eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Szkolenie pn. Kwalifikacja wstępna przyśpieszona

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-03

Żnin: Szkolenie pn. Kwalifikacja wstępna przyśpieszona
Numer ogłoszenia: 81469 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Żninie , ul. Składowa 4, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031064, faks 052 3031085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.znin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie pn. Kwalifikacja wstępna przyśpieszona.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kwalifikacja wstępna przyśpieszona z bloku programowego C, C1, C+E, C1+E dla 4 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek doskonalenia techniki jazdy prowadzonego przez wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonego przez Wykonawcę zaświadczenia potwierdzającego posiadanie aktualnego wpisu przedsiębiorcy do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek doskonalenia techniki jazdy, prowadzonego przez Wojewodę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) Dysponuje lub będzie dysponował podczas szkolenia salą wykładową znajdującą się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, przystosowaną do realizacji zajęć teoretycznych o powierzchni podłogi minimum 10m kwadratowych, wyposażoną w odpowiednią ilość stolików i krzeseł zapewniającą możliwość komfortowego siedzenia oraz notowania dla minimum 4 osób; tablicę klasyczną lub sucho ścieralną, flipchart z zapasem kartek, projektor multimedialny, ekran projekcyjny. Sala powinna być właściwie oświetlona, ogrzewana, przewietrzana i odizolowana/ wyodrębniona od innych pomieszczeń, spełniać wymagania zgodne z przepisami BHP i ochrony p.poż, b) Dysponuje lub będzie dysponował placem manewrowym znajdującym się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego przystosowanym do realizacji zajęć praktycznych części specjalistycznej kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, spełniający wymagania, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1019). c) Dysponuje lub będzie dysponował miejscem znajdującym się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego do realizacji jazd w warunkach specjalnych prowadzonych w oparciu o infrastrukturę, o której mowa w art. 39g ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.) lub urządzeniem technicznym do symulowania jazdy w warunkach specjalnych, spełniającym wymagania określone w stosownych przepisach, d) Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym samochodem ciężarowym, spełniającym wymagania określone odpowiednio w: - Ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. 2015 r. poz. 155 ze zm.), - Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.) oraz we właściwych obowiązujących przepisach wykonawczych, w tym w § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. (Dz. U. 2014 r. poz. 1005) w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy. Wykazany samochód ciężarowy musi posiadać aktualne, ważne badania techniczne oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas szkolenia kadrą dydaktyczną uczestniczącą w wykonaniu zamówienia tzn.: a) minimum jedną osobą do prowadzenia zajęć teoretycznych posiadającą minimum wykształcenie średnie i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych po 31.12.2012 r. zajęć na co najmniej dwóch szkoleniach z zakresu kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej, b) minimum jedną osobą - instruktorem jazdy do prowadzenia zajęć praktycznych posiadającą minimum wykształcenie średnie i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych po 31.12.2012 r. zajęć na co najmniej dwóch szkoleniach z zakresu kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie wykazu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (zał. nr 5a-5b do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, albo ewidencji. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodnie zzałącznikiem nr 1 do SIWZ). 4. Jeżeli w wykazie osób lub narzędzi Wykonawca wykazał potencjał techniczny innych podmiotów należy dołączyć oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w treści zawartej umowy. 2.Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem: 1) nie podjęcia szkolenia przez osobę bezrobotną, 2) nieusprawiedliwionych nieobecności osób bezrobotnych na szkoleniu, 3) usprawiedliwionych nieobecności osób bezrobotnych z powodu podjęcia pracy lub innej pracy zarobkowej. 3. Umowa może ulec zmianie w wyniku następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: 1) zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, pod warunkiem, że nowa osoba posiada co najmniej kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie osoby, która została wykazana w wykazie kadry dydaktycznej dołączonym do oferty, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy na wniosek Wykonawcy złożony najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę, za zgodą wyrażoną przez Zamawiającego na piśmie. Wykonawca wraz z wnioskiem zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu informacje o kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu osoby zastępującej. Wniosek może być dostarczony do siedziby Zamawiającego w formie pisemnej lub jako skan pisma z podpisem osoby upoważnionej pocztą elektroniczną lub faksem, 2) zmiany miejsca realizacji szkolenia, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na wniosek Wykonawcy złożony najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę, za zgodą wyrażoną przez Zamawiającego na piśmie. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ. Wniosek może być dostarczony do siedziby Zamawiającego w formie pisemnej lub jako skan pisma z podpisem osoby upoważnionej pocztą elektroniczną lub faksem, 3) zmiana adresu / siedziby / formy prawnej. 4. Umowa może ulec zmianie w zakresie terminu realizacji szkolenia, w sytuacji, gdy zmiana terminu będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. działanie siły wyższej, zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia). Zamawiający wyznaczy w porozumieniu z Wykonawcą nowy termin wykonania zamówienia. 5. Umowa może ulec zmianie w zakresie zmiany harmonogramu zajęć i innej dokumentacji, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 6.Zmiany do umowy zostaną wprowadzane przez zawarcie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip207.lo.pl - zakładka Zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Żninie ul. Składowa 4, 88 - 400 Żnin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Żninie ul. Składowa 4, 88 - 400 Żnin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy, Działania 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałania 1.1.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie żnińskim (I).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.