eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › Przebudowa dróg gminnych - nr 102738 R (ul. Szkolna) i nr 102731 R (ul. Kościuszki) w Rudniku nad Sanem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Rudnik: Przebudowa dróg gminnych - nr 102738 R (ul. Szkolna) i nr 102731 R (ul. Kościuszki) w Rudniku nad Sanem
Numer ogłoszenia: 81674 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem , Rynek 40, 37-420 Rudnik, woj. podkarpackie, tel. 015 8761002, 8761069, faks 015 8761119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych - nr 102738 R (ul. Szkolna) i nr 102731 R (ul. Kościuszki) w Rudniku nad Sanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulic: Szkolnej i Kościuszki w Rudniku nad Sanem. 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1) Ulica Szkolna - KM 0+003,59 - KM 0+192,33: a) rozbiórka krawężników betonowych 15x30 cm o łącznej długości 418,00 mb. oraz wbudowanie krawężników 20x30 cm o łącznej długości 418,00 mb.(razem z parkingiem); b) remont istniejącej kanalizacji burzowej: wymiana 4 szt. istniejących studzienek ściekowych oraz wykonanie 1 szt. studni chłonnej z wpustem ulicznym typu ciężkiego; c) przebudowa istniejącej nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,00 m i długości 188,74 mb. Nawierzchnia zostanie wykonana z mieszanek mineralno - asfaltowych Standard I, o grubości warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm i powierzchni 1 128,00 m2; d) rozbiórkę istniejącego obustronnego chodnika z płyt betonowych o łącznej powierzchni 599,00 m2; e) budowa chodników (lewa i prawa strona) z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 cm - powierzchnia 473,00 m2; f) wykonanie zjazdów przez chodnik (lewa i prawa strona) z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm - powierzchnia 126,00 m2; g) budowa parkingu z prawej strony o nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm - powierzchnia 117,50 m2; h) montaż barierek zabezpieczających ruch pieszych - 20 m; i) wykonanie robót wykończeniowych (lewa i prawa strona): zagęszczanie oraz plantowanie skarp i korony nasypów, obsianie trawą skarp (poboczy chodnika) - 149,50 m2; j) wykonanie innych robót towarzyszących: regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 7 szt., montaż oznakowania pionowego - 1 kpl., malowanie przejść dla pieszych - 2 szt., opracowanie inwentaryzacji powykonawczej - ok. 0,19 km. 2) Ulica Kościuszki - odcinki: I. KM 0+006,04 - KM 0+361,23 i II. KM 0+004,29 - KM 0+135,77: a) rozbiórka krawężników betonowych 15x30 cm o łącznej długości 1 033,00 mb. oraz wbudowanie krawężników 20x30 cm o łącznej długości 1 033,00 mb.; b) remont istniejącej kanalizacji burzowej: wymiana 14 szt. istniejących studzienek ściekowych, wykonanie 2 szt. nowych studzienek oraz wykonanie 2 szt. studni chłonnych; c) przebudowa istniejącej nawierzchni bitumicznej o szerokości 7,00 m i długości 486,67 mb. Nawierzchnia zostanie wykonana z mieszanek mineralno - asfaltowych Standard I, o grubości warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm i powierzchni 3 428,00 m2; d) budowa wyniesionego skrzyżowania (ul. Kościuszki i ul. Kończycka) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm - powierzchnia 88,79 m2; e) rozbiórkę istniejącego obustronnego chodnika z płyt betonowych o łącznej powierzchni 1 442,00 m2; f) budowa chodników (lewa i prawa strona) z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 cm - powierzchnia 1 074,50 m2; g) wykonanie zjazdów przez chodnik (lewa i prawa strona) z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm - powierzchnia 367,50 m2; h) wykonanie robót wykończeniowych (lewa i prawa strona): zagęszczanie oraz plantowanie skarp i korony nasypów, obsianie trawą skarp (poboczy chodnika) - 389,00 m2; i) wykonanie innych robót towarzyszących: regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 27 szt., montaż oznakowania pionowego - 1 kpl., malowanie przejść dla pieszych - 15 szt., montaż progów zwalniających - 2 szt., opracowanie inwentaryzacji powykonawczej - ok. 0,49 km: 3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda, aby Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniósł wadium w wysokości 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej (w zakresie drogowym) z min. 5 - letnim doświadczeniem zawodowym (data uzyskania uprawnień), przynależącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40 37-420 Rudnik nad Sanem pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40 37-420 Rudnik nad Sanem pokój nr 7 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pn. Przebudowa dróg gminnych - nr 102738 R (ul. Szkolna) i nr 102731 R (ul. Kościuszki) w Rudniku nad Sanem realizowane jest w ramach projektu pn.: Poprawa warunków bezpieczeństwa i stanu dróg w Rudniku nad Sanem - przebudowa dróg gminnych Nr 102738 R (ul. Szkolna) i Nr 102731 R (ul. Kościuszki) współfinansowanego ze środków Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.