Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Bieżuń: Przebudowa drogi gminnej nr 460131W Wilewo-Wieluń.
Numer ogłoszenia: 81672 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Bieżuń, ul. Warszawska 2, 09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie, tel. 023 6578056, fax 023 6578039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgbiezun.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 460131W Wilewo-Wieluń..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 460131W Wilewo-Wieluń na odcinku 1.150 km. Zakres prac obejmuje min. roboty przygotowawcze, roboty ziemne zmechanizowane, podbudowy, nawierzchnie ulepszone (warstwa wiążąca o grub. 4 cm, warstwa ścieralna 4 cm), oznakowanie pionowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 000 zł ( słownie: dwa tysiące złotych ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: wykonawca musi wykazać, że posiada kierownictwo robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności budowy dróg, wodno-melioracyjnej oraz konstrukcyjno-inżynieryjnej, 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 7.udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, 8.w przypadku wyboru oferty wpłacą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego 4.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy uwzględniające ostatnie 3 lata działalności, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z całego okresu prowadzenia działalności - według załącznika nr 2. 6.Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 8.Wykaz kierownictwa i kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia - (do oferty wykonawca załącza aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, odpis uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych; warunek należy spełnić sporządzając wykaz osób, dołączając dokumenty potwierdzające uprawnienia wymienionych osób i ich przynależność do samorządu zawodowego. 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 10.Zaakceptowany wzór umowy 11.Kosztorys ofertowy , sporządzony wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót 12.Upoważnienie do podpisywania ofert oraz innych dokumentów, związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 13.Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgbiezun.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 09-320 Bieżuń, ul. Warszawska 2, II piętro, pokój 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 09-320 Bieżuń, ul. Warszawska 2, Sekretariat, I piętro, pokój 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1140D w miejscowości Ostaszów.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3823W Złota - Dębsk"
- Rozbudowa ul. Kościelnej w Bystrej, Gmina Wilkowice
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BOJADŁACH
- Budowa drogi gminnej w Godzieszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.