eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy wyrobów medycznych - implantów neurochirurgicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Wrocław: Dostawy wyrobów medycznych - implantów neurochirurgicznych.
Numer ogłoszenia: 82001 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, fax 071 3436747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów medycznych - implantów neurochirurgicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wyrobów medycznych - implantów neurochirurgicznych wg 7 części: ZADANIE 1 - Stabilizacja boczna (przednia) odcinka piersiowo-lędźwiowego protezą rozkręcalną; ZADANIE 2 - System do przezskórnej stabilizacji i rekonstrukcji złamanych trzonów kręgosłupa; ZADANIE 3 - Stabilizacja kręgozmyku z blokadą ześlizgu; ZADANIE 4 - Łaty ubytków opony twardej; ZADANIE 5 - Zaciski do mocowania płatów kostnych czaszki; ZADANIE 6 - Cement neurochirurgiczny; ZADANIE 7 - Folia do uzupełniania dna oczodołu; W przypadku Zadania 1, Zadania 3 i Zadania 5 Wykonawca udostępni Zamawiającemu zestaw instrumentarium niezbędnego do implantowania wyrobów wyspecyfikowanych w poszczególnych częściach przedmiotu objętego zamówieniem. Udostępnienie to nastąpi poprzez wypożyczenie przez Wykonawcę Zamawiającemu ww. instrumentarium na czas przeprowadzenia operacji bądź też poprzez wydzierżawienie ww. instrumentarium na czas trwania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 24.49.71.10 - Cementy do rekonstrukcji kości Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.71.10 - Cementy do rekonstrukcji kości Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: ZADANIE 1 - 500,00 zł; ZADANIE 2 - 1.900,00 zł; ZADANIE 3 - 450,00 zł; ZADANIE 4 - 200,00 zł; ZADANIE 5 - 1.300,00 zł; ZADANIE 6 - 50,00 zł; ZADANIE 7 - 100,00 zł. Łączna wysokość wadium wynosi 4.500,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o informacja zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach według zasady: spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówien publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składając swoją ofertę winien dołączyć do niej m.in.: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega on z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega on z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w ww. przepisach, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, bud. C, I piętro, pok. 108..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, bud. C, II piętro, pok. 210..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: CPV - słownik uzupełniający dla kodu 33.16.90.00-2 - E017-5 i E005-8

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Stabilizacja boczna (przednia) odcinka piersiowo-lędźwiowego protezą rozkręcalną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizacja boczna (przednia) odcinka piersiowo-lędźwiowego protezą rozkręcalną, z wypożyczeniem instrumentarium..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.16.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - System do przezskórnej stabilizacji i rekonstrukcji złamanych trzonów kręgosłupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do przezskórnej stabilizacji i rekonstrukcji złamanych trzonów kręgosłupa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Stabilizacja kręgozmyku z blokadą ześlizgu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizacja kręgozmyku z blokadą ześlizgu, z wypożyczeniem instrumentarium.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.16.69.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Łaty ubytków opony twardej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łaty ubytków opony twardej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - Zaciski do mocowania płatów kostnych czaszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciski do mocowania płatów kostnych czaszki, z dzierżawą instrumentarium.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.16.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 - Cement neurochirurgiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement neurochirurgiczny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.71.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 - Folia do uzupełniania dna oczodołu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia do uzupełniania dna oczodołu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.