eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe MiastoDzierżawa Analizatora immunodiagnostycznego z odczynnikami do oznaczeń immunochemicznych Nr. sprawy ZP PN / 3 /2008 . Nie otwierać przed dniem 08.05. 2008r godz. 10 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Nowe Miasto: Dzierżawa Analizatora immunodiagnostycznego z odczynnikami do oznaczeń immunochemicznych Nr. sprawy ZP PN / 3 /2008 . Nie otwierać przed dniem 08.05. 2008r godz. 10 .
Numer ogłoszenia: 82145 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, fax 048 6740040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa Analizatora immunodiagnostycznego z odczynnikami do oznaczeń immunochemicznych Nr. sprawy ZP PN / 3 /2008 . Nie otwierać przed dniem 08.05. 2008r godz. 10 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa Analizatora immunodiagnostycznego do badań metodą immunoenzymatyczną wraz z dostawą odczynników do oznaczeń immunochemicznych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:Kod CPV 244965002 ,50943000-7 z następującymi wymaganiami : 1)Tryb dostawy Analizatora Analizator zostanie dostarczony do siedziby zamawiającego ,zamontowany oraz uruchomiony w terminach ustalonych w projekcie umowy tj. 21 dni od dnia podpisania umowy. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie również nieodpłatne przeszkolenie personelu , który będzie pracował na w/w aparacie .Analizator przez okres realizacji kontraktu pozostaje własnością wykonawcy ,użytkowany w sposób zgodny z instrukcją obsługi przez pracowników zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za awarie i usterki będące wynikiem normalnej eksploatacji . Występujące awarie i usterki wykonawca usuwa na własny koszt w terminie uzgodnionym z zamawiającym. W przypadku awarii dłuższej niż 24 godziny wykonawca dostarczy zamawiającemu Analizator zastępczy pozwalający na wykonanie badań objętych przedmiotem zamówienia. Odbiór Analizatora dokonany będzie zgodnie z zapisami zawartymi w Umowie załącznik nr 6 do SIWZ. Parametry techniczne zapisano w załączniku nr 7 do SIWZ. 2)Tryb realizacji odczynników Minimalne - gwarantowane w niniejszym zamówieniu ilości odczynników w okresie 36 miesięcy zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 3 w granicach + 5 %. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw odczynników wymienionych w załączniku nr 3. Bieżące zamówienia realizowane będą zgodnie z zamówieniami składanymi przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego, którym będzie pani mgr Ewelina Habiera telefonicznie lub za pomocą telefaksu zawierające ilość odczynników i termin ich dostawy .Zamówienie składane będzie z 5-cio dniowym wyprzedzeniem .Dostawa w trybie cito - następować będzie w terminie wskazanym przez zamawiającego wynoszącym nie mniej niż 48 godzin. Termin wymagany najdłuższy wynosi 72 godziny od chwili złożenia zamówienia przez zamawiającego. Odbiór odczynników odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 7 00- 14 30 w obecności upoważnionego przedstawiciela zamawiającego, w magazynie laboratorium Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej 26-420 Nowym-Mieście n/P ul. Tomaszowska 43. .Do każdej dostawy wykonawca dołączy oryginał i kopię faktury VAT. Wielkość zamówienia poniżej progów zawartych w art 11 ust 8 ustawy Pzp i wynosi 141.889,60 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 50.94.30.00 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego Kod CPV wg słownika 2008: 51.43.00.00 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będącymi osobami fizycznymi,osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia: 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wraz z ofertą stosowne dokumenty i oświadczenia. Spełnienie warunków dokonane będzie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wg. wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ należy załączyć: 1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień winien złożyć; a)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i ust 2 ustawy wg. wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ . b)wypełnione formularze Oferta cenowa wg. wzoru określonego w załącznikach nr 3 ,4 i 5 do SIWZ c)aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ; d)koncesje zezwolenia lub licencje , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku gdy ustawy nie nakładają takiego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie na pismie, 2.W celu potwierdzenia , że oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawa o wyrobach medycznych Dz.U.z 2004r Nr.93, poz 896 wykonawca składa : a)oryginał lub kserokopię Rejestru produktu zamówienia i podmiotu odpowiedzialnego za jego wprowadzenie do obrotu wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub złożenia kserokopii zgłoszenia przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą, certyfikat CE ,deklarację zgodności lub inne równoważne dokumenty, które potwierdziłyby zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu . - w sytuacji gdy odpowiednie przepisy prawa wymagają, by potwierdzenie spełniania norm czy wymogów jakościowych wydane było w ściśle określonej formie, jej zachowanie jest konieczne; - w przypadku gdy wykonawca w przypadku ,któregoś produktu dostarczy potwierdzenie rejestracji lub zgłoszenie do rejestracji w rejestrze prowadzonym przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych będzie dokumentem wystarczającym. 3.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , składa oświadczenie o spełnieniu tego warunku zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ . 4.W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a)oryginał lub kserokopię polisy lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,stosuje się do przepisów zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane Dz. U. Nr 87 poz.605. 7.Dokumenty, są składane w formie oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, stosownie do obowiązujących przepisów. 8.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby ę uprawnione ą do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 75
  • 2. Czynsz dzierżawy - 20
  • 3. Wartość analizatora po okresie dzierżawy - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: S.P.Z.O.Z w Nowym-Mieście n.P ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n.P. Opłata 30 .00 PLN. Płatne w kasie Banku Spółdzielczego w Belsku Dużym oddz.N.Miasto nr.75 9116 0001 00014616 2000 0001.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n.P -budynek administracyjny (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.