esy szt. 10 26. Rotor do ćwiczeń kończyn górnych z dawkowanym oporem mocowany na ścianie lub do kabiny UGUL. 1 szt. 27. Cykloergometr do ćwiczeń kończyn dolnych z hamulcem magnetycznym. Min 5 programy treningowe, pomiar tętna, regulacja siedzenia w poziomie. Siedzenie z oparciem pod plecy. 1 szt. 28. Wycinek kuli z sandałami 1 szt. 29. Tablica wielostanowiskowa do ćw. manualnych ręki z oporem. 1 szt. 30. Materac składany trzyczęściowy wymiary min.195x85x5 cm 4 szt. 31. Drabinka gimnastyczna + okucia 250x180 cm 2 szt. 32. Elektryczna szyna do ćwiczeń stawu kolanowego i biodrowego. Zakres ruch w stawie kolanowym w zakresie minimum 0-110 stopni, regulacja prędkości, czasu trwania ćwiczenia, zakresu ruchu w stawie biodrowym 1 szt. 33. Stół do masażu z hydrauliczną zmianą leżyska. 1 szt. 34. Przyrząd do ćw. stawu skokowego z elastycznym oporem 1 szt. 35. Elektrody do jonoforezy cynowe/aluminiowe 16 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada ważne dopuszczenia do obrotu i do używania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 64 Pokój nr 36 budynek administracyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 64 Pokój nr 36 budynek administracyjny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.