Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Wiązowna: Usługi wykonywane sprzętem specjalistycznym w pasie dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 81533 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązowna, ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wykonywane sprzętem specjalistycznym w pasie dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia 1. Korytowanie , równanie, rozścielenie górnej i dolnej warstwy kruszyw do naprawy dróg przy pomocy równiarki drogowej; grubość warstwy 7 - 20cm, szer. 4 - 5mb.: 340 godzin. 2. Mechaniczne zagęszczenie rozścielanych kruszyw do naprawy dróg walcem wibracyjnym stalowo-ogumionym o masie min. 12 ton: 200 godzin. Część II zamówienia 1. Wykopanie, pogłębienie i renowacja rowu przydrożnego z profilowaniem skarp rowów 1:1 wraz z załadunkiem urobku na samochody , przy użyciu koparki do kopania rowów, wyposażonej w łyżkę skarpówkę : 200 godzin. 2. Wywóz odspojonej ziemi z kopania rowów w miejsca wskazane przez zamawiającego na odległość do 8 km, przy użyciu samochodu samowyładowczego o nośności ok. 12 ton: 200 godzin. Część III zamówienia Transport materiałów przy pomocy ciągnika rolniczego z przyczepą wywrotką o nośności 8 ton: 100 godzin. Część IV zamówienia Prace koparko- spycharką : 150 godzin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.00 - Usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.50.00 - Usługi budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) Wykażą się wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. dwóch prac dotyczących Części I i Części II zamówienia o zakresie podobnym jak wyszczególniony w Części I i II zamówienia. Wykonanie prac należy potwierdzić referencjami od Zamawiającego. 2) Dysponują potencjałem technicznym w celu wykonania niniejszego zamówienia: - dla części I - równiarka drogowa szt. 2, walec stalowo-ogumiony o nośności min. 12 ton - szt.1, - dla części II - koparka do kopania rowów wyposażona w łyżkę skarpówkę - szt. 1, samochód samowyładowczy o nośności ok.12 ton - szt. 1, - dla części III - ciągnik z przyczepą o nośności 8 ton, - dla części IV - koparko-spycharka o parametrach takich jak JCB lub równoważne. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa: 1) Ofertę zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych co najmniej dwóch usług o podobnym zakresie, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o których mowa w Rozdz. VII pkt.1 ppkt. 1. 5) Na potwierdzenie należytego wykonania zamówienia Wykonawca załącza dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (minimum 2 referencje lub protokoły odbioru). 6) Wykaz sprzętu pozostającego do dyspozycji Wykonawcy w celu realizacji niniejszego zamówienia , o którym mowa w Rozdz. VII pkt.1 ppkt. 2. 7) Zaparafowany(e) wzór(y) umowy stanowiący(e) - zał. nr 3a, 3b, 3c, 3d do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazowna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59 05-462 Wiązowna II piętro pok. nr 209.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59 05-462 Wiązowna Biuro Obsługi Mieszkańców ( parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa dróg gminnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Korytowanie , równanie, rozścielenie górnej i dolnej warstwy kruszyw do naprawy dróg przy pomocy równiarki drogowej; grubość warstwy 7 - 20cm, szer. 4 - 5mb.: 340 godzin. 2. Mechaniczne zagęszczenie rozścielanych kruszyw do naprawy dróg walcem wibracyjnym stalowo-ogumionym o masie min. 12 ton: 200 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa dróg gminnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia 1. Wykopanie, pogłębienie i renowacja rowu przydrożnego z profilowaniem skarp rowów 1:1 wraz z załadunkiem urobku na samochody , przy użyciu koparki do kopania rowów, wyposażonej w łyżkę skarpówkę : 200 godzin. 2. Wywóz odspojonej ziemi z kopania rowów w miejsca wskazane przez zamawiającego na odległość do 8 km, przy użyciu samochodu samowyładowczego o nośności ok. 12 ton: 200 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa montażu urządzeń elektrycznych, podłączenie do energii elektrycznej urządzeń elektrycznych, wykonywanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej na terenie JW w m. Wojewodzin"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Budowa hali magazynowej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Awaryjne naprawy po okresie zimowym dróg wojewódzkich województwa śląskiego.
- Usuwanie szkód górniczych w Oddziałach Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. oraz podmiotów w imieniu których Spółka naprawia szkody górnicze na podstawie udzielonych pełnomocnictw.
więcej: Usługi budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.