To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Mrocza: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy
Numer ogłoszenia: 82168 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25747 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867410, 3867420, faks 052 3856241.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz druków urzędowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.82.20.00 - Formularze urzędowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 8671.87 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru do drukowania
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowo-Handlowy "STEMPGRAF" Bogusław Okoniewski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowo-Handlowy "STEMPGRAF" Bogusław Okoniewski
- Zakład Usługowo - Handlowy STEMPGRAF Bogusław Okoniewski, ul. Kościelna 12, 89-115 Mrocza, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 694.63
- Oferta z najniższą ceną: 694.63 oferta z najwyższą ceną: 694.63
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących, faksów
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowo-Handlowy "STEMPGRAF" Bogusław Okoniewski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowo-Handlowy "STEMPGRAF" Bogusław Okoniewski
- Zakład Usługowo - Handlowy STEMPGRAF Bogusław Okoniewski, ul. Kościelna 12, 89-115 Mrocza, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7977.24
- Oferta z najniższą ceną: 7977.24 oferta z najwyższą ceną: 10416.76
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MROCZA
- Usługa interwencji kryzysowej
- Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
- Działania animacyjne Organizatora Społeczności Lokalnej - Animacje dla rodzin z dziećmi oraz osób z niepełnosprawnościami - II postępowanie
- "Przebudowa gminnej drogi wewnętrznej na działkach 180, 196, 192 obręb Rościmin"
- "Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Matyldzin, działki nr 74 i 38/1".
- "Przebudowa drogi gminnej nr 090125C Samsieczynek - Suchary od km 1+361 do km 1+600"
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru ksero i do drukarek dla Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (3W)
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM) /pakiet drugi/
- Artykuły biurowe - powtórka 2
- Uruchomienie i utrzymanie w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie i podległych Sądach Rejonowych systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących - na okres 12-stu miesięcy
więcej: Formularze urzędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.