Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-11
Płock: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
Numer ogłoszenia: 81898 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102, 3645249.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy - Miasta Płocka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0, 39.52.56.00-4, 39.83.00.00-9, 39.80.00.00-0, 39.83.12.10-1, 15.87.11.00-5, 39.22.53.00-8, 33.63.16.00-8, 39.22.43.00-1, 39.22.43.30-0, 39.81.10.00-0, 39.22.21.10-8, 39.22.21.20-1, 18.93.00.00-7, 39.22.43.00-1, 39.22.43.50-6, 39.51.44.00-2, 39.29.00.00-1, 90.51.40.00-3, 34.91.11.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości określonej w Opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 1 do siwz (dotyczy Pakietu Nr 8 i 11); 2. Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i nie stanowi zagrożenia dla zdrowia człowieka i nie jest zabroniony do stosowania w placówkach służby zdrowia w obecności pacjentów - wg Załącznika Nr 8 do SIWZ; 3. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych ( dotyczy Pakietu Nr 1 poz. 7, 8, 13, 15, 16, 17, Pakietu 11 poz. 1, 2, 3).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, 2.Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) - wg Załącznika Nr 6.1.-6.20. do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: br.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Środki do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - Środki do utrzymania czystości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0, 39.52.56.00-4, 39.83.00.00-9, 39.80.00.00-0, 39.83.12.10-1, 15.87.11.00-5, 39.22.53.00-8, 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Mopy i stelaże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 - Mopy i stelaże.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Środki czyszczące stal nierdzewną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 - Środki czyszczące stal nierdzewną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Szczotki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 - Szczotki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Sprzęt pomocniczy do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 - Sprzęt pomocniczy do utrzymania czystości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Odświeżacze powietrza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 - Odświeżacze powietrza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Sztućce i talerze jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 - Sztućce i talerze jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.10-8, 39.22.21.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Worki na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 8 - Worki na odpady.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Klipsy do mocowania worków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 9 - Klipsy do mocowania worków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.45.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - Ręczniki papierowe i papier toaletowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 10 - Ręczniki papierowe i papier toaletowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Środki do mycia i konserwacji podłóg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 11 - Środki do mycia i konserwacji podłóg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Rękawice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 12 - Rękawice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 - Sztućce i talerze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 13 - Sztućce i talerze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Worki do odkurzacza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 14 - Worki do odkurzacza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - Zestaw do WC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 15 - Zestaw do WC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 - Kosze na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 16 - Kosze na odpady.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.50-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 - Wkłady wymienne do maszyny czyszczącej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 17 - Wkłady wymienne do maszyny czyszczącej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 - Pojemnik na ręczniki i papier toaletowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 18 - Pojemnik na ręczniki i papier toaletowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.44.00-2, 39.29.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 - Stojak na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 19 - Stojak na odpady.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 - Zestaw do sprzątania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 20 - Zestaw do sprzątania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach siedziby Urzędu Miasta Płocka - formuła zaprojektuj i wybuduj
- Zakup sprzętu medycznego jednorazowego
- Dostawa i montaż trybun na teren Stadionu Miejskiego im. Kazimierza Górskiego w Płocku oraz na teren Stadionu Piłkarskiego Borowiczki w Płocku - MOSiR 22/2025
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mężczyzn z terenu miasta Płocka w okresie od 01.10.2025 do 31.12.2025r.
- Remont budynku KM PSP w Płocku na potrzeby Obrony Cywilnej i Ochrony Ludności poprzez remont pomieszczeń socjalnych i sanitarnych oraz przygotowanie miejsca zastępczego dla SKKM w Płocku
- Usługi serwisowe nad systemami AMMS i Infomedica, oraz usługa wsparcia i w zakresie monitoringu infrastruktury informatycznej oraz sieci komputerowej i urządzenia UTM w PZOZ Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach projektu "Kształć się w ZSBT" (...)
- Dostawa olejów, płynów oraz smarów lotniczych do obsługi (...), stacji radarowej i pojazdów techniki naziemnej oraz preparatów, olejów i produktów do czyszczenia i konserwacji broni palnej.
- Zakup wyposażenia hali magazynowej z wydzielonym pomieszczeniem biurowym z podziałem na 4 części w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli dla Gm Czernica. Projekt Rozwój edukacji przedszkolnej w gm Czernica, Długołęka, Oleśnica, Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina
- Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 3 części
- Dostawa nowych worków z folii polietylenowej i LDPE do selektywnej zbiórki odpadów
więcej: Ocet i substytuty octu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.