eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceSprzęt i oprogramowanie komputerowe ZP-130/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-18

Gliwice: Sprzęt i oprogramowanie komputerowe ZP-130/2011
Numer ogłoszenia: 81712 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniki Górniczej KOMAG , ul. Pszczyńska 37, 44-101 Gliwice, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komag.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Techniki Górniczej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt i oprogramowanie komputerowe ZP-130/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. I 1. Serwery - 3 szt. 2. Przełączniki 24-portowe Gigabit - 2 szt. Cz. II 1. Stacje robocze 2D - 13 szt. 2. Stacje robocze 3D - 27 szt. 3. Stacje robocze przenośne biurowo-badawcze - 8 szt. 4. Komputer przenośny 1 - 1 szt. 5. Komputer przenośny 2 - 1 szt. 6. Monitor 23 - 3 szt. Cz. III 1. Macierz dyskowa - 1 szt. 2. Rozbudowa macierzy dyskowej Dell PowerVault o dyski 2TB SATA II Hot Plug - 5 szt. 3. Przedłużenie gwarancji na 3 lata na macierz Dell PowerVault Md3000i - 1 szt. Cz. IV 1. Manipulator 3D Space Nawigator - 1 szt. 2. Taśmy HP LTO Ultruium TW 1.6TB - 25 szt. Cz. V 1. VMware 4.1 Essentials Plus Editio, 3 lata subskrypcji - 1 szt. 2. Microsoft Windows Serwer 2008 Standard OLP PL CAL - 250 szt. 3. Microsoft Windows Serwer 2008 Standard OLP PL - 3 szt. Cz. VI 1. Upgrade CorelDraw Graphics Suite X5/UPG - 1 szt. 2. Program Adobe Premiere Elements 9 PL WIN BOX - 1 szt. Cz. VII 1. Skaner wielkoformatowy - 1 szt. 2. Upgrade dla programu Wise Image wraz ze szkoleniem 2-óch pracowników - 1 szt. Cz. VIII 1. Drukarka laserowa lub LED A4 - 2 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być umocowana wadium w wysokości: Część I - 2 800,00 zł. Część II - 5 800,00 zł. Część III - 1 300,00 zł. Część IV - 100,00 zł. Część V - 1 600,00 zł. Część VI - 50,00 zł. Część VII - 950,00 zł. Część VIII - 90,00 zł. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego w PEKAO S. A. o numerze: 69 1240 4272 1111 0000 4834 4849 z adnotacją WADIUM - SPRZĘT I OPROGRAMOWANIE ZP-130/2011. Za wadium wpłacone na rachunek bankowy, Zamawiający uznaje jedynie takie, którego wpłatę bank potwierdzi najpóźniej na jedną godzinę przed terminem otwarcia kopert z ofertami, - oryginałach poręczeń bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Decyzję w sprawie zwrotu wadium Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a ustawy PZP. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający niezwłocznie przekaże do banku decyzję w sprawie zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a ustawy PZP. Wadium wybranego Wykonawcy zostaje zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt. 20 niniejszej SIWZ. Wybrany Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w jego ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca nie złoży dokumentów w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego o czym mowa w art. 46 ust. 4 a ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożone oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożone oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający akceptuje jedynie polisę ubezpieczeniową wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Deklaracje zgodności CE na zaoferowany sprzęt oraz certyfikaty i oświadczenia, o których mowa w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ, tj. w Zał. nr I do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komag.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Techniki Górniczej KOMAG 44-101 Gliwice ul. Pszczyńska 37 pok. 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Techniki Górniczej KOMAG 44-101 Gliwice ul. Pszczyńska 37 pok. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serwery - 3 szt. 2. Przełączniki 24-portowe Gigabit - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 31.21.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stacje robocze 2D - 13 szt. 2. Stacje robocze 3D - 27 szt. 3. Stacje robocze przenośne biurowo-badawcze - 8 szt. 4. Komputer przenośny 1 - 1 szt. 5. Komputer przenośny 2 - 1 szt. 6. Monitor 23 - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Macierz dyskowa 1 szt. 2. Rozbudowa macierzy dyskowej Dell PowerVault o dyski 2TB SATA II Hot Plug - 5 szt. 3. Przedłużenie gwarancji na 3 lata na macierz Dell PowerVault Md3000i - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Manipulator 3D Space Nawigator - 1 szt. 2. Taśmy HP LTO Ultruium TW 1.6TB - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.00.00-9, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. VMware 4.1 Essentials Plus Editio, 3 lata subskrypcji - 1 szt. 2. Microsoft Windows Serwer 2008 Standard OLP PL CAL - 250 szt. 3. Microsoft Windows Serwer 2008 Standard OLP PL - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.92.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oprogramowanie komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Upgrade CorelDraw Graphics Suite X5/UPG - 1 szt. 2. Program Adobe Premiere Elements 9 PL WIN BOX - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.92.00.00-3, 48.77.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt i oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skaner wielkoformatowy - 1 szt. 2. Upgrade dla programu Wise Image wraz ze szkoleniem 2-óch pracowników - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 48.46.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka laserowa lub LED A4 - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.