To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-16
Gdańsk: I część - usługa druku informatora z zasadami rekrutacji na rok akademicki 2013/2014 dla Biura Rekrutacji Uniwersytetu Gdańskiego, II część - sukcesywna usługa druku Gazety Uniwersyteckiej dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 81858 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14554 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I część - usługa druku informatora z zasadami rekrutacji na rok akademicki 2013/2014 dla Biura Rekrutacji Uniwersytetu Gdańskiego, II część - sukcesywna usługa druku Gazety Uniwersyteckiej dla Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I część - usługa druku informatora z zasadami rekrutacji na rok akademicki 2013/2014 wraz z dostawą dla Biura Rekrutacji Uniwersytetu Gdańskiego, II część - sukcesywna usługa druku Gazety Uniwersyteckiej (miesięcznik) wraz z dostawą dla Uniwersytetu Gdańskiego. Pod pojęciem sukcesywnej usługi druku należy rozumieć świadczenie usług w odstępach miesięcznych (z wyjątkiem wakacji) z dostarczanych przez Zamawiającego materiałów. Zamawiający wymaga, aby w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, gotowy przedmiot zamówienia był taki, jak w poniższym opisie, dotyczy: oprawy, użytego papieru, kolorów i techniki druku, czyli jakość poszczególnych etapów pracy składających się na produkt końcowy, zgodnie z odpowiednimi normami technicznymi. Wykonawca zagwarantuje swobodny nadzór nad realizowanym zamówieniem i możliwość dokonywania uzgodnień na każdym etapie powstawania zamawianej części zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca ponosi koszty naświetlania wyciągów barwnych okładek, ilustracji, projektu graficznego okładek, stron tytułowych, wkładek ze zdjęciami oraz wyciągów barwnych - odpowiednio do części I, II. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, na własny koszt, egzemplarz okazowy w terminie: do 5 dni roboczych - I część i do 3 dni roboczych - II część (w formie papierowej) na adres Zamawiającego, celem sprawdzenia przez Zamawiającego jakości druku i pozostałych parametrów (w szczególności materiałów, np. papieru i kolorów), czyli jakości poszczególnych etapów pracy Wykonawcy składających się w ostateczności na produkt końcowy. W wypadku zastrzeżeń dotyczących sposobu wykonania druku i pozostałych parametrów,Wykonawca wybrany w postępowaniu zobowiązany jest uwzględnić dyspozycje Zamawiającego. Czas reakcji na zgłoszone przez Zamawiającego poprawki (korekty), rozumiany jako podjęcie wykonywania korekty danego zlecenia, wynosi do 48 godzin od momentu zgłoszenia, maksymalny czas dokonania korekty do 3 dni roboczych. W przypadku nie podjęcia dokonania poprawek (korekt) przez Wykonawcę, Wykonawca zwraca koszty druku dokonanego u innego Wykonawcy. Czas realizacji zamówienia: I część - 14 dni od momentu akceptacji przez Zamawiającego egzemplarza okazowego, II część - 7 dni od momentu akceptacji przez Zamawiającego egzemplarza okazowego. Wykonawca przekaże gotowe egzemplarze (na własny koszt) Zamawiającemu, wraz z rozładunkiem i wniesieniem na adres: I część - Biuro Rekrutacji UG, Budynek Rektoratu UG, pok. 42, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, II część - 81-824 Sopot, ul. Armii Krajowej 110, pok. 201, 202. Podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT będzie odbiór ilościowy i jakościowy każdej dostarczonej liczby wydrukowanych informatorów - I część i miesięczników - II część, podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części usługi (20% wartości brutto) odpowiednio do części I, II.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych - dotyczy zastosowanego kartonu i papieru. Zaproponowane materiały równoważne mają być o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w odniesieniu do artykułów określonych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Szczegóły zamówienia - rozdział II SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I część - usługa druku informatora z zasadami rekrutacji na rok akademicki 2013/2014 dla Biura Rekrutacji Uniwersytetu Gdańskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Poligraficzno-Usługowe Multigraf s.c. Rafał Ellert Jarosław Tomczuk, ul. Bielicka 76 C, 85-135 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19845,00
Oferta z najniższą ceną: 19845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Wydanie monografii naukowych
więcej: Usługi związane z drukowaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





