eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrzeszeBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ORZESZU - ETAP VI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Orzesze: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ORZESZU - ETAP VI
Numer ogłoszenia: 81797 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 3248800, fax 032 3248826.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ORZESZU - ETAP VI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ORZESZU- ETAP VI zgodnie z Dokumentacją projektową obejmująca przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 8 do SIWZ). Przedmiotem inwestycji jest budowa kolektorów i rurociągów kanalizacji sanitarnej rozdzielczej w Orzeszu etap VI - rejon ulic: Grzegorczyka, Ulbrycha, Szymały, Żwirki i Wigury, Szklarska, Leśna, Skośna, Słoneczna, Zwycięstwa, Radosna, Miła, Gliwicka od ul. Dworcowej do Szklarskiej, oś. XXV-lecia oraz ul. Gliwicka - rejon Huty Szkła Orzesze Inwestycja obejmuje również przyłącza do 10 budynków komunalnych będących własnością gminy usytuowanych przy ul. Gliwickiej, Grzegorczyka i Szklarskiej. Przedstawiony w opisie technicznym rozmiar inwestycji obejmuje swym zasięgiem przykanaliki fi 160 mm (w tym przyłącza ) do ściany budynku. Przewidywany zakres robót związany z budową przykanalików przedstawiono w przedmiarze robót (kosztorys nakładczy) tj. do pierwszej studni za granicą działki lub w przypadku jej braku do granicy działki. Ostateczne rozliczenie zakresu robót przykanalików nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego (bilansu robót) zweryfikowanego przez Inspektora Nadzoru. Rozmiar projektowanej inwestycji obejmuje: - Kolektory sanitarne grawitacyjne z rur PVC fi 200 mm - 4.916 m w tym wykonane w technologii przycisku sterowanego - 390 m - Kolektory sanitarne grawitacyjne z rur PVC fi 160 mm - 1.680 m - Kolektory tłoczne PE fi 90- fi 63 - 1.478 m - Pompownie sieciowe - 4 szt. - Pompownie przydomowe - 2 szt. - Roboty drogowe po kanalizacji -odtworzenia nawierzchni - 9.210 m2 - Roboty towarzyszące : - roboty geodezyjne (wytyczenie trasy, pomiar powykonawczy z wkartowaniem wykonanej sieci na mapy zasobów geodezyjnych) - zajęcie pasa drogowego , uzgodnienia projektu organizacji ruchu wraz z dostawą i wykonaniem oznakowania pasa drogowego na czas budowy kanalizacji - doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po trasie kanalizacji sanitarnej - nadzory branżowe - zagospodarowanie, utrzymanie oraz likwidacja placu budowy wraz z zapleczem Ww. roboty należy prowadzić zgodnie z uzyskanym przez Zamawiającego pozwoleniem na budowę i zatwierdzonym projektem budowlanym, obowiązującymi Polskimi Normami Warunki techniczne wykonania i odbioru rurociągów z tworzyw sztucznych oraz zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace przy realizacji przedmiotu zamówienia w taki sposób by w godz. od 16.00 do 8.00 rano zapewnić mieszkańcom dojazd do własnych nieruchomości. Odstąpienie od tej reguły będzie możliwe wyjątkowo w razie zaistnienia okoliczności których nie dało się przewidzieć lub gdy przerwanie robót nie będzie możliwe z przyczyn technologicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. Gwarancja: Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia (wykonane roboty i zastosowane materiały) na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty ostatecznego odbioru roboty. Podwykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zakres zamówienia obejmujący wykonanie całości zamówienia oprócz robót drogowych i robót geodezyjnych NIE MOŻE BYĆ POWIERZONY PODWYKONAWCOM.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 100.000,00zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15.05.2008r. do godz. 9.00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do UM ORZESZE pok. nr 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić następujące warunki: 5) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 roboty budowlane - kanalizacyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia (roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia - budowa kanalizacji sanitarnej, wszystkie wykazane przez wykonawcę zadania muszą zawierać w swoim zakresie wykonanie kolektorów sanitarnych grawitacyjnych jak i tłocznych, budowę przykanalików, studni, przepompowni ścieków, przewiertów pod drogami oraz odtworzenia nawierzchni dróg); jako zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia zamawiający uzna realizacje dotyczące budowy kanalizacji sanitarnej o zakresie: - min.1 zadanie: budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości min. 7 km i - min.2 zadania budowa kanalizacji sanitarnej o długości po min. 5 km każda wraz z min. 3 szt. przepompowni sieciowych łącznie 6) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowo - kanalizacyjnej oraz specjalności drogowej wpisanymi na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 7) Dysponuje następującym sprzętem: - koparka kołowa o poj. łyzki 0,1-0,4 m3 - 2 szt. - koparka gąsienicowa - 1 szt. - igłofiltry 1 kpl. - ubijaki spalinowe (zagęszczarki) 2 szt. - samochody samowyładowcze do 5t. 2 szt. - spychacz 1 szt. - walec 1 szt. - pompa do pompowania wody z wykopów 2 szt. 8) Wymagana przeciętna liczba zatrudnionych pracowników - zatrudnianie min. 15 pracowników lub liczebność personelu kierowniczego min. 1 osoba w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie 9) Posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł 10) Posiada środki finansowe lub wykaże zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł 11) Osiąganie przychodu za okres ostatnich 3 lata obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres w wysokości co najmniej 4.000.000,00 zł w każdym roku obrotowym Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie VI SIWZ Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: B) Aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (tj. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary) wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; D) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (tj. pkt. 4 osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; pkt. 5 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; pkt 6 spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; pkt. 7 spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;pkt. 8 osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; E) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: F) Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (w tym: kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod. - kan. oraz osoba z uprawnieniami w specjalności drogowej oraz inne osoby realizujące zadanie ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności załącznik nr 4 do SIWZ G) Dokumenty stwierdzające że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Uprawnienia budowlane kierownika budowy w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci wod. - kan. oraz drogowej wraz z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej Okręgowej Izby Zawodowej H) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. 3 roboty budowlane - odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zamawiający uzna realizację robót określonych w pkt. V ppkt 5 niniejszej SIWZ) oraz załączeniem dokumentów (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie załącznik nr 5 do SIWZ I) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie J) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca załącznik nr 6 do SIWZ W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: K) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.1.000.000,00zł L) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w kwocie nie mniejszej niż 2.000.000,00zł Z treści opinii bankowej musi jednoznacznie wynikać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy. M) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności (przychód w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł w każdym roku obrotowym) - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. B),C),D) i E), składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/rzp/siwz4_08.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu) Urząd Miejski w Orzeszu, 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, pokój nr 5, jak również za zaliczeniem pocztowym. Koszt zakupu SIWZ - 200 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć/przesłać do dnia 15.05.2008r. do godz. 9.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21 Orzesze 43-180..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.