eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczBudowa nowej siedziby Komisariatu Policji Toruń - Podgórz



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Bydgoszcz: Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji Toruń - Podgórz
Numer ogłoszenia: 81457 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3285320, fax 052 3285319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji Toruń - Podgórz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 2 ust. 8 ustawy, oraz art. 3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm./, polegające na budowie nowej siedziby Komisariatu Policji Toruń - Podgórz, w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności wykaże, że: 5)w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dotyczącej budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 10 000 000 PLN; 6)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wynikającej z zakresu przedmiotu zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w tym: a)konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, d)drogowej, 7)posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych, tym samym do wytwarzania, przechowywania i przekazywania informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową, oznaczonych klauzulą zastrzeżone - zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych; 8)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 2 000 000 PLN, 10)nie był karany w zakresie określonym art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, 11)nie był karany w zakresie określonym art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy. 2.Za spełnienie warunków określonych w pkt 1 Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń zawierających wymagane informacje i treści oraz formalnie poprawnych. 3.Oceny spełnienia warunków udziału Zamawiający dokona wg formuły, spełnia-nie spełnia, tj.na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń.Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonania robót budowlanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy; 4.Dokumenty potwierdzające, (np. protokół odbioru końcowego robót, referencje), że roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej zostało/y wykonane należycie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. 5.Uprawnienia i zaświadczenia osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: 1)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a)konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń uprawniających do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniających do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń uprawniających do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, d)drogowej w ograniczonym zakresie uprawniających do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak droga klasy: lokalna i dojazdowa oraz droga wewnętrzna, w rozumieniu przepisów o drogach publicznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów. 2)aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 6.Oświadczenie o posiadaniu zdolności do zapewnienia ochrony informacji niejawnych; 7.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11.Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1.Osobiście:Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy,ul.Powst.Wielkopolskich 7,85-090 Bydgoszcz; 2.Przekazem pocztowym(koszt przesyłki); 3.Na stronie internetowej Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 4.Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku SIWZ, za opłatą w wysokości 800,00 PLN +(koszt przesyłki). 5.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.