Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Sosnowiec: Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul. Gen.Wł. Andersa 81 b II etap
Numer ogłoszenia: 82164 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 , ul. gen. Wł. Andersa 81b, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2665042, faks 032 2665042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul. Gen.Wł. Andersa 81 b II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: wykonanie ocieplenia części tylnej budynku - powyżej cokoła docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi , pokrycie tynkiem mineralnym 478 m2 , poniżej cokoła docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi 142 m 2 , pokrycie tynkiem tynkiem mineralnym 82 m 2 oraz wykonanie prac towarzyszących takich jak : stolarka okienna i drzwiowa, obróbki blacharskie, wykonanie instalacji przeciwoblodzeniowego ogrzewania rynien, wykonanie nawierzchni, wykonanie instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją wykonawczą stanowią załączniki od nr 7 do 10 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.21.52.13 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1, 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 60 miesięcy. 6.Wykonają przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 września 2009 r. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. 2 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości dat i miejsca wykonania zamówienia oraz dokumentów, że zamówienia te zostały wykonane należycie - wymagane są, co najmniej 2 roboty prace termo modernizacyjne w ilości 1000m2 licząc powierzchnie dachu i elewacji łącznie w 2 robotach - wg zał.nr.3 do SIWZ 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania - wg zał. nr 4 do SIWZ- warunkiem jest dysponowanie przez Wykonawcę 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrucyjno-budowlanej. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z potwierdzeniem opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ma złożyć: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 350 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości na minimum 350 tys. zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: /www.um.sosnowiec.pl/menu: Urząd Miejski/Zamówienia Publiczne i przetargi/Jednostki Podległe.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 41-200 Sosnowiec ul.Gen.Andersa 81 b Administracja.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 14:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 41-200 Sosnowiec ul.Gen.Andersa 81 b Administracja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach etap II
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- " Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pleśnej "
- Roboty stanowiące bieżącą konserwację łazienek w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Osieku.
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa Stadionu w miejscowości Stara Dąbrowa" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja budynku OSP w Zakrzewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





