Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-03
Gubin: Modernizacja oświetlenia w Zespole Szkół im. M. Kopernika w Gubinie
Numer ogłoszenia: 81823 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie miejskim , ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, faks 068 4558102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia w Zespole Szkół im. M. Kopernika w Gubinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia w Zespole Szkół im. M. Kopernika w Gubinie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) demontaż istniejącego oświetlenia: a) w budynku głównym szkoły (615 szt.) oraz montaż nowych (na parterze, I i II piętrze i poddaszu) i zdemontowanych opraw (w piwnicy) (łączna ilość 428 szt.) b) w budynku instytutu (75 szt.) oraz montaż nowych opraw (83 szt.) c) w budynku kuchni i jadalni (95 szt.) oraz montaż nowych opraw (94 szt.) 2) malowanie sufitów po przeprowadzonych robotach, 3) utylizacja zdemontowanych elementów oświetlenia (w tym źródeł światła i opraw)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50 % zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy (w zakresie zwiększenia obmiaru pozycji zawartych w kosztorysie ofertowym).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, zobowiązany on jest do przedstawienia: 1. wykazu robót budowlanych (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca musi wykazać wykonanie jednej roboty polegającej na montażu opraw oświetleniowych w budynkach o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 100.000 zł brutto wraz z załączeniem dowodów. 2. wykazu osób (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca musi wykazać, że do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudni kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci elektrycznych, upoważniającymi do kierowania robotami na terenie Polski, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku osób zameldowanych na terenie Polski) lub odpowiednie zaświadczenia wydane w innym kraju (jeżeli przepisy wymagają takiego dokumentu), posiadającego min. 2-letni staż pracy na stanowisku kierownika robót. 3. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, zobowiązany on jest do przedstawienia: 1. wykazu osób (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca musi wykazać, że do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudni kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci elektrycznych, upoważniającymi do kierowania robotami na terenie Polski, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku osób zameldowanych na terenie Polski) lub odpowiednie zaświadczenia wydane w innym kraju ( jeżeli przepisy wymagają takiego dokumentu), posiadającego min. 2-letni staż pracy na stanowisku kierownika robót. 2. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, zobowiązany on jest do przedstawienia: 1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w wysokości min. 100.000 zł brutto. 2. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1) dokumenty wskazane w pkt. 9 niniejszej SIWZ 2) formularz ofertowy (zał. 1 do IDW) 3) oświadczenie o akceptacji projektu umowy (zał. 7 do IDW) 4) oświadczenie dot. grupy kapitałowej (zał. 8 do IDW) 5) kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie części III SIWZ - przedmiarów robót 6) ewentualnie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia 7) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe) 8) ewentualnie inne dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany z następujących przyczyn w zakresie: 1) terminu wykonania - Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu jest wynikiem: - konieczności wykonania robót dodatkowych bądź uzupełniających, których wykonanie uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, - równolegle prowadzonych przez inne podmioty prac na terenie placu budowy lub jego bezpośrednim sąsiedztwie, - wstrzymania prac, objętych umową, przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - konieczności uzyskania danych, zgód, bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów. Termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie przedłużeniu o czas trwania przeszkody. 2) osób sprawujących nadzór - w przypadku nienależytego wykonania swoich obowiązków, jego rezygnacji bądź zatrudnienia innego inspektora lub kierownika, 3) terminu przekazania placu budowy. Zmiana umowy następuje na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gubinie ul. Piastowska 24 66-620 Gubin pok. 306.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Gubinie ul. Piastowska 24 66-620 Gubin Sekretariat Burmistrza.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Przebudowa przepompowni w miejscowości Sękowice, gm. Gubin
- Dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- Budowa dwóch przystanków autobusowych przy Muzeum Westerplatte i Wojny 1939 - Oddziału Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku wraz z przebudową pasa drogowego.
- "Modernizacja Średniowiecznego Zabytku - budynku Ratusza Miejskiego w Malborku - Etap II i III"
- Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskaniem niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń.
- Wykonanie robót budowlano-montażowych, termomodernizacyjnych i modernizacyjnych 9 budynków komunalnych w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych (...)
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - utworzenie szatni i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla studentów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.