To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-12
Ogłoszenie nr 82058 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.
Strzelce Krajeńskie: Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Przedsiębiorstwa
Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Kraj.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 63886-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
8031641300000, ul.
ul. Gorzowska
15,
66500
Strzelce Krajeńskie, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
0-95 7631081, faks
0-95 7632248, e-mail
pgk_strzelce@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka ze 100% udziałem Gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Kraj.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż ciągła paliw płynnych, w szczególności: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, do samochodów służbowych i urządzeń Zamawiającego. b) Oferowane produkty paliwowe muszą spełniać normy PN-EN228: 2013-04, PN-EN 590:2013-12. Umowa obowiązywać będzie od dnia 02.05.2017 r. do 30.04.2018 r. (gdy wartość wynagrodzenia wykonawcy wyniesie 100% wartości udzielonego zamówienia, umowa wygasa przed terminem, o którym mowa powyżej). Tankowanie paliwa odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników samochodów i sprzętu, zapewniającego pracę w okresie letnim i zimowym w Stacji Paliw Wykonawcy, czynnej co najmniej 6 dni w tygodniu. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszony o stały rabat niezmienny w całym okresie obowiązywania umowy udzielony przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania na stałym poziomie dostępności stacji przez cały okres obowiązywania umowy - minimum 1 stacja w promieniu nie dalej jak 5 km od siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. Szacunkowa ilość paliw: ON - ok. 47 000 litrów/rok (czterdzieści siedem tysięcy litrów rocznie), PB - ok. 1 500 litrów/rok (tysiąc pięćset litrów rocznie) Faktury wystawiane będą 2 razy w miesiącu: - w połowie miesiąca - na koniec miesiąca Wymagany termin płatności przez Zamawiającego w ciągu 21 dni od daty wpływu lub złożenia do Zamawiającego faktury VAT przez Wykonawcę. W przypadku otrzymania faktury w terminie późniejszym niż 7 dni od daty wystawienia, płatność nastąpi w terminie 16 dni od daty jej otrzymania. Wraz z fakturami za pobrane paliwa należy dostarczyć dokumenty potwierdzające pobranie ich ilości (asygnaty), podpisane przez upoważnione osoby Zamawiającego. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz osób upoważnionych do pobrania i podpisania będzie załączony do umowy po wyłonieniu Wykonawcy Fakturowanie należności winno odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi podatku VAT. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej identyfikacji terminu i ilości wydanego paliwa z pojazdem na który zostało wydane paliwo poprzez wydanie kierowcy wydruku, w którym będą podane następujące informacje identyfikacyjne: 1) godzina i data tankowania, 2) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy lub numer karty paliwowej, 3) rodzaj zatankowanego paliwa, 4) ilość zatankowanego paliwa, 5) stan licznika przy tankowaniu (jeśli karta paliwowa wydana jest na pojazd). Informacje wg. pkt. 1), 2), 3) i 4) będą generowane przez system obsługujący stację bez możliwości ingerencji pracowników obsługi stacji paliw lub kierującego pojazdem. Raporty sprzedaży sporządzane będą minimum 2 razy w miesiącu: - w połowie miesiąca - na koniec miesiąca oraz na życzenie Zamawiającego w wersji elektronicznej (oprogramowanie Microsoft Excel lub równoważne) . Raporty sprzedaży 2 razy w miesiącu Wykonawca sporządza bezpłatnie. Wykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodną z aktualnie obowiązującymi normami. Wykonawca przedstawia dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde życzenie Zamawiającego. Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, zakupi paliwa w ilości wynikającej z bieżących potrzeb. Szacunkowa ilość paliw wskazana w niniejszej SIWZ nie ma charakteru wiążącego. Zamawiający ma prawo do zakupu w okresie obowiązywania umowy paliwa w ilości wyżej wskazanej lub mniejszej, wynikającej z aktualnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku nie wykorzystania w okresie obowiązywania umowy wyżej wskazanych ilości, Zamawiający ma prawo rezygnacji z dalszych zakupów paliwa, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie zamienne wykorzystanie ilości poszczególnych rodzajów paliw w ramach zawartej umowy. W wyjątkowych sytuacjach Wykonawca na prośbę Zamawiającego udostępni zapisy z kamer systemu monitorującego sieć własnych stacji paliwowych Wykonawcy, w przypadkach, gdy Zamawiający domniema dokonywanie tankowania paliwa do pojazdów lub sprzętu drogowego i jednostek sprzętowych nie będących własnością Zamawiającego, tzn.: pracownik Zamawiającego pobrał paliwo do prywatnego pojazdu, do kanistra itp., bądź pobranie paliwa odbywało się przez osobę nieupoważnioną, nie zatrudnioną w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego. Wykonawca dołącza do oferty wykaz wszystkich posiadanych własnych stacji paliw na terenie Strzelec Kraj. z podaniem ich lokalizacji (adres) oraz numeru telefonu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09100000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT175631 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 224220 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Żłobku Samorządowym w Strzelcach Krajeńskich w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego 80 kVA - 64 kW wersja mobilna na przyczepie wraz z próbnym podłączeniem, uruchomieniem i serwisem gwarancyjnym
- "Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzelcach Krajeńskich oraz terenu wokół szkoły w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i częściowo utwardzonej na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





