eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszewpracownik obsługi klienta i technik sprzedaży

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Pleszew: pracownik obsługi klienta i technik sprzedaży
Numer ogłoszenia: 82123 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148958 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7422678, faks 062 7422678.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pracownik obsługi klienta i technik sprzedaży.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80500000-9) w zakresie: Pracownik obsługi klienta i technik sprzedaży dla grupy do 20 osób bezrobotnych Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 20.05.2013r. Czas realizacji: do czterech tygodni Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: -Ogółem minimum 110 godzin zegarowych /gdzie godziny zegarowe powinny uwzględniać godziny lekcyjne oraz przerwy/ w tym: a)zajęć teoretycznych - minimum 25 godzin zegarowych b)zajęć praktycznych - minimum 85 godzin zegarowych Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Szkolenie ma mieć charakter warsztatowy, gdzie uczestnicy zgłębią w praktyce tajniki obsługi klienta podczas ćwiczeń. Szczegółowymi celami szkolenia jest m.in. poznanie obszarów obsługi klienta i najważniejszych zasad obsługi klienta przez uczestników; nabycie umiejętności skutecznego komunikowania się, aktywnego słuchania i radzenia sobie z konfliktami w procesach obsługi klienta; doskonalenie umiejętności interpersonalnych; nabycie umiejętności stosowania technik i narzędzi negocjacji, perswazji i manipulacji; poznanie pojęcia etyki zawodowej i savoir-vivre; techniki sprzedaży i ich zastosowanie; nabycie umiejętności aktywnego poszukiwania pracy przez uczestników szkolenia oraz wypracowanie Indywidualnego Planu Działania /IPD/ w celu zdobycia pracy. Na zakończenie, w ostatnim dniu szkolenia, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia każdemu uczestnikowi szkolenia minimum 2 propozycji pracy zgodnych z nabytymi kwalifikacjami uzyskanymi po szkoleniu celem podniesienia efektywności szkolenia. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia. Przed przystąpieniem do szkolenia Wykonawca zrobi w ramach rekrutacji egzamin wstępny celem wyselekcjonowania do szkolenia 20 osób spośród potencjalnych uczestników. Jeśli nie będzie 20 uczestników to proporcjonalnie obniża się koszty szkolenia. Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Wykładowcy muszą mieć wykształcenie wyższe. Kwalifikacje i doświadczenie wykładowców muszą być adekwatne do zakresu prowadzonych. Wykonawca musi zapewnić minimum dwóch wykładowców do realizacji zamówienia. W kadrze Wykładowców musi znaleźć się jeden wykładowca ze stopniem doktora. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji szkolenia, a także odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, ilość sal wykładowych do realizacji części teoretycznej i praktycznej oraz zaplecze higieniczno-sanitarne. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie poszczególnych sal, w których będą prowadzone zajęcia dydaktyczne oraz zapewnić tym osobom swobodny dostęp do sprzętu wykorzystywanego w realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni serwis kawowy na czas trwania szkolenia - przez serwis kawowy należy rozumieć zaopatrzenie uczestników szkolenia w kubki, kawę, herbatę, cukier, wodę, ciastka lub kanapki. Wykonawca zapewni szkolenie na terenie powiatu pleszewskiego. Zamawiający w razie potrzeby może udzielić zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy w okresie do 30.06.2013r. Zamówienia uzupełniające mogą stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Szkolenie będzie się odbywało w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy, nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie i kończyło się najpóźniej o godz. 17.00. Szkolenie nie może być krótsze niż 5 godzin dziennie. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia następującej dokumentacji: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin, b) list obecności na zajęciach szkolonych uczestników zawierających imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia; c) list odbioru zaświadczeń po zakończonym kursie wraz z kserokopiami wydanych zaświadczeń. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca przekaże Zamawiającemu anonimowe ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia oceniających dany kurs. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert drogą elektroniczną. Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania licytacji elektronicznej. Wykonawca wystawi odpowiednie zaświadczenie każdemu uczestnikowi szkolenia po jego zakończeniu które musi być zgodne z §18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych zawierający numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz inne wymagane dokumenty Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przygotowania stanowisk szkoleniowych oraz warunków higieniczno-sanitarnych dzień wcześniej lub w dowolnym dniu po rozpoczęciu szkolenia. Wykonawca na zakończenie szkolenia zobowiązany jest do przeprowadzenia testu wiedzy z zakresu zrealizowanego materiału dla wszystkich uczestników szkolenia. Wyniki testu muszą zostać przekazane Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu szkolenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Studiów Samorządowych w Kielcach oddział Tarnów, Wola Rzędzińska, 33-150 Wola Rzędzińska 393A, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.