eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁasinRemont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wydrzno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Łasin: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wydrzno
Numer ogłoszenia: 81475 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42247 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, faks 056 4665046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wydrzno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych BENBUD Benedykt Reder z siedzibą w Grudziądzu, stanowiącymi Załącznik 7 do SIWZ. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: robót rozbiórkowych i budowlano-montażowych wewnętrznych - posadzki, tynki wewnętrzne, stolarka drzwiowa i okienna, instalacja wentylacyjna, instalacja elektryczna oświetleniowa i grzewcza, instalacja wodnokanalizacyjna, ułożenie płytek ceramicznych, wykończenie ścian i sufitów, wyposażenie wraz z montażem sprzętu sanitarnego i grzewczego, dostawa wraz z montażem wyposażenia świetlicy; robót budowlano-montażowych zewnętrznych - tynki zewnętrzne, termomodernizacja budynku wraz z opaską, roboty dekarsko-blacharskie z przemurowaniem kominów, pokrycie dachu, instalacja odgromowa, zagospodarowanie terenu - dojazd, chodniki, trawniki. 3.W ramach realizacji zamówienia do obowiązków wykonawcy należy: a)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót, b)przygotowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w układzie miesięcznym, c)urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, d)załatwienie formalności i podłączenie mediów dla potrzeb budowy, e)zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, f)przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, g)przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, h)opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, i)przestrzeganie zasad mających na celu ochronę środowiska i gospodarki odpadami, j)zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, k)wywóz i zagospodarowanie odpadów, materiałów pochodzących z rozbiórki, demontażu i wyburzenia. Uwagi odnośnie realizacji zamówienia: W celu prawidłowego przygotowania oferty cenowej (cena ofertowa będzie miała charakter ryczałtowy i nie będzie podlegać zmianom przez cały okres trwania umowy, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac) wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej. Zamawiający informuje, że zamiast przywołanych w dokumentacji projektowej urządzeń i materiałów wskazanych producentów można stosować równoważne, spełniające wymagania określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.27.00 - 45.21.27.00 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne PERFEKTA, Wielkie Lniska 21, 86-302 Wielkie Lniska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160498,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109603,77

  • Oferta z najniższą ceną: 109603,77 / Oferta z najwyższą ceną: 192878,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.