Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Gliwice: Rozbiórki obiektów
Numer ogłoszenia: 82187 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385442, fax +48 032 2314058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórki obiektów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót rozbiórkowych budynków. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na odrębne niżej wymienione części: Część 1 Wykonywanie robót rozbiórkowych budynków powyżej 8 metrów, lub innych wskazanych, wymagających uzyskania pozwoleń na rozbiórki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy Część 2. Wykonywanie robót rozbiórkowych budynków do 8 metrów w drodze zgłoszenia rozbiórek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na w/w części. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części zamówienia z zastrzeżeniem, że na każdą część wykonawcy złożą odrębną ofertę z uwzględnieniem poniższej uwagi. Uwaga : W przypadku składania przez wykonawcę ofert na więcej niż jedną część dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, za wyjątkiem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego o których mowa w pkt 9.9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wykonawca zamieści w ofercie o najniższym numerze części, z jednoczesnym obowiązkiem dołączenia do drugiej oferty podpisanego oświadczenia o złożeniu dokumentów i oświadczeń w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika rozbiórki posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; Doświadczenie zawodowe : Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej : - dla części 1 : 2 rozbiórek obiektów wymagających pozwolenia na rozbiórkę o wartości robót nie mniejszej niż 40 000 zł brutto każde; - dla części 2 : 2 rozbiórek obiektów wymagających zgłoszenia robót o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto każde. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny, potencjał kadrowy i doświadczenie zawodowe podlegają sumowaniu - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny, potencjał kadrowy i doświadczenie zawodowe podlegają sumowaniu Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: - ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia - z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć dokumenty lub oświadczenia: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; - dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (n.p. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - W przypadku składania przez wykonawcę ofert na więcej niż jedną część dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, za wyjątkiem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego o których mowa w ust 9, pkt 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca zamieści w ofercie o najniższym numerze części, z jednoczesnym obowiązkiem dołączenia do drugiej oferty podpisanego oświadczenia, o złożeniu dokumentów i oświadczeń w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia zawodowego, należy zamieścić w ofercie dotyczącej danej części.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych lub listownie na adres zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie robót rozbiórkowych budynków powyżej 8 metrów, lub innych wskazanych, wymagających uzyskania pozwoleń na rozbiórki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie robót rozbiórkowych budynków do 8 metrów w drodze zgłoszenia rozbiórek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno-użytkowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla produktów: Veeam Backup & Replication oraz Fortinet
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
- Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Przeprowadzenie szkolenia praktycznego dla pracowników w zakresie modelowania numerycznego. Znak sprawy: DZPZ.283.57.2025.TB
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Całodobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja przychodni przy ul. Gwiaździstej 23 w Głogowie
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku dydaktycznego dz. Nr 5746/9 w Bochni, ul. Windakiewicza 23
- Przystosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kamienica - etap II
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan.
- Roboty budowlane w budynku Zespołu Szkół nr 5 w Rybniku, dz. Niedobczyce, w tym: a) Termomodernizacja budynku. b) Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





