eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego systemu wystawienniczego składającego się z banerów rolowanych (roll up), przenośnych stojaków na ulotki, namiotów wraz ze stolikami i krzesłami, flag oraz banerów z nadrukiem (w tym opracowanie projektów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Kraków: Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego systemu wystawienniczego składającego się z banerów rolowanych (roll up), przenośnych stojaków na ulotki, namiotów wraz ze stolikami i krzesłami, flag oraz banerów z nadrukiem (w tym opracowanie projektów graficznych), związanych z wdrażaniem Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 i prowadzeniem działań promocyjnych i informacyjnych oraz Public Relation.
Numer ogłoszenia: 81950 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego systemu wystawienniczego składającego się z banerów rolowanych (roll up), przenośnych stojaków na ulotki, namiotów wraz ze stolikami i krzesłami, flag oraz banerów z nadrukiem (w tym opracowanie projektów graficznych), związanych z wdrażaniem Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 i prowadzeniem działań promocyjnych i informacyjnych oraz Public Relation..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a. opracowanie projektu systemu wystawienniczego składającego się z banerów rolowanych (roll up), przenośnych stojaków na ulotki, namiotów wraz ze stolikami i krzesłami oraz banerów z nadrukiem (w tym opracowanie projektów graficznych), b. wykonanie systemu wystawienniczego składającego się z: - banerów rolowanych (roll up); liczba sztuk 8, wymiary: wysokość 210 cm, szerokość 100 cm, waga do 6 kg, konstrukcja: materiał - aluminium w kolorze srebrnym, kaseta z mechanizmem rolującym (stabilizująca konstrukcję bez dodatkowych podpór), jeden składany maszt podtrzymujący panel graficzny (montowany z tyłu panelu), panel graficzny: zwijany, z możliwością samodzielnej wymiany, druk pełnobarwny 600 dpi na papierze ploterowym, powierzchnia nadruku: wysokość 196 cm, szerokość 100 cm, grafika zabezpieczona dwustronnie laminatem odpornym na uszkodzenia, podkład nieprzepuszczający światła, opakowanie: pokrowiec ortalionowy wyposażony w zamek błyskawiczny i uchwyt na ramię, - przenośnych stojaków na ulotki; liczba sztuk 4, dwustronne, wymiary: wysokość 155 cm, szerokość 30 cm, 6 półek formatu A4 w układzie dwustronnym - po 3 półki z obu stron, w górnej części szyld z pełnokolorową planszą (w tym nadruk logotypów), konstrukcja: półki przeźroczyste szklane, materiał - aluminium w kolorze srebrnym, opakowanie: pokrowiec ortalionowy wyposażony w zamek błyskawiczny i uchwyty, - namiotów wraz ze stolikami i krzesłami; liczba sztuk namiotów 5, stolików 5, krzeseł 10; namiot składany, wymiary 3 x 3 m, możliwość zdemontowania lub zrolowania ścianek bocznych, nadruk logotypów i napisów na wszystkich ściankach oraz na daszku, wyposażenie dodatkowe: komplet szpilek i linek odciągających oraz torba transportowa; krzesła składane, wymiary: szerokość 35-55 cm, głębokość 40-60 cm, wysokość 70-90 cm, waga 2-4 kg; stoliki składane, wymiary: szerokość 60-100 cm, długość 110-150 cm, wysokość 50-90 cm, waga 8-12 kg - banerów z nadrukiem, liczba sztuk 2, wymiary: 1 sztuka wysokość 100 cm, szerokość 300 cm oraz 1 sztuka wysokość 100 cm, szerokość 500 cm, grafika wykonana w technice druku solwentowego, druk na materiałach frontlight, blockout lub siatka mesh, wykończenie banera: dookoła zgrzane brzegi oraz nabite aluminiowe oczka mocujące wraz ze sznurkami w odstępach ok. 50 cm, c. dostarczenie przedmiotu zamówienia (w tym projektów graficznych na płycie) do siedziby Zamawiającego przy ul. Wielickiej 72B, 30-552 Kraków, I piętro, pokój 102..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.30 - Namioty 39.13.30.00 - Zestawy wystawowe 39.15.11.00 - Stojaki 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę systemu wystawienniczego, np banerów rolowanych (roll up), przenośnych stojaków na ulotki, namiotów i itp. Za dostawę odpowiadającą swoją wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę systemu wystawienniczego o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego - załącznik nr 4 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cen jednostkowych - załącznik nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego Departament Funduszy Europejskich, ul. Wielicka 72B, 30-552 Kraków, pokój 100.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem w siedzibie Departamentu Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, ul. Wielicka 72B, 30-552 Kraków, parter lub pocztą na w/w adres.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013, Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.