Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Myślenice: Bankowa obsługa wszystkich rachunków gromadzących dochody i przychody, jak i realizujących wydatki i rozchody budżetu Powiatu Myślenickiego.
Numer ogłoszenia: 81985 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. M. Reja 13, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2720125, fax 012 2721214.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-myslenice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa wszystkich rachunków gromadzących dochody i przychody, jak i realizujących wydatki i rozchody budżetu Powiatu Myślenickiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bankowa obsługa wszystkich rachunków gromadzących dochody i przychody, jak i realizujących wydatki i rozchody budżetu Powiatu Myślenickiego, obejmująca: otwarcie i prowadzenie 24 rachunków podstawowych oraz ok. 51 rachunków pomocniczych Powiatu i pozostałych jednostek budżetowych, dochodów własnych jednostek budżetowych, gospodarstw pomocniczych i funduszy celowych, realizację poleceń przelewu, przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywanie wypłat gotówkowych, potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy, udostępnienie usługi typu teleserwis. W ramach umowy wykonawca powinien na wniosek zamawiającego: uruchomić kredyt w rachunku bieżącym Powiatu z limitem 3 000 000 zł, przyjmować środki na lokaty jednodniowe (nocne), weekendowe i tygodniowe, udostępnić w każdej jednostce organizacyjnej Powiatu usługę typu home-banking umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji przynajmniej na jednym stanowisku komputerowym, udostępnić w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. M. Reja 13 w Myślenicach usługę typu home-banking umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji w wersji sieciowej (dla Linux oraz Windows XP Professional , stacje robocze z Windows 98 oraz XP), dokonać nieodpłatnie przeniesienia baz danych z programu obecnie użytkowanego prze Zamawiającego do programu oferowanego przez Wykonawcę w ramach usługi home-banking. Wykonawca nie będzie pobierał: innych niż określone w poz. 1 pkt. 1, 2 formularza ofertowego prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków. innych niż określone w poz.1 pkt. 8-11 formularza ofertowego, opłat z tytułu świadczenia usług typu home-banking. Ponadto: wysokość prowizji, opłat, współczynników i marż określonych w formularzu ofertowym, nie będą ulegały zmianom w trakcie trwania umowy. warunki określone w umowie, zawartej w wyniku niniejszego przetargu, będą skutkowały dla zawierania umów przez jednostki organizacyjne Powiatu. Poprzez inne czynności niezwiązane z prowadzeniem i obsługą rachunku bankowego zamawiający rozumie następujące czynności: - wydawanie zaświadczeń m.in. potwierdzenie prowadzenia rachunku bankowego oraz o korzystaniu lub nie korzystaniu z kredytów w oparciu o informacje z roku bieżącego i lat ubiegłych - sporządzanie i wydawanie opinii bankowej - zmiana karty wzoru podpisów - wynajęcie skrytki sejmowej/ kasety Ewentualne udzielenie kredytu w rachunku bieżącym będzie następować po wcześniejszym wniosku Powiatu i podpisaniu stosownej odrębnej umowy dotyczącej uruchomienia tego kredytu w okresie kredytowania równym okresowi jednorocznego budżetowania. Natomiast prowizja za uruchomienie kredytu będzie pobierana jednorazowo w momencie podpisania umowy. Wysokość budżetu Powiatu Myślenickiego wraz z jednostkami gospodarki pozabudżetowej wynosi 75 milionów złotych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Warunki udziału w postępowaniu oraz dotyczące przedmiotu zamówienia i ich ocena: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych: 4.1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty, które zostały określone w S.I.W.Z. Ocena spełniania warunków nastąpi wg kryterium: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczących przedmiotu zamówienia: 5.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: a. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. - spełnia/nie spełnia. b. Aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument (jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania oferenta odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem. Zaświadczenie powinno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (należyta reprezentacja) i być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -spełnia/nie spełnia. W przypadku: a.) Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b.) Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c.) Podmiotów działających wspólnie - umowa regulująca ich współpracę zawierającą oznaczenie: - stron umowy ze wskazaniem lidera - celu gospodarczego, dla którego została zawarta - czasu trwania umowy - sposobu prowadzenia spraw - zasad reprezentacji - zakresu działania poszczególnych stron - sposobu ustania współpracy podmiotów - solidarnej odpowiedzialności stron umowy oraz dokumenty wymienione w p.pkt. 5.1 osobno dla każdego z występujących podmiotów. Oferenci mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, - nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono ich upadłości. 5.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a. Wykaz (pożądany w formie tabeli) wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (przynajmniej 1 usługa obsługi bankowej budżetu jednostki instytucjonalnej posiadającej wysokość budżetu nie mniejszej niż 40 mln zł.) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (referencje). b. Oświadczenie posiadaniu placówki na terenie miasta Myślenice. 5.3 Oświadczenia lub dokumenty, które dodatkowo należy załączyć do oferty a. Wzór umowy bankowej obsługi budżetu wraz z Tabelą prowizji i opłat b. Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoby podpisujące ofertę i jej załączniki nie figurują w dokumentach wymienionych w pkt 5 p.pkt 5.1 lit. b niniejszej specyfikacji. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta. Termin ważności zaświadczeń i informacji, których żąda zamawiający musi obejmować termin otwarcia ofert oraz muszą być one wydane po ostatnio dokonywanych w nich zmianach. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Wysokość oprocentowania środków na rachunku (bieżącym i pomocniczym) - 15
- 3. Kapitalizacja odsetek - 2
- 4. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym - 3
- 5. Prowizja przygotowawcza do uruchomienia kredytu na rachunku bieżącym - 2
- 6. Minimalna kwota środków przyjmowanych na lokaty krótkoterminowe (w tym lokaty typu overnight) - 1
- 7. Wysokość oprocentowania lokat typu overnight - 2
- 8. Wysokość oprocentowania lokat 3-dniowych (weekendowych) - 2
- 9. Wysokość oprocentowania lokat 1-tygodniowych - 2
- 10. Wysokość oprocentowania lokat 1-miesięcznych - 2
- 11. Wysokość oprocentowania lokat 3-miesięcznych - 2
- 12. Możliwości lokowania wolnych środków pieniężnych (w tym typu overnight) - 2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 12:30, miejsce: siedziba zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy nabiału
- Zakup samochodu typu Pick-up do celów zarządzania kryzysowego
- Dostawa pulsoksymetrów
- Rozbudowa drogi gminnej w km 0+110,0 do km 0+588,6 w miejscowości Myślenice w ramach zadania pn.: "Budowa drogi publicznej gminnej - połączenie ul. Sobieskiego w Myślenicach wraz z n. infrastrukturą
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Myślenice
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Siechnice oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- "BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU WOŁOWSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2025-2029"
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Busko - Zdrój i jednostek organizacyjnych Gminy Busko - Zdrój w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2028 r."
- Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Pieńsk i jej jednostek organizacyjnych.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Pełczyce i jednostek organizacyjnych Gminy Pełczyce w okresie od 30.10.2025 r. do 29.10.2030 r."
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.