eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnikubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej SPZOZ



Ogłoszenie z dnia 2006-02-13

POZYCJA 8216

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rybnik: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej SPZOZ

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3, do kontaktów: Katarzyna Krupa 032 4291288, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225, e-mail: zampub@szpital.rybnik.pl, www.szpital.rybnik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Broker Ubezpieczeniowy Miłosz Wysocki, Miłosz Wysocki, ul. Roosevelta 120, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3750929, fax 032 3750675, e-mail: biuro@mwysocki.pl, www.mwysocki.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej SPZOZ. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie maszyn i urządzeń od awarii (uszkodzeń), - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 3, 44-200 Rybnik, ul. Energetyków 46. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, łącznie wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają wskaźnik pokrycia rezerw techniczno - ubezpieczeniowych brutto aktywami, wyrażony w procentach i wyliczony nie wcześniej niż na dzień 30.06.2005r, w wysokości nie niższej niż 100%; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców; (ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w następujący sposób: najwyższy wskaźnik 100 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej). 3. Posiadają wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, wyrażony w procentach i wyliczony nie wcześniej niż na dzień 30.06.2005r, w wysokości nie niższej niż 100%; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców; (ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w następujący sposób: >=300% - 100pkt, >=200% i < 300% - 75 pkt, >=100 i <200 - 50 pkt.). Łączna ilość punktów uzyskanych z oceny spełniania dwóch ww. warunków będzie stanowiła o kolejności wykonawców zapraszanych do składania ofert. Liczba zapraszanych wykonawców nie może być wyższa od pięciu. Wymagane dokumenty: Wykonawcy składają wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w odpowiedniej formie. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zawierać między innymi: - nazwę i adres zamawiającego, - pełną nazwę i adres wykonawcy, numer telefonu i faksu oraz adres poczty elektronicznej (jeśli posiada), - nazwę zamówienia nadaną przez zamawiającego, - zakres zamówienia, Wymagane dokumenty, będące załącznikami do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej wniosek nie wynika z odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ewentualnie zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania wniosku i składania ewentualnych wyjaśnień, podpisane przez osobę/osoby do tego umocowane, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ewentualnie zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są oni obowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku. 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp, (w przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie mogą oni złożyć jedno wspólne oświadczenie). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 3) Potwierdzenie możliwości prowadzenia działalności, wydane przez odpowiedni organ, w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia - Ustawa z dn. 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej - Dz. U. 2003r. Nr 124 poz. 1151, z późn. zm. (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dotyczy: osób fizycznych, wspólników w przypadku spółki jawnej, partnerów lub członków zarządu w przypadku spółki partnerskiej, komplementariuszy w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, urzędujących członków organu zarządzającego w przypadku osób prawnych). (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dotyczy podmiotów zbiorowych). (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 7) Oświadczenie o wysokości wskaźnika pokrycia rezerw techniczno - ubezpieczeniowych brutto aktywami, wyrażonego w procentach i wyliczonego nie wcześniej niż na dzień 30.06.2005r. (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 8) Oświadczenie o wysokości wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, wyrażonego w procentach i wyliczonego nie wcześniej niż na dzień 30.06.2005r.(W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). Uwaga obcokrajowcy ! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 2, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 2, 4, 5, 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma składanych dokumentów : - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkie pozostałe dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. - Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych "za zgodność z oryginałem" przez osobę uprawnioną / upoważnioną do reprezentacji wykonawcy. Oświadczenie "za zgodność z oryginałem" winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. - Dokumenty muszą być aktualne, czyli powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny. Wskazane jest aby wniosek w swej treści zawierał ilość stron i tytuły wszystkich składanych załączników. Wykonawca powinien umieścić wniosek wraz z załącznikami w zamkniętej kopercie i zaadresować według poniższego wzoru: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 3 ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik "Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej - Nie otwierać przed 21.02.2006r. godz. 10:00" Wnioski wraz załącznikami należy składać najpóźniej do dnia 21.02.2006r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego pokój nr 23 (sekretariat w budynku dyrekcji), ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik Wykonawcy zakwalifikowani do dalszego etapu postępowania zostaną zaproszeni do złożenia oferty i zobowiązani do wniesienia wadium na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którą otrzymają wraz z zaproszeniem.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.02.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.