eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług prawniczych w zakresie egzekucji opłat za korzystanie ze środowiska wpływających na rachunek redystrybucyjny Zarządu Województwa Pomorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-11

Gdańsk: Świadczenie usług prawniczych w zakresie egzekucji opłat za korzystanie ze środowiska wpływających na rachunek redystrybucyjny Zarządu Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 81565 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9408 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawniczych w zakresie egzekucji opłat za korzystanie ze środowiska wpływających na rachunek redystrybucyjny Zarządu Województwa Pomorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług prawniczych w zakresie egzekucji opłat za korzystanie ze środowiska, w szczególności w następującym zakresie: 1. wykonywania, we współdziałaniu z właściwymi pracownikami Departamentu Środowiska, Rolnictwa i Zasobów Naturalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku czynności wierzyciela opłat za korzystanie ze środowiska w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych w oparciu o wystawione przez Departament tytuły wykonawcze, zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, w postępowaniu egzekucyjnym w administracji, 2. analizy bazy danych dłużników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zwanego dalej Urzędem, z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska, w stosunku do których prowadzone są czynności egzekucyjne, pod względem spełniania przez dłużników warunków przedawnienia z art. 70 § 1 Ordynacji podatkowej (tj: Dz. U. 2005 r. Nr 8 poz. 60 ze zm.), 3. prowadzenia elektronicznej i pisemnej bazy podmiotów zalegających z płatnościami z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska, w stosunku do których została ogłoszona upadłość, zawierającej informacje o zgłoszonych wierzytelnościach do masy upadłości, 4. weryfikacji bazy danych podmiotów z ogłoszoną upadłością, 5. przygotowania dokumentacji niezbędnej do sporządzenia zgłoszenia wierzytelności do masy upadłości, 6. prowadzenia korespondencji z sądami upadłościowymi i syndykami masy upadłości, 7. bieżącego nadzorowania toczącego się postępowania upadłościowego, 8. prowadzenia bieżącej aktualizacji bazy dłużników Urzędu z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska, w stosunku do których zakończono postępowanie upadłościowe prawomocnym orzeczeniem sądu, 9. przygotowywania w wyznaczonym terminie listy podmiotów gospodarczych, wobec których zakończono postępowanie upadłościowe wraz z informacją umieszczoną w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, celem wydania przez Departament decyzji umarzających Marszałka, zgodnie z art. 67 d § 3 ustawy Ordynacja podatkowa, 10. bieżącej analizy bazy dłużników Urzędu z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska pod kątem zabezpieczenia realizacji płatności stwierdzonej tytułem wykonawczym przez obciążenie nieruchomości dłużnika hipoteką przymusową, 11. prowadzenia czynności zmierzających do ustanowienia w imieniu wierzyciela hipoteki przymusowej, celem zabezpieczenia spłaty należności przez dłużników którym wystawiono tytuły wykonawcze, 12. katalogowania, przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z prowadzonymi czynnościami, 13. gromadzenia informacji o majątku i źródłach dochodu zobowiązanych, 14. wskazywania poborcom skarbowym i komornikom majątku zobowiązanego, z którego należy prowadzić egzekucję, 15. ustalania następstwa prawnego, 16. pomocy prawnej na potrzeby prowadzonych przez Departament postępowań administracyjnych zmierzających do wymierzenia opłat, obejmującej także postępowania odwoławcze i sądowo administracyjne w tym zakresie, a także nadzór nad postępowaniem egzekucyjnym, 17. pomocy prawnej na potrzeby postępowań administracyjnych prowadzonych w trybie Działu III ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa. (tj: Dz. U. 2005 r. Nr 8 poz. 60 z zm.), 18. przeprowadzenia szkoleń pracowników Departamentu w siedzibie Zamawiającego w zakresie przepisów dotyczących opłat i ich egzekucji, minimum raz na dwa miesiące. Zakres tematyczny szkoleń zostanie ustalony z Wykonawcą, nie później niż 7 dni, od dnia wyznaczenia szkolenia. Pomoc prawna, o której mowa w pkt 16 i 17 niniejszego załącznika będzie realizowana niezwłocznie tj. w wypadku porad prawnych udzielanych w formie ustnej - w dniu wystąpienia o jej udzielenie, chyba że skomplikowany stan prawny wymaga sporządzenia opinii pisemnej, zaś w wypadku porad prawnych udzielanych w formie pisemnej - w maksymalnym terminie trzech dni roboczych od dnia wystąpienia o jej udzielenie chyba że, ze względu na skomplikowany stan prawny wymagany jest dłuższy termin uzgadniany każdorazowo z przedstawicielem Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych Pawłowski Kamiński Skromak Dąbrowska i Partnerzy, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163360,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.