Ogłoszenie z dnia 2006-02-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Brodnica: ochrona SUFO 3/ZP/U/PO/2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jednostka Wojskowa nr 3537, do kontaktów: płk. dypl. Bogdan Kula, kpt. Dariusz Łaszewski, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica, tel. 056 4918900, fax 056 4918613. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona SUFO 3/ZP/U/PO/2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w zakresie ochrony osób i mienia, na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 3537 Brodnica. Usługa winna być realizowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej z dnia 19 czerwca 1999 (Dz. U. nr 60 poz. 647 z 1999 r. z póź. zmianami). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jednostka Wojskowa 3537 Brodnica, ul. Czwartaków 1. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w zakresie ochrony osób i mienia, na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 3537 Brodnica. Wykaz szczegółowy posterunków objętych usługą ochrony fizycznej W dni powszednie od poniedziałku do piątku: a. 2 posterunki (16 godzin) z obsadą 2 pracowników b. 3 posterunki (24 godziny) z obsadą 3 pracowników c. dowódca zmiany (24 godziny) z obsadą 1 pracownik d. patrol interwencyjny (24 godziny) z obsadą 1 pracownik W dni świąteczne, soboty i dni ustawowo wolne od pracy: a. 5 posterunków (24 godziny) z obsadą 5 pracowników b. dowódca zmiany (24 godziny) z obsadą 1 pracownik c. patrol interwencyjny (24 godziny) z obsadą 1 pracownik. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.07.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 9 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca w celu jego oceny winien przedstawić 1. Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (tj. Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz zgodność profilu działalności gospodarczej z przedmiotem zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenia z właściwych dla Wykonawcy, Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z uiszczaniem opłat podatku, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub potwierdzające uzyskaną przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (art. 24 ust. 1-9 ustawy p.z.p.) 4. Ważną Koncesję wydaną przez MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia 5. Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej "poufne", dla osób uprawnionych do reprezentowania i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, wymienionych w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Ewidencji Działalności Gospodarczej. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (suma ubezpieczenia nie niższą niż 600 000 zł) 7. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p. z. p.); 8. Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego przez WSI, UOP lub ABW, wraz z załączonym do niego dokumentem imiennym potwierdzającym posiadane przeszkolenie; 9. Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu planowanych do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie, środki przymusu bezpośredniego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie mienia i osób, środki łączności bezprzewodowej, oraz wymaganą przez Zamawiającego broń 10. Oświadczenie o posiadaniu Grupy Interwencyjnej, która w czasie nie więcej niż 60 minut od wezwania, jest w stanie podjąć działania w celu wsparcia posterunków ochronnych w przypadku ich zagrożenia. 11. Wykaz ilościowy broni palnej, sprzętu (pojazdy) i środków przymusu bezpośredniego wymaganych przez Zamawiającego, które Wykonawca winien posiadać (wydzielić) w celu realizacji przedmiotu zamówienia 12. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 usług w zakresie ochrony osób i mienia, podobnych, przedmiotowo zbieżnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostału wykonane należycie (Zamawiający nie wymaga bezwzględnego wykazania się realizacją usług realizowanych w ramach SUFO na rzecz terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej) 13. Protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej obiektów i teren podlegającego ochronie oraz zapoznaniu się z opracowaną w JW3537 Brodnica "Instrukcją Ochrony". 14. Imienny wykaz pracowników ochrony planowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy wraz z załączonymi do niego imennymi: poświadczeniami bezpieczeństwa, licencjami i pozwoleniami na posiadanie broni palnej (*) 15. Wykaz numerowy i ilościowy wydzielonej broni obiektowej, przeznaczonej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (*) 16. Wykaz typów / rodzajów oraz numery rejestracyjne pojazdów będących w posiadaniu Wykonawcy, przeznaczonych do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia (*) (*) - Dokumenty, które Wykonawca winien przedstawić do wglądu Zamawiającemu, po rozstrzygnięciu postępowania jednak nie później niż przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80 pkt czas podjęcia interwencji (wsparcia posterunków) przez "Grupe interwencyjną" czas interwencji punktowany w minutach 20 pkt Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3/ZP/U/PO/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.03.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.03.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.03.2006, godzina 11:30, Sala Klubu Żołnierskiego - w siedzibie Zamawiającego Brodnica ul. Czwartaków 1.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.02.2006.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Usługa opracowania PFU dla zad. inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla zadania: Poprawa efektywności energetycznej budynków edukacyjnych w Powiecie Brodnickim
- Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brodnica w roku 2026
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług ochrony budynku Galerii Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki" przy Placu Szczepańskim 3A w Krakowie
- Ochrona mienia i osób w siedzibie MOW NFZ przy ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie oraz w Delegaturze MOW NFZ w Radomiu przy ul. Piastowskiej 4
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DOZORU I OCHRONY TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWEGO Z OBSŁUGĄ PORTIERNI WRAZ Z OBSŁUGĄ PARKINGU NIESTERZEŻONEGO DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH NA TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWYM
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej w obiektach Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia w Przedsiębiorstwie Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp. z o.o. - Zakład Przetwarzania i Zakład Składowania Odpadów w Kobiernikach k/Płocka.
- Ochrona fizyczna oczyszczalni ścieków w Świniarach Nowych
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





