eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PniewyUsługi leśne z zakresu nasiennictwa, szkółkarstwa oraz ochrony p-poż. w roku 2008.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Pniewy: Usługi leśne z zakresu nasiennictwa, szkółkarstwa oraz ochrony p-poż. w roku 2008.
Numer ogłoszenia: 8195 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy, ul. Wolności 4, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, tel. 061 2936420, fax 061 2936435.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pniewy.lasypanstwowe.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LSY PAŃSTWOWE.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi leśne z zakresu nasiennictwa, szkółkarstwa oraz ochrony p-poż. w roku 2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi leśne z zakresu nasiennictwa, szkółkarstwa oraz ochrony p-poż. w roku 2008. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części (pakiety nr 3 i 4) opisane w załączniku nr 5 do SIWZ: -Cześć (pakiet) nr 3 - Nadleśnictwo Pniewy - prace z zakresu utrzymania obiektów edukacyjnych i turystycznych oraz z zakresu selekcji, nasiennictwa i szkółkarstwa. -Cześć (pakiet) nr 4 - Nadleśnictwo Pniewy - prace z zakresu p-poż. - obsługa punktu obserwacyjnego, obsługa punktu łączności alarmowej, dogaszanie pożarzysk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Oryginalny kod CPV: 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Dla części nr 1 a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - wykonawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone przyznaniem licencji przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. W przypadku braku ww. dokumentów za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie wykonania w okresie od 01-01-2006r. do 31-12-2007r. usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł. (brutto) potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie (dysponowanie) następujących maszyn i urządzeń: 1) - kultywator, 2) - agregat uprawowy, 3) - pogłębiacz leśny, 4) - siewnik 5-rzędowy, 5) - podcinacz korzeni, 6) - wyorywacz, 7) - walec grzędowy, 8) - wyorywacz, 9) - wyorywacz, 10) - opielacz, 11) - wyciskacz szczelinowy, 12) - zaprawiarka do nasion, 13) - ciągnik rolniczy z przyczepą, 14) - opryskiwacz ciągnikowy atestowany, 15) - opryskiwacz plecakowy atestowany, 16) - kosiarka rotacyjna, W przypadku nie posiadania (dysponowania) specjalistycznego sprzętu szkółkarskiego (pozycje 1-12) wykonawca ma możliwość korzystania ze sprzętu Nadleśnictwa Pniewy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do uiszczenia opłat za korzystanie z tego sprzętu zgodnie z decyzją Nadleśniczego Nadleśnictwa Pniewy stanowiącą załącznik nr 9 siwz. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają: - ukończone szkolenia wymagane przy zbiorze nasion dla min. 1 osoby, - uprawnienia do nabywania, stosowania środków ochrony roślin oraz wykonywania zabiegów przy użyciu tych środków dla min. 1 osoby. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Dla części nr 2 a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - wykonawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone przyznaniem licencji przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. W przypadku braku ww. dokumentów za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie wykonanie w okresie od 01-01-2006r. do 31-12-2007r. o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł. (brutto) usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie (dysponowanie) następujących maszyn i urządzeń: - ciągnik rolniczy - 3 szt. - pług lpż - 3 szt. - pojazd z pojemnikiem na wodę o pojemności min. 1000 litrów, - pilarka spalinowa - 2 szt., d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają: - aktualne zaświadczenie lekarskie uprawniające do pracy na wysokości dla min. 1 osoby, - ukończony kurs dyżurnego punktu alarmowo-dyspozycyjnego dla min. 1 osoby. - zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla min. 1 osoby. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). b) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu (np. nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 1, b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym zał. nr 1); c) formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2, d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert), e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); f) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy¬stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); g) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy¬konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - - na formularzu ofertowym wg zał. nr 4 do SIWZ, h) oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego i procentowego udziału finansowego w realizacji zadania - załącznik nr 4a do niniejszej specyfikacji lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecania wykonywania Usług podwykonawcy i) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma¬gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; j) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 7 do SIWZ, k) zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone przyznaniem licencji przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. W przypadku braku ww. dokumentów za wystarczające uznaje się dostarczenie wykazu wykonanych w okresie od 01-01-2006r. do 31-12-2007r. usług o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje zamówienie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, wg załączonego wzoru - zał. nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (np. konsorcjum) zobowiązani są złożyć do oferty : - pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że : każdy z osobna : 1. nie podlega wykluczeniu z postępowania (dokumenty opisane w punkcie 1) podpunkty d), e), f)) natomiast wspólnie muszą wykazać, że : 1. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 2. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 3. posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pniewy.lasypanstwowe.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Pniewy ul. Wolności 4 62-045 Pniewy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego pokój nr 1 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi leśne z zakresu nasiennictwa i szkółkarstwa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć (pakiet) nr 3 - Nadleśnictwo Pniewy - prace z zakresu utrzymania obiektów edukacyjnych i turystycznych oraz z zakresu selekcji, nasiennictwa i szkółkarstwa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi leśne z zakresu p-poż..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć (pakiet) nr 4 - Nadleśnictwo Pniewy - prace z zakresu p-poż. - obsługa punktu obserwacyjnego, obsługa punktu łączności alarmowej, dogaszanie pożarzysk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.